K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei vaan mä vastasin, että mun vahvimman veikkaukseni taustalla ei ole henkilöiden sukupuoli, vaan se, kumman kanssa olemme de facto nähneet Bojanilla olevan läheisemmät välit ja enemmän tekemistä. Sadie ei ole niin, että olisi nähnyt suunnannut hänelle mitään lämpöä, ei se siihen liity, miten lämmin ihminen hän on, enkä mitään sellaista sanonutkaan. Sä taas vain kuvittelet asioita.
Tottakai B näyttää lämpimältä kavereidensa kanssa, koska hän ottaa heihin julkisuudessa, lavalla tms. kontaktia. Kavereiden kanssa sitä on helppo tehdä. Jos hänellä oikeasti on joku kumppani, niin varmasti on varovainen sen suhteen, että miten hän julkisuudessa hänen kanssaan toimii.
 
vierailija
Niin täytyy. Normaalit K/B shipparit ohittavat yksityiselämään liityvät asiat, eivätkä alkaisi haukkumaan B:n ja K:n läheisiä ihmisiä noin rumasti. T. K/B shippari, joka ei ikinä hauku muita saagaan liittyviä
S ei ole B:lle niin läheinen ihminen, vaikka sinä päässäsi tarinan olisit kehitellyt, eikä noissa kirjoittaneen teksteissä haukuttu, vaan tuodaan esiin oma mielikuva asiasta.
 
vierailija
S ei ole B:lle niin läheinen ihminen, vaikka sinä päässäsi tarinan olisit kehitellyt, eikä noissa kirjoittaneen teksteissä haukuttu, vaan tuodaan esiin oma mielikuva asiasta.
Ihan ohis. B tuskin katsoisi hyvällä teitä S:ää haukkuvia. Oli sit S läheinen hälle tai ei, niin kovin korkealle ei hän arvostaisi silti näitä haukkujia ja pilkkaajia.
 
vierailija
Tottakai B näyttää lämpimältä kavereidensa kanssa, koska hän ottaa heihin julkisuudessa, lavalla tms. kontaktia. Kavereiden kanssa sitä on helppo tehdä. Jos hänellä oikeasti on joku kumppani, niin varmasti on varovainen sen suhteen, että miten hän julkisuudessa hänen kanssaan toimii.
Bojan ja Sadie ovat olleet keskittyneen ja vähän vakavan näköisiä niissä salakuvissa, jotka on julkaista. Tuli mieleen, että niissä he yhdessä elävät oikeaa elämää, eikä niissä ole turhaa pelleilyä ja esittämistä. Varmasti myös osaavat hassutella keskenään.
 
vierailija
Mä oon myös vakuuttunut, että B osaa pitää puolisonsa kunnolla piilossa. Just nyt epäilen, että hänellä ei sellaista ole, mutta totuus voi olla toinen. Oma veikkaus on myös että puoliso tulee olemaan balkanilainen, mahdollisesti siellä julkisuuden henkilö tai sit joku jonka on tuntenut pitkään.
 
vierailija
Mä oon myös vakuuttunut, että B osaa pitää puolisonsa kunnolla piilossa. Just nyt epäilen, että hänellä ei sellaista ole, mutta totuus voi olla toinen. Oma veikkaus on myös että puoliso tulee olemaan balkanilainen, mahdollisesti siellä julkisuuden henkilö tai sit joku jonka on tuntenut pitkään.
Mullakin on sellainen kutina (olkoot sitten hyttysen pisto tai mikälie kutinan aiheuttaa), että Boitsulla on slovenialainen tyttis/tulee olemaan sellainen. Ehkä mun aivot sitten hakee helppoa vaihtoehtoa, eikä ne halua matkustaa toiselle mantereelle B:n takia.
 
vierailija
Mä oon myös vakuuttunut, että B osaa pitää puolisonsa kunnolla piilossa. Just nyt epäilen, että hänellä ei sellaista ole, mutta totuus voi olla toinen. Oma veikkaus on myös että puoliso tulee olemaan balkanilainen, mahdollisesti siellä julkisuuden henkilö tai sit joku jonka on tuntenut pitkään.
Mä olen myös ajatellut, että B:n pitkäaikainen kumppani tulee löytymään kotopuolesta, ellei sellainen jo ole. Toki ennen vakiintumista voi käydä vähän lumpustelemassa maailmalla ennenkuin Se Oikea löytyy.
 
vierailija
Bojan ja Sadie ovat olleet keskittyneen ja vähän vakavan näköisiä niissä salakuvissa, jotka on julkaista. Tuli mieleen, että niissä he yhdessä elävät oikeaa elämää, eikä niissä ole turhaa pelleilyä ja esittämistä. Varmasti myös osaavat hassutella keskenään.
S osaa taatusti hassutella ja olla ihmisiä lähellä. Ainakin D:n instan perusteella.
 
vierailija
Salli mun nauraa! K ei todellakaan ole piilottanut häntä hyvin. On kuule enemmän tai vähemmän näkynyt jokaisen loman jossain postauksessa. Muutenkin harvinaisen huonosti osannut tän jutun, koska vähän väliä jotain pilkahtelee siellä tai täällä. Suomessa on paljon julkkiksia, joiden yhdessäkään postauksessa ei vilahda mitään.

Mua ei siis haittaa Kn seurustelu. Naurattaa vaan tää hehkutus kuinka suojelee läheisiään ja totuus on toinen. Että vielä on opettelua, mutta edelleen näitä vahinkoja käy.
Minun mielestä K ei ole edes yrittänytkään eikä vaikuta haittaavan kumpakaan. Viimeisenä nyt se Serbian häästoori ja sillä ilmoitti vaan että mukana yhä on. H en muista että kertaakaan olisi puoliso vilahdellut H omissa stooreissa. Ei pitäisi olla ylitsepääsemätöntä hoitaa asia noin jos olisi halua.
 
vierailija
Tämä ketju on myös realisteille, onko sitä jotenkin vaikea ymmärtää? Jos näistä tosiasioista mainitseminen hermostuttaa sua noin paljon, niin kannattaa siirtyä niihin shippiketjuihin. Jos taas yrität esittää sisäpiiriläistä, niin se vasta rumaa onkin.
Ei tarvitse olla sisäpiiriläinen, mutta muutenkin voi nähdä ja kuulla asioita.
 
vierailija
Minun mielestä K ei ole edes yrittänytkään eikä vaikuta haittaavan kumpakaan. Viimeisenä nyt se Serbian häästoori ja sillä ilmoitti vaan että mukana yhä on. H en muista että kertaakaan olisi puoliso vilahdellut H omissa stooreissa. Ei pitäisi olla ylitsepääsemätöntä hoitaa asia noin jos olisi halua.
Minustakaan ei varsinaisesti piilottele NM, lähinnä ei vaan halua kommentoida asiaa ja tuoda häntä julkisuuteen, mikä varmaan ihan järkevää.
 
vierailija
Periaatteessa ei, jos asiat on mietitty loppuun saakka kaikkien osapuolten kanssa. Moniavioisuuden virallistamistahan mietitään jo Suomessa. Viittaukset siihen täällä ketjussa vaan on pelkkää typerää pervoilua.
Ei mietitä. Se on vihreiden puoluekokouksessa tänä viikonloppuna yksi sinne tehty aloite, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä, että polyamoriaa oltaisiin virallistamassa. Käy joskus lukemassa, millaisia aloitteita puolueet kokouksiinsa saavat. Niissä on todella paljon sellaista, joka ei ikipäivänä tulisi toteutumaan. Ihan joka puolueella.
Ja tiedän tämän, kun työkseni näitäkin asioita seuraan.
 
vierailija
Ei tarvitse olla sisäpiiriläinen, mutta muutenkin voi nähdä ja kuulla asioita.
Niin, no niistähän täällä jutellaan. Siitä miten se tyttis vilahtaa videoissa jne. Mä itse ajattelen, että heillä on ihan perinteinen parisuhde mahdollisine lapsi haaveineen, mutta se on ihan totta, että en mä esim. tiedä sitä, vaikka he kävisivät yhdessä seksibileissä tms. Tuollainen taas olisi heidän oma asiansa, eikä se kuuluisi meille.
 

Yhteistyössä