K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei se, millainen persoona K on liity tässä koulutustasoon, vaan uskoisin, että hänellä vaan on aika pitkälti erilaiset mieltymykset lomanvietolle kuin Sadiella. Kauankohan K esim jaksais päivittäin istua sellaisessa kahvilassa jossa nää oli Ljubljanassa? Meinaan mä ainakin Sadien ikäisenä rakastin just tuollaista.
En tiedä mitä järkeä tästä on keskustella, koska S ei edes todistetusti ollut tuolla lomareissulla mukana. Työjuttuja hänellä. Pakko kuitenkin vastata tähän muulta osin, koska sä laitat ihmiset nyt aika ahtaaseen lokerikkoon, etkä osaa nähdä heissä muita puolia, kuin ne omat keksimäsi. K voi hyvinkin viihtyä kahviloissa.
 
vierailija
No ei kyllä perustu. Mulla se perustuu rakkauden määrään, enkä ikimaailmassa toivoisi Bojanille heidän yhteisen yhteyden pidon näkemämme perusteella tuollaista kylmäkköä kuin Sadie, Jeren sijaan.
Et tiedä S:stä yhtään mitään ja tuomitset vain somen perusteella? Hänhän voi olla mitä kivoin, huumorintajuisin ja suloisin tyyppi oikeasti.
 
vierailija
En tiedä mitä järkeä tästä on keskustella, koska S ei edes todistetusti ollut tuolla lomareissulla mukana. Työjuttuja hänellä. Pakko kuitenkin vastata tähän muulta osin, koska sä laitat ihmiset nyt aika ahtaaseen lokerikkoon, etkä osaa nähdä heissä muita puolia, kuin ne omat keksimäsi. K voi hyvinkin viihtyä kahviloissa.
Ihan varmasti K viihtyy kahviloissa, eiköhän ne lomalla B:n kanssa näissäkin ja ravintoloissa ole käyneet.
 
vierailija
Tämä sun trollailu perustuu olettamukseen siitä, että jotakuta harmittaisi se, että K:lla ja/tai B:llä olisi miespuoliset kumppanit. Usko pois, kyse ei ole ollenkaan siitä. Uskallan veikata, että K:n ja B:n kumppaneiden sukupuolella ei ole mitään väliä kellekään tässä ketjussa. Ei ainakaan minulle. K:n kumppani sattuu olemaan nainen, mutta jos hän olisi mies, niin sekin olisi täysin ok mulle.
V*ttu lopettakaa nyt jo näiden "totuuksien" laukominen, kun et mitään mistään tiedä
 
vierailija
Missä ne todisteet viipyy, että kahvila oli Ljublajanassa, kun se kahvila ei vastannut sitä täällä esitetty nimeä? Mutta B tosiaan ystävä ja kollega S kanssa eli en usko, että lähtisi erilliselle lomalle sen kanssa ei B häntä yksin ole nähnyt missään kohtaa ja S tungettaisiin muka vielä johonkin hänelle tuntemattomaan porukkaan.
Siis missä se kahvila sitten olisi jos ei Ljubljanassa? Meinaatko että B matkusti kesken levynteon ja keikkailun kaulaoperastionsa jälkeen jonnekin. Bn sloveeniystävä Milakin näyttäisi olevan tuossa kuvassa.
 
vierailija
Ihan varmasti K viihtyy kahviloissa, eiköhän ne lomalla B:n kanssa näissäkin ja ravintoloissa ole käyneet.
Niin voi olla, mutta ulospäin näyttää siltä, että K pitää enemmän semmosesta aktiivilomasta. Tai sit se on vaan se mitä se haluaa näyttää, mut kyllä minäkin oon sitä mieltä, etten osaa nähdä Kta kovin kauaa istumassa jossain kahvilassa.
 
vierailija
Niin voi olla, mutta ulospäin näyttää siltä, että K pitää enemmän semmosesta aktiivilomasta. Tai sit se on vaan se mitä se haluaa näyttää, mut kyllä minäkin oon sitä mieltä, etten osaa nähdä Kta kovin kauaa istumassa jossain kahvilassa.
Onhan K:sta olemassa insta päivityksiä joiden perusteella hän on ollut ravintolassa syömässä jne. Se että sä istut syömässä/kahvilla vaikka tunnin ei tarkoita sitä, etteikö sun loma voisi muuten olla aktiivinen. Jopa se suurin duracell-pupu haluaa joskus hengähtää hetken.
 
vierailija
Onhan K:sta olemassa insta päivityksiä joiden perusteella hän on ollut ravintolassa syömässä jne. Se että sä istut syömässä/kahvilla vaikka tunnin ei tarkoita sitä, etteikö sun loma voisi muuten olla aktiivinen. Jopa se suurin duracell-pupu haluaa joskus hengähtää hetken.
Joo onhan K sanonut olevansa foodie ja että tykkää käydä hyvissä ravintoloissa. Ja S on ollut lomillaan snorklaamassa ja ratsastamassa ym. ja ihan hyvin nuorena ihmisenä voi tykätä biletyksestä. Ihme ahtaisiin muotteihin tunkemista.
 
vierailija
Gf:n on piilottanut aina postauksistaan hyvin. Ehkä B ja K haluavat keskittyä lomailemiseen, raskasta päivittää koko ajan fanien iloksi jotain kontsaa someen.
Salli mun nauraa! K ei todellakaan ole piilottanut häntä hyvin. On kuule enemmän tai vähemmän näkynyt jokaisen loman jossain postauksessa. Muutenkin harvinaisen huonosti osannut tän jutun, koska vähän väliä jotain pilkahtelee siellä tai täällä. Suomessa on paljon julkkiksia, joiden yhdessäkään postauksessa ei vilahda mitään.

Mua ei siis haittaa Kn seurustelu. Naurattaa vaan tää hehkutus kuinka suojelee läheisiään ja totuus on toinen. Että vielä on opettelua, mutta edelleen näitä vahinkoja käy.
 
vierailija
Mä uskallan väittää että K ei olis yhtä tarkkana puolisonsa piilottelusta, jos se puoliso ei olisi venakko.
Tästä olen samaa mieltä. Tällaisena aikana venäläistausta, vaikka olisikin Suomessa syntynyt ja kasvanut, ei ole mikään meriitti Euroopassa. Ja nämä asiat leviteltäisiin kyllä niin somessa kuin mediassakin + että K joutuisi kommentoimaan asiaa haastatteluissa. Viisas ja varmasti tarkkaan harkittu veto pitää gf poissa julkisuudesta.
 
vierailija
Et tiedä S:stä yhtään mitään ja tuomitset vain somen perusteella? Hänhän voi olla mitä kivoin, huumorintajuisin ja suloisin tyyppi oikeasti.
Ei vaan mä vastasin, että mun vahvimman veikkaukseni taustalla ei ole henkilöiden sukupuoli, vaan se, kumman kanssa olemme de facto nähneet Bojanilla olevan läheisemmät välit ja enemmän tekemistä. Sadie ei ole niin, että olisi nähnyt suunnannut hänelle mitään lämpöä, ei se siihen liity, miten lämmin ihminen hän on, enkä mitään sellaista sanonutkaan. Sä taas vain kuvittelet asioita.
 
vierailija
Onko tämä taas joku oletus, että K on amisjuntti, jonka seurassa hienosto pariskunta B ja S Bucket eivät voisi viettää aikaa? Niinkuin kirjoitin, niin en edes usko, että S on tuolla.
Siis mikä se lienee tämän S:n koulutus? Ihan kakarasta pyörinyt julkisuudessa ja tehnyt rooleja elokuvissa, onko sillä edes alan koulutusta?

Tällainen amisjuntittaminen on kyllä typerintä, mitä ihminen voi tehdä. Tunnen lukemattomia amiksen käyneitä, jotka ovat niin sielultaan kuin tekemisiltään kymmenen kertaa fiksumpia kuin maisterit.
 
vierailija
Siis mikä se lienee tämän S:n koulutus? Ihan kakarasta pyörinyt julkisuudessa ja tehnyt rooleja elokuvissa, onko sillä edes alan koulutusta?

Tällainen amisjuntittaminen on kyllä typerintä, mitä ihminen voi tehdä. Tunnen lukemattomia amiksen käyneitä, jotka ovat niin sielultaan kuin tekemisiltään kymmenen kertaa fiksumpia kuin maisterit.
Mutta tiedämme Kn olevan täys juntti.
 

Yhteistyössä