K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K ei ymmärrä että B voi noin huonosti. Kuten K sanoi niin ne enimäkseen vaan kännäsivät siellä lomalla, eivätkä edes puhuneet paljoa. Eikä B ole osannut ilmaista K:lle sanoin joilla K tajuaisi B:n ahdistuksen aiheesta. Ehkä se K:n "ollaan vain ystäviä"-stoori oli sen takia että B oli pyytänyt K:ta sanomaan niin, mutta K ei tajunnut ihan miten vakava juttu nyt on kyseessä.
Voiko joku olla noin tyhmä tai näköjään voi.
 
vierailija
Voi luoja tätä samaa yhä vieläkin. Miks tällaiset hirveät pultit ja draamaa asioista, jotka on ihan selkeitä. B ei tykkää perättömistä juoruista ja valheista, joita viedään hänen läheisilleen (koski ne mitä tahansa asiaa esim. fani bäkkärillä, Riviera yms.) Kärtsään tai siis Jereen on läheiset välit, ovat hyviä ystäviä ja jatkuvasti yhteydessä. Aikuinen ihminen on kyseessä eikä mikään herkkä lumihiutale. Varmasti noi ääliömäiset viestit tuntuu pahalta, kun muutenkin on stressiä uuden musan ja uran takia. Sanoi että haluaisi että ihmiset erottaisi viihteen ja todellisuuden (en muista sanatarkasti), siis toi fanservice ja yhteinen hassuttelu Kärpyn kanssa on just sitä viihdettä faneille. Hän on siihen ihan tasan tarkkaan itsekin osallistunut mm. tuolla Kyproksella ollessaan mukana niissä Kärpyn stooreissa ja Tiktokissa. Ei mun mielestä B kiellä sitä, etteikö samanlaista söpöä hassuttelua saisi fanitkin harrastaa. Kyllähän heidän ystävyytensä on suloista. B vain nimenomaan toivoo, että ymmärretään, mikä on leikkiä ja mikä totta. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, jos vaan haluaa.
 
vierailija
K&B shippaajatjan täällä nytkin vaan todistelevat sitä, kuinka oikeassa ovat ja että eivät tee mitään väärää. Muut tajuavat olla hiljaa ja ehkä miettivät, miten jatkossa toimivat.
Jep. Mä sanoin tossa pari tuntia sitten että täällä ne järkevät tyypit olikin, mutta nyt joudun kyllä perumaan puheeni.

Ja omalta osaltani sanon sen (en vastauksena kellekään), että mun omaantuntoon B:n haastattelu ainakin pisti pahasti ja kirjotin siitä näille palstoille koska ajattelin täältä ehkä löytyvän kohtalotovereita.
 
vierailija
Voi luoja tätä samaa yhä vieläkin. Miks tällaiset hirveät pultit ja draamaa asioista, jotka on ihan selkeitä. B ei tykkää perättömistä juoruista ja valheista, joita viedään hänen läheisilleen (koski ne mitä tahansa asiaa esim. fani bäkkärillä, Riviera yms.) Kärtsään tai siis Jereen on läheiset välit, ovat hyviä ystäviä ja jatkuvasti yhteydessä. Aikuinen ihminen on kyseessä eikä mikään herkkä lumihiutale. Varmasti noi ääliömäiset viestit tuntuu pahalta, kun muutenkin on stressiä uuden musan ja uran takia. Sanoi että haluaisi että ihmiset erottaisi viihteen ja todellisuuden (en muista sanatarkasti), siis toi fanservice ja yhteinen hassuttelu Kärpyn kanssa on just sitä viihdettä faneille. Hän on siihen ihan tasan tarkkaan itsekin osallistunut mm. tuolla Kyproksella ollessaan mukana niissä Kärpyn stooreissa ja Tiktokissa. Ei mun mielestä B kiellä sitä, etteikö samanlaista söpöä hassuttelua saisi fanitkin harrastaa. Kyllähän heidän ystävyytensä on suloista. B vain nimenomaan toivoo, että ymmärretään, mikä on leikkiä ja mikä totta. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, jos vaan haluaa.
Ainiin en ole ikinä shipannut, kunhan fanitan Kärtsää ja fiilistelen näiden ystävyyttä. Eniten mua näillä palstoilla kiusaa yksityiselämän stalkkaajat ja pahantahtoiset juoruajat ja luulen, että tällaisista Bojankin nimenomaan puhuu.
 
vierailija
Mä luulen niitä kirjeitä on lähetellyt aika monta KB-shippaajaa. Ja mä luulen jotkut niistä on tän ketjun KB-pakottajia. Kirjoitustyylistä tunnistaa, ja aiheesta.
Näin on. Ainoa syy puolustella noin kauheaa häiriköintiä on jos itse on ollut osallinen. B:stä huomasi että niitä kirjeitä on tullut siis PALJON! Pelottava määrä jopa.
 
vierailija
Jep. Mä sanoin tossa pari tuntia sitten että täällä ne järkevät tyypit olikin, mutta nyt joudun kyllä perumaan puheeni.

Ja omalta osaltani sanon sen (en vastauksena kellekään), että mun omaantuntoon B:n haastattelu ainakin pisti pahasti ja kirjotin siitä näille palstoille koska ajattelin täältä ehkä löytyvän kohtalotovereita.
Jos B:n kommentit juoruilusta ja valheiden levittelystä pisti pahasti omaantuntoon, niin ehkä sun olikin vähän aika tarkastella omaa käytöstä 🙄
 
vierailija
Mä luulen niitä kirjeitä on lähetellyt aika monta KB-shippaajaa. Ja mä luulen jotkut niistä on tän ketjun KB-pakottajia. Kirjoitustyylistä tunnistaa, ja aiheesta.
Yksittäiseen kirjoittajaan B enemmin viittaa, eikä vaikuta ketjujen kirjoittajilta minusta, kuka muka ois pitänyt B:tä huonona poikaystävänä K:lle ei sellaista ole kirjoiteltu minusta.
 
vierailija
Mä taidan käydä vttuilemassa Blle 🤣 pystyn laittamaan viestiä kun se on joskus kauan sitten vastannut mulle. Käyn mainitsemassa kuin vässykkä pitää olla ettei uskalla Kta kieltää ja voi lopettaa sen suomalaisten mollaamisen. Joo näin teen 🤣
 
vierailija
No tuohon nyt et usko itsekään, muuten vaan B jatkaa shippiä Kyproksella ja joksut jakaa koiravideon Bluza promona.
B ei shipannut eikä se koiravideo ollut shippiä vaan ystävyyttä. Miten teillä joillakin on hämärtyneet suhteen ja ystävyyden rajat? Kaikki huumori, yhdessä höpöttely tai toisesta välittäminen tarkoittaa automaattisesti suhdetta vai?
 
vierailija
No nyt on kyllä laput silmillä ja täysi kieltäminen päällä. Jos katsot sen haastattelun, et voi mitenkään kiistää että häntä häiritsee nimenomaan se, että heitä pidetään K:n kanssa parina.
Et sit katsonut koko juttua vai et ymmärtänyt ihan kaikkea. Todennäköisesti vaan itse kiellät kaiken muun mistä puhui. Mainitsi myös erityisesti valheelliset Riviera-juorut.

(ei-shippaajan terveiset)
 
vierailija
B ei shipannut eikä se koiravideo ollut shippiä vaan ystävyyttä. Miten teillä joillakin on hämärtyneet suhteen ja ystävyyden rajat? Kaikki huumori, yhdessä höpöttely tai toisesta välittäminen tarkoittaa automaattisesti suhdetta vai?
On shipannut höpsö ja maaliskuista koiravideota ei olisi tarvinnut julkaista ystävyyskehyksessä nyt, olis voinut julkaista jo silloin keväällä.
 
vierailija
Voi luoja sinä ja sun herkkä Bojan. Bojan ei kiinnosta vtun vertaa suurinta osaa Kn faneista.
Olen eri, mutta itse taidat olla aika herkillä K:n suhteen, huomaan. Täällä ei ole K:ta yleisesti ottaen syytelty yhtään mistään, jos satut huomaamaan, vaan puhuttu shippauksesta. Jotkut ihan yksittäiset kommentit ehkä erikseen. Turha provosoitua.
 

Yhteistyössä