K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voitte selitellä ja puolustella vaikka kuinka, mutta hyvin selkeästi sanoo esimerkkinä häntä satuttaneesta valheesta sen, miten K:n ja hänen on väitetty olevan pariskunta. Ja joku harhainen shippari ne kirjeetkin on lähettänyt. Eli ihan turha yrittää pestä shippajien käsiä ja syyttää vain tätä ketjua.
Tämä just menee vähän yli mun ymmärryksen. Bojania rasittaa, kun heitä K n kanssa pidetään parina. Toisaalla K jatkaa Bojanista höpöttelyä vatsaansa taputellen. Mikä niitä parisuhdejuoruja nykyisin ruokkii, jos ei just esim K n käytös.
 
vierailija
Minusta näitä B juttuja on nyt ollut erityisen paljon, ensin Tjäreborg, Eurotourin lavajutut ja Europassissa ollut myös melkein kaikissa vlogeissa joku B maininta.
K tietää että se saa niillä faneiltaan huomiota (ja rahaa europassissa). Ei ole tainnut tajuta miten oikeasti raskasta toi on B:lle. B on varmaan herkästi yrittänyt selittää, mutta K ei tajua kielimuurin takia että B voi oikeasti huonosti eikä vain vitsaile jotain. Kuten ei jotkut shippaajatkaan ymmärrä sitä haastista.
 
vierailija
Ei ole ei ja itse mukana tuossa eli shippaaminen ei ole se mikä häiritsee vaan ne juorut.
Musta on melkeinpä törkeää väittää että ois itse mukana tuossa, kun shippaaminen on ollut osasyy siihen, että jäi jopa somesta pois. Mitä sen pitäis tehdä, olla tapaamatta K:ta kokonaan tai totisena tuijottaa, eikä enää mitään huumoria heittää K:n kanssa ikinä, ettei syytettäisi siitä että lietsoo shippiä. Sitäkö haluatte? Siihenhän se menee, jos edes jotain karaokea ei voi laulaa ilman, että sekin on shipin lietsomista jonkun mielestä.
 
vierailija
K tietää että se saa niillä faneiltaan huomiota (ja rahaa europassissa). Ei ole tainnut tajuta miten oikeasti raskasta toi on B:lle. B on varmaan herkästi yrittänyt selittää, mutta K ei tajua kielimuurin takia että B voi oikeasti huonosti eikä vain vitsaile jotain. Kuten ei jotkut shippaajatkaan ymmärrä sitä haastista.
Voi luoja sinä ja sun herkkä Bojan. Bojan ei kiinnosta vtun vertaa suurinta osaa Kn faneista.
 
vierailija
K tietää että se saa niillä faneiltaan huomiota (ja rahaa europassissa). Ei ole tainnut tajuta miten oikeasti raskasta toi on B:lle. B on varmaan herkästi yrittänyt selittää, mutta K ei tajua kielimuurin takia että B voi oikeasti huonosti eikä vain vitsaile jotain. Kuten ei jotkut shippaajatkaan ymmärrä sitä haastista.
No tuohon nyt et usko itsekään, muuten vaan B jatkaa shippiä Kyproksella ja joksut jakaa koiravideon Bluza promona.
 
vierailija
Tämä just menee vähän yli mun ymmärryksen. Bojania rasittaa, kun heitä K n kanssa pidetään parina. Toisaalla K jatkaa Bojanista höpöttelyä vatsaansa taputellen. Mikä niitä parisuhdejuoruja nykyisin ruokkii, jos ei just esim K n käytös.
No Bojan itse sanoi, että ongelma on ettei jotkut ymmärrä shown ja viihteen ja todellisuuden eroa. K heittää läppää Bojanista osana showta, mutta ei se tarkoita että heillä olisi suhde oikeasti, vaikka toki ovat hyviä ystäviä.
 
vierailija
Edelleen, se itse shippaaminen ei ole ongelma, vaan se, että heistä levitetään valheita, kirjeiden lähettämisestä nyt puhumattakaan. Puutarhalla joku kommentoi äsken hyvin, että luuletteko, että K tahallaan haluaa loukata B:tä näillä sen jutuilla. 🙄 Hieno käsitys teillä hänestä ja heidän ystävyydestään, jos näin luulette.
 
vierailija
Musta on melkeinpä törkeää väittää että ois itse mukana tuossa, kun shippaaminen on ollut osasyy siihen, että jäi jopa somesta pois. Mitä sen pitäis tehdä, olla tapaamatta K:ta kokonaan tai totisena tuijottaa, eikä enää mitään huumoria heittää K:n kanssa ikinä, ettei syytettäisi siitä että lietsoo shippiä. Sitäkö haluatte? Siihenhän se menee, jos edes jotain karaokea ei voi laulaa ilman, että sekin on shipin lietsomista jonkun mielestä.
Sanoo Klle et lopettaa vaikka. Mutta eihän se toljake saa suutaan auki.
 
vierailija
K tietää että se saa niillä faneiltaan huomiota (ja rahaa europassissa). Ei ole tainnut tajuta miten oikeasti raskasta toi on B:lle. B on varmaan herkästi yrittänyt selittää, mutta K ei tajua kielimuurin takia että B voi oikeasti huonosti eikä vain vitsaile jotain. Kuten ei jotkut shippaajatkaan ymmärrä sitä haastista.
Jos Bojanilla ois huono olla K:n kanssa siksi ettei K kunnioita hänen rajojaan, niin ois varmasti laittanut jo välit poikki. Sen sijaan heillä näyttää olevan oikein mukavaa keskenään, talvellekin suunnitteilla jotain yhteisiä menoja.
 
vierailija
Edelleen, se itse shippaaminen ei ole ongelma, vaan se, että heistä levitetään valheita, kirjeiden lähettämisestä nyt puhumattakaan. Puutarhalla joku kommentoi äsken hyvin, että luuletteko, että K tahallaan haluaa loukata B:tä näillä sen jutuilla. 🙄 Hieno käsitys teillä hänestä ja heidän ystävyydestään, jos näin luulette.
K ei ymmärrä että B voi noin huonosti. Kuten K sanoi niin ne enimäkseen vaan kännäsivät siellä lomalla, eivätkä edes puhuneet paljoa. Eikä B ole osannut ilmaista K:lle sanoin joilla K tajuaisi B:n ahdistuksen aiheesta. Ehkä se K:n "ollaan vain ystäviä"-stoori oli sen takia että B oli pyytänyt K:ta sanomaan niin, mutta K ei tajunnut ihan miten vakava juttu nyt on kyseessä.
 
vierailija
K ei ymmärrä että B voi noin huonosti. Kuten K sanoi niin ne enimäkseen vaan kännäsivät siellä lomalla, eivätkä edes puhuneet paljoa. Eikä B ole osannut ilmaista K:lle sanoin joilla K tajuaisi B:n ahdistuksen aiheesta. Ehkä se K:n "ollaan vain ystäviä"-stoori oli sen takia että B oli pyytänyt K:ta sanomaan niin, mutta K ei tajunnut ihan miten vakava juttu nyt on kyseessä.
Sä pidät Bojania jonain herkkänä perhosena etkä aikuisena miehenä.
 
vierailija
K ei ymmärrä että B voi noin huonosti. Kuten K sanoi niin ne enimäkseen vaan kännäsivät siellä lomalla, eivätkä edes puhuneet paljoa. Eikä B ole osannut ilmaista K:lle sanoin joilla K tajuaisi B:n ahdistuksen aiheesta. Ehkä se K:n "ollaan vain ystäviä"-stoori oli sen takia että B oli pyytänyt K:ta sanomaan niin, mutta K ei tajunnut ihan miten vakava juttu nyt on kyseessä.
Ja sinähän et tiedä senkään vertaa, kuinka paljon K ymmärtää tai ei ymmärrä. Se, ettei osaa tuottaa puhetta sujuvasti ei kulje käsi kädessä ymmärryksen kanssa.
 

Yhteistyössä