K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joksujen instapostaus. Onkohan Joksut nyt ihan hiljattain ollut tuolla juhlimassa Bluzan julkaisua? Siis tyyliin esim eilen? Krisiähän ei tuossa näy ja sehän oli kipeänä, mikä selittäisi sen myös. Eli jos näin on niin B ei olisi enää Kyproksella
Jää vähän epäselväksi tuossa se. Bluzan julkaisua juhlimassa viittaisi siihen että olis ollut esim. eilen, mutta kai sitä voi tietysti etukäteenkin juhlia. Kuukin on taivaalla muulloinkin, ei tarvitse olla juuri se täysikuu, joten senkään pohjalta ei voi tietää varmasti. Ehkä saadaan jotakin vinkkiä myöhemmin milloin ovat lähteneet pois.
 
vierailija
Jää vähän epäselväksi tuossa se. Bluzan julkaisua juhlimassa viittaisi siihen että olis ollut esim. eilen, mutta kai sitä voi tietysti etukäteenkin juhlia. Kuukin on taivaalla muulloinkin, ei tarvitse olla juuri se täysikuu, joten senkään pohjalta ei voi tietää varmasti. Ehkä saadaan jotakin vinkkiä myöhemmin milloin ovat lähteneet pois.
En usko, että olisivat menneet juhlistamaan silloin, jos Kris kipeä ja jättäneet tämän discord juttuun yksin. To lento myös niin myöhäinen, ei käy järkeen, että olisi sillä tullut ja ei ole ruskettunut B yhtään.
 
vierailija
En usko, että olisivat menneet juhlistamaan silloin, jos Kris kipeä ja jättäneet tämän discord juttuun yksin. To lento myös niin myöhäinen, ei käy järkeen, että olisi sillä tullut ja ei ole ruskettunut B yhtään.
Aika pikainen reissu ollut, jos ollut perillä vaan pari yötä, mut eihän sitä tiedä jos joutunut lähtemään töiden takia.
 
vierailija
Niinpä. Ei kyllä tarvi yhtään epäillä Joksujen markkinointitaitoja enää ihanaa, että ovat aktiivisia ja muutkin kuin Kris päivittävät jotain. Ellei Kris ottanut Joksujen tiliä haltuun
Mä luulen että ainakin osan nyt parina päivänä tulleista on kyllä kris postannut. Jokunen sama stoori tuli ajallisesti niin lähekkäin sekä bändin että krisin tililtä, eikä niissä ollut mitään Janin pöllöilyä.
 
vierailija
En usko, että liittyy superkuuhun mitenkään, mutta 18.9. oli edellinen superkuu ja elokuussa oli jopa sininen superkuu. Superkuu on siitä harvinainen, että niin käy vain 1-3 kertaa vuodessa. Sinistä kuuta (ei liity siniseen väriin mitenkään) koetaan noin parin vuoden välein. Ja Erkkiäkin varmaan kiinnosti.🤣
 
vierailija
Mä luulen että ainakin osan nyt parina päivänä tulleista on kyllä kris postannut. Jokunen sama stoori tuli ajallisesti niin lähekkäin sekä bändin että krisin tililtä, eikä niissä ollut mitään Janin pöllöilyä.
Joo vähän veikkaan samaa. Esim Joksujen tili julkaisi kaksi kertaa sen kiitos 100 tuhannesta striimistä eri tavalla. Oliskohan Kris julkaissut ekan ja Jan ei esim oo huomannut sitä ja sit julkaissut myöhemmin toisen 😁
 

Yhteistyössä