V
vierailija
Vieras
Ei..vttu!...(Jukan äänellä)Jos Sadie on Suomessa, kun ei sitä Pariisissakaan ole nähty? Kun kukaan ei edes tosta keikasta postaa mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei..vttu!...(Jukan äänellä)Jos Sadie on Suomessa, kun ei sitä Pariisissakaan ole nähty? Kun kukaan ei edes tosta keikasta postaa mitään.
Niin koska sehän ei voi mitenkään olle mahdollista, että S ja B eivät tapaa? Koska niillä ei mitään erityistä ole?Varmaan S jonkun asian takia sinne Pariisiin on tullut, eli hänellä voi olla hyvinkin tiivisti töitä muutama päivä. Sen jälkeen voi katsoa vaikuttaako siltä, että näkevät jossain. Tosin sekin voi olla, että vaikka näkisivät, niin ei me saada tietää siitä mitään, kuten ei tästä B:n Suomen reissustakaan olis saatu, jos B:tä ei olis bongattu keikalta.
Minä uskon kyllä K:n olleen, mutta toki B:llä muitakin ystäviä Suomessa esim. Aku Sipola näyttäisi olleen keikalla.Ois kyllä kiva tietää kenen kanssa se B on ollut siellä keikalla. Kummassakaan FB ryhmässä ei ole havaintoa Kärtsästä. Se fani varmaan tietää seuralaiset, mut ei kehtaa mennä kysymään. Kärtsää hän ei ollut nähnyt. Sanoi niin fb ryhmässä.
Jos Behm oli paikalla myös niin Jere pääsi esittelemään ukkelinsaMinä uskon kyllä K:n olleen, mutta toki B:llä muitakin ystäviä Suomessa esim. Aku Sipola näyttäisi olleen keikalla.
No ehkä se toinen henkilö on sitten kiertueella mukana. Niinkuin varmaan onkin.Täytyy kyllä sanoa että on järin OMITUISTA että Kärtsä lähti just Boitsun kanssa Tjäreborgin matkalle. Kun aiemmin se matkakumppani on aina ollut se significant other. Vika loma ennen pitkää rundia ja ei halua sitä viettää hänen kanssaan?
Miten niin? Juurihan K oli viettänyt koko kiertueen + uuteen kotiin muuton gf:än kanssa? Etkö viime kuussa valittanut miten OUTOA on että K ottaa "aina" gf:än mukaan eikä koskaan mene vain kundikaverien kansa jonnekin (unohdit silloin pipolätkön), ja nyt kun meni kundikaverin kanssa niin sekin on outoa? Päätä jo kantasi.Täytyy kyllä sanoa että on järin OMITUISTA että Kärtsä lähti just Boitsun kanssa Tjäreborgin matkalle. Kun aiemmin se matkakumppani on aina ollut se significant other. Vika loma ennen pitkää rundia ja ei halua sitä viettää hänen kanssaan?
Täytyy kyllä sanoa että on järin OMITUISTA että Kärtsä lähti just Boitsun kanssa Tjäreborgin matkalle. Kun aiemmin se matkakumppani on aina ollut se significant other. Vika loma ennen pitkää rundia ja ei halua sitä viettää hänen kanssaan?
On 0% mahis että tuommoisesa tapahtumassa Suomessa vain B olisi bongattu mutta K ei, jos ne ois molemmat olleet siellä. Todennäköisesti K:lla on ollut niitä kuvauksia ym töitä, sen loma on loppu.Minä uskon kyllä K:n olleen, mutta toki B:llä muitakin ystäviä Suomessa esim. Aku Sipola näyttäisi olleen keikalla.
On 0% mahis että tuommoisesa tapahtumassa Suomessa vain B olisi bongattu mutta K ei, jos ne ois molemmat olleet siellä. Todennäköisesti K:lla on ollut niitä kuvauksia ym töitä, sen loma on loppu.
Jos Behm oli paikalla myös niin Jere pääsi esittelemään ukkelinsa
Miten niin? Juurihan K oli viettänyt koko kiertueen + uuteen kotiin muuton gf:än kanssa? Etkö viime kuussa valittanut miten OUTOA on että K ottaa "aina" gf:än mukaan eikä koskaan mene vain kundikaverien kansa jonnekin (unohdit silloin pipolätkön), ja nyt kun meni kundikaverin kanssa niin sekin on outoa? Päätä jo kantasi.
Tottakai B tuli K:n kanssa takaisin Suomen koska kyseessä oli matkapaketti, johon kuului ilmaiset lennot tänne. Kyprokselta ei mene suoria lentoja Sloveniaan niin B:n ois joutunut tehdä vaihdot jossain päin Eurooppaa joka tapauksessa, ja joutunuut maksamaan kahdesta lennosta itse.
Näin on sekä mukavampi kun saa matkustaa kaverin kanssa, nähdä kaverin uuden kämpän (ihan varmana K haluaa että kaikki sen ystävät näkee sen, ja on suunnilleen vaatinut B:n käymään <3) , ja halvempi kun puolet kotireissun lentomatkasta on Tjären kustantama.
No on saanut valita tietenkin itse. Eihän B ole niiden kanssa yhteistyössä mitenkään.Onkohan Tjäre halunnut sponsata just Kärtsyn ja Boitsun matkan vai onko K saanut valita itse seuralaisensa?
Oletko koskaan kuullut matkafirmasta joka valitsee kenen kanssa sponssaamansa henkilön pitää matkustaa? Oletko nyt ihan tervejärkinen?Onkohan Tjäre halunnut sponsata just Kärtsyn ja Boitsun matkan vai onko K saanut valita itse seuralaisensa?
vähän tuntuu että B on jättäytymässä pois bändin jutuista. Ehkä tämä on vain koska Bluza nyt sattui tulemaan samaan aikaan kun Måneskinin Damianon eka solouran sinkku, joka on johtanut paljoihin pelkoihin bändin tulevaisuudesta siinä fanipiirissä, mutta silti.
Se että B oli lomalla julkaisupäivänä ja tuskin otti osaa promoihin oli jo outoa. Mut okei, järkeilin että varmaan on suunniteltu joku kotimaan radiokiertue ma tai ti, viime viikko nyt oli ainoa aika kun oli mahdollista lomailla K:n kanssa. Varmaan B ottaa jonkun vaihtolennon bändin luo viimeistään maanantai-aamuna... mutta nyt on jo keskiviikko. Sinkkujulkaisu tuli ja meni. Promoaktiivisuudesta päätellen ois voinut kuvitela että Kris on nykyään bändin nokkamies. Mitään alkuviikon radiohaastiksia ei tullutkaan kun B on vieläkin lomalla. Mä tajuan ton Tjäreborg-jutun että oli järkevää tulla vasta sillä pois, mutta ei se vaihtolennoilla matkustaminen olisi maksanut B:lle enempä kuin tyyliin satasen ekstraa, jos bändi olisi ollut prioriteettina tällä viikolla.
En siis usko että bändi nyt lähiaikoina ois hajoamassa tai mitään, mutta tuntuu että B yrittää vetäytyä siitä jotenkin sivuun.
No on saanut valita tietenkin itse. Eihän B ole niiden kanssa yhteistyössä mitenkään.
Missä muualla? FBssä ei ainakaan ole.Muulla kyllä oli näköhavaintoja myös Kärdestä keikalla ja vaikea uskoa myöhäisen illan töihin jotka estää lemppari bändin keikalla käymisen. Bändin jonka keikalla on lavallakin joskus ollut. K ei vaan taida enää suostua yhteiskuvapyyntöihin samalla tavalla kuin ennen