K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta olis vaan hölmöä, että mulla olis joku vahva oma mielipide toisen henkilökohtaisista suhteista. Ymmärrätkö yhtään, että itsekään et ollenkaan tiedä niistä suhteista mitään, ne on vain omia mielikuviasi. Mulla on selkeät mielipiteet omista suhteistani, ei mulle tuntemattomien ihmisten. Kiinnostaa tottakai, kenen kanssa B yhteen päätyy ja itse tykkään S:stä, joten se olis hauska uutinen, jos ovat yhdessä. Jos B alkaa kuitenkin olla jonkun muun kanssa, on selvää että se toinen on silloin tavalla tai toisella sopivampi hänelle.
Mä olen tässä pähkäillyt, että miksi B:n tulevan kumppanin sukupuoli kiinnostaa mua niin paljon ja miksi toivon hänen olevan mies. En siis todellakaan oleta, että se tuleva kumppani olisi Kärtsä. Järki jo sanoo, että ovat vain hyviä ystäviä. En saa mun alitajunnasta otetta.
 
vierailija
Mä olen tässä pähkäillyt, että miksi B:n tulevan kumppanin sukupuoli kiinnostaa mua niin paljon ja miksi toivon hänen olevan mies. En siis todellakaan oleta, että se tuleva kumppani olisi Kärtsä. Järki jo sanoo, että ovat vain hyviä ystäviä. En saa mun alitajunnasta otetta.
Koska alitajuntasi on ihastunut B:hen ja jos sen tuleva kumppani on toinen nainen niin alitajuntasi näkee sen niin että B valitsi jonkun toisen naisen eikä sinut. Jos se on mies niin alintajuntasi ei koe sitä henkilöä sun kanssa kilpailevaksi. Ihan tavallista.
 
vierailija
Mulla se menee niin, että ensin mietin että jaa, tällainen tyyppi siis. Jos en tiedä tyypistä mitään, niin kiinnostaa katsoa vaikka muutama haastattelu jos sellaisia on, tai instakuvia ym., Katson ihan avoimin mielin, harvoin ajattelen ihmisistä mitään negatiivista, jos he eivät toimi muita kohtaan negatiivisella tavalla. Joku kumppani voisi siis jäädä ihan neutraaliksi henkilöksi mulle, mutta ainakin nämä B:n uudet tuttavuudet on olleet ihan mielenkiintoisia tapauksia. Tykkään sekä D:stä että S:stä, mutta D:n omien puheiden perusteella uskon, että suhde S:n kanssa olis tasapainoisempi. Kummankin juttuja kiinnostaa kuitenkin seurata ihan ominaan myös, nyt kun heidät oon ns. löytänyt.
Minäkin etsin ja katsoin mm Sadien haastatteluja ja postauksia D:n kanssa, mutta mulla lopputulos oli, että en kiinnostunut hänestä. Sadien kuva on niin kovin siloinen. Uskon kyllä täysin, että S on suloinen ihminen, mutta ei se riitä välttämättä, että hänestä kiinnostuisi.
 
vierailija
Ei ole mitään ihmeellistä=ei ymmärrä mitä hyvä käytös on.
Joku jo täällä eilen kirjoitti, että nämä ketjut eivät ole mitään hienostosalonkeja vaan törkypalstoja. Täällä voi asiat ilmaista niinkuin haluaa ja se on ihan se ja sama, että kestääkö sun hieno hipiä niitä muiden sanomisia. Ihme että edes olet päätynyt tänne, koska K ja B päästelee kumpikin suustaan mitä sattuu, varsinkin K. Luulisi silloin, ettei näistä ole kenenkään korrekti-Kaarinan idoleiksi.
 
vierailija
Mä olen tässä pähkäillyt, että miksi B:n tulevan kumppanin sukupuoli kiinnostaa mua niin paljon ja miksi toivon hänen olevan mies. En siis todellakaan oleta, että se tuleva kumppani olisi Kärtsä. Järki jo sanoo, että ovat vain hyviä ystäviä. En saa mun alitajunnasta otetta.
Voisko siinä olla se, että haluais nähdä jonkun onnellisen m/m -rakkaustarinan toteutuvan, kun niitä nykyäänkin näkee julkisuudessa vähemmän. Ehkä että näkisi sen, kun joku tulee onnellisena ns. kaapista ulos. Itse ainakin olisin iloinen tuollaisesta tarinasta, jos saisi nähdä että se jollekin tapahtuisi. Mut uskon että B on niin hyvin sinut tunteidensa kanssa, että onpa se suhde ihan kenen kanssa vaan, niin se on kyllä aitoa ja totista totta. Pääasia, että on onnellinen. Siksi en erityisesti odota miestä tai naista, aattelen että sittenhän se joskus nähdään.
 
vierailija
Mä olen tässä pähkäillyt, että miksi B:n tulevan kumppanin sukupuoli kiinnostaa mua niin paljon ja miksi toivon hänen olevan mies. En siis todellakaan oleta, että se tuleva kumppani olisi Kärtsä. Järki jo sanoo, että ovat vain hyviä ystäviä. En saa mun alitajunnasta otetta.
Mä olen pähkäillyt, miksi B mua ylipäänsä kiinnostaa näin paljon. En muista, että tällaista tilannetta mulla olisi aikoihin ollut. Tää ei ole pelkästään kivaa.
 
vierailija
Voisko siinä olla se, että haluais nähdä jonkun onnellisen m/m -rakkaustarinan toteutuvan, kun niitä nykyäänkin näkee julkisuudessa vähemmän. Ehkä että näkisi sen, kun joku tulee onnellisena ns. kaapista ulos. Itse ainakin olisin iloinen tuollaisesta tarinasta, jos saisi nähdä että se jollekin tapahtuisi. Mut uskon että B on niin hyvin sinut tunteidensa kanssa, että onpa se suhde ihan kenen kanssa vaan, niin se on kyllä aitoa ja totista totta. Pääasia, että on onnellinen. Siksi en erityisesti odota miestä tai naista, aattelen että sittenhän se joskus nähdään.
Ehkä juuri tämä. Bojan ei edes yksinään kiinnosta mua tippaakaan, vaan toisten miesten kautta, kuten Käärijän, Damonin ja Janin. Tämä on ainoa paikka, missä kehtaan tällaista kertoa.
 
vierailija
Minäkin etsin ja katsoin mm Sadien haastatteluja ja postauksia D:n kanssa, mutta mulla lopputulos oli, että en kiinnostunut hänestä. Sadien kuva on niin kovin siloinen. Uskon kyllä täysin, että S on suloinen ihminen, mutta ei se riitä välttämättä, että hänestä kiinnostuisi.
Sadie kyllä vaikuttaa siltä, että haluaa pitää yksityisasiat ominaan. Toisaalta musta se on aika tervekin piirre, ettei halua avata kaikkea julkisuudessa. Varmasti helpottaa elämää. Kertoi kuitenkin yhdessä lehtihaastattelussa (en muista enää mikä lehti, joku linkkasi sen tänne joskus), siitä miten oli alkanut kokea paniikkituntemuksia siihen aikaan kun nuorena esiintyi Broadwaylla. Se oli mielenkiintoinen juttu, eli kyllä hän joskus ajatuksiaan syvemminkin avaa.
 
vierailija
Sadie kyllä vaikuttaa siltä, että haluaa pitää yksityisasiat ominaan. Toisaalta musta se on aika tervekin piirre, ettei halua avata kaikkea julkisuudessa. Varmasti helpottaa elämää. Kertoi kuitenkin yhdessä lehtihaastattelussa (en muista enää mikä lehti, joku linkkasi sen tänne joskus), siitä miten oli alkanut kokea paniikkituntemuksia siihen aikaan kun nuorena esiintyi Broadwaylla. Se oli mielenkiintoinen juttu, eli kyllä hän joskus ajatuksiaan syvemminkin avaa.
Mä taas sytyn hiukan salamyhkäisistä ihmisistä. Toisaalta et saa silloin kunnolla siitä toisesta otetta, mutta toisaalta se on taas just kiehtovaa.😂
 
vierailija
Joku jo täällä eilen kirjoitti, että nämä ketjut eivät ole mitään hienostosalonkeja vaan törkypalstoja. Täällä voi asiat ilmaista niinkuin haluaa ja se on ihan se ja sama, että kestääkö sun hieno hipiä niitä muiden sanomisia. Ihme että edes olet päätynyt tänne, koska K ja B päästelee kumpikin suustaan mitä sattuu, varsinkin K. Luulisi silloin, ettei näistä ole kenenkään korrekti-Kaarinan idoleiksi.
Vaihteeksi olen Kaarina, enkä Marketta 🙂Joo, taas on K n yhteen keikkaan lippu. Oikeassa olet, mä olen kaarinoiden ystäväpiirissäni ainoa, joka juoksee K n keikoilla, on tämä vähän outoa. Olen jotenkin kaksijakoinen. Enkä mä kaikesta tykkää mitä K päästelee suustaan. B sen sijaan on muru, hän ei tee mitään väärin. Noihin kommenttien typeriin, hih hih se panee juttuihin oon kyllä ihan kyllästynyt. Aivan kuin olisivat asian just keksineet.
 
vierailija
Vaihteeksi olen Kaarina, enkä Marketta Joo, taas on K n yhteen keikkaan lippu. Oikeassa olet, mä olen kaarinoiden ystäväpiirissäni ainoa, joka juoksee K n keikoilla, on tämä vähän outoa. Olen jotenkin kaksijakoinen. Enkä mä kaikesta tykkää mitä K päästelee suustaan. B sen sijaan on muru, hän ei tee mitään väärin. Noihin kommenttien typeriin, hih hih se panee juttuihin oon kyllä ihan kyllästynyt. Aivan kuin olisivat asian just keksineet.
Vaikka olet kyllästynyt, niin älä tartu niihin vaan ohita. Tämä ketju ei ole perustettu sitä varten, että päästään kilpailemaan siitä, että kuka on korrektein tai moraalisesti ylivertaisin. Ihan hullu ajatus, että ihminen tulee törky-juoru ketjuun valittamaan muiden sanavalinnoista ja huumorista.
 
vierailija
Ehkä juuri tämä. Bojan ei edes yksinään kiinnosta mua tippaakaan, vaan toisten miesten kautta, kuten Käärijän, Damonin ja Janin. Tämä on ainoa paikka, missä kehtaan tällaista kertoa.
Voihan tässäkin olla meidän ajatusten ero. Itse tosi vilpittömästi tykkään Bojanista, hän on harvinaisen kiva ja moniulotteinen tyyppi. Harvoin mua on kiinnostanut seurailla ketään julkkista yhtä paljon kuin B:tä ja Joksuja. Kaikissa joksuissa on kyllä sitä samaa hyväntuulisuutta ja hyväntahtoisuutta mistä B:säkin tykkään. Kun pidän heistä, niin toivon heille sit vaan parasta. Toki muillekin ihmisille, useimpia en vaan jaksaisi samalla tavalla seurata. Harvoin katson kovin monia haastatteluja samasta henkilöstä tms.
 
vierailija
Vaikka olet kyllästynyt, niin älä tartu niihin vaan ohita. Tämä ketju ei ole perustettu sitä varten, että päästään kilpailemaan siitä, että kuka on korrektein tai moraalisesti ylivertaisin. Ihan hullu ajatus, että ihminen tulee törky-juoru ketjuun valittamaan muiden sanavalinnoista ja huumorista.
Kyllä mä kestän ja ohittelenkin, koska täällä on myös paljon hyviä juttuja, mutta kai voin kuitenkin sanoa mielipiteeni noista hi hi hihittelijöistä. Tämähän on komposti, piti vielä tarkistaa, missä olen, mutta kyllä, kompostissa.
 
vierailija
No eihän täällä edes faniteta vaan pakkomielteisesti stalkataan ja räävitään toisen yksityiselämää. Pahempi kuin Seiska ja Hymy lehti yhteensä.
Vähän huvittaa tää sun kommentti. Te moraali-saarnaajat viihdytte näissä ketjuissa eli ette ole sen parempia kuin muut. Pakko päästä kaivamaan tunkiota, vaikka niin väitetään kivenkovaan ettei se kiinnosta.
 
vierailija
Kyllä mä kestän ja ohittelenkin, koska täällä on myös paljon hyviä juttuja, mutta kai voin kuitenkin sanoa mielipiteeni noista hi hi hihittelijöistä. Tämähän on komposti, piti vielä tarkistaa, missä olen, mutta kyllä, kompostissa.
Kompostin slogan taitaa olla, että B panee ja lentää, joten sun mielipiteellä asiasta ei ole kauheasti merkitystä. Olet muutaman kuukauden myöhässä sen suhteen.
 

Yhteistyössä