K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sadie Noah Schnappin snapchatistä. Jännä ettei nuo huuda että Sadien pitäisi ottaa kantaa Israel juttuun vaikka kulkee ton zionistin kanssa ja Bojanin ja Joksujen pitäisi ottaa kantaa joka asiaan. Sllä se isompi yleisö olisi vaikuttaa.
Ihana Sadie ❤ Tuo vaatiminen, että kaikkien pitäis ottaa kantaa siihen, mihin vaatija itse haluaa on muutenkin ihan älytöntä hommaa. Jokainen ottaa kantaa sitten kun itse niin haluaa.
 
vierailija
No mitä sitten vaikkei olisikaan portugalilainen? Jos seurueessa on esim se Brasilialainen ystävä.
Liikkuuko he sit yhdessä koko ajan? Mut voihan se tietysti olla niin että heitä on useampia ja puhuvat englantia porukassa. B:hän kyllä osaa espanjaa, jos siis Domenin tyttöystävä on espanjalainen. Mutta eipä sitä tiedä mitä kieliä Domen sit puhuu. Tai sit on tosiaan jo Jenkeissä. 😄
 
vierailija
Liikkuuko he sit yhdessä koko ajan? Mut voihan se tietysti olla niin että heitä on useampia ja puhuvat englantia porukassa. B:hän kyllä osaa espanjaa, jos siis Domenin tyttöystävä on espanjalainen. Mutta eipä sitä tiedä mitä kieliä Domen sit puhuu. Tai sit on tosiaan jo Jenkeissä.
Joo ihan varmasti makoilee Sadien kanssa jossain yleisellä rannalla. S on töissä ja työporukan kanssa liikkeellä.
 
vierailija
Schnappin igssä tuo kuva kokonaisena olleet juhlimassa synttäreitä. Sadien veljetkin tykänneet kuvasta. Sadie varmaan sitten pari ton Noahin kanssa
Tuo on vaan rasittavaa kun yritetään provota tahallaan. Jos ei kestä että täällä puhutaan myös S:stä ym., niin voi mennä sinne puutarhaan tai vauvalle. Mua ei ainakaan oikeasti haittais yhtään, jos S:llä olis joku muu poikakaveri kuin B. Mut on vaan tylsiä juttuja, kun jotain S:lle teiniajoista tuttua työkaveria yritetään vetää mukaan juttuun. Sama kuin vaikka Jerestä alkais vääntää paria Etelin kanssa tms. Ei jaksais lukea mitään turhaa ajatuksenvirtaa.
 

Yhteistyössä