vierailija
Mut tosiaan ilman levy-yhtiötä on vaikeaa päästä soittolistoille varsinkin muiden maiden kuin Slovenian. Sloveniassa varmaan pääsevät helposti listoille, mutta muualla se on hankalaa.
Ei ne tartte kuin toisensa. Juu juu lopetan tähän. Mutta silti jotenkin kiva ajatus ettei tarvitse olla luksusta ja hienoa vaan tuollainen rento reissu. Ja huomenna tietysti tulee sitten jotain luksusjahteja ja ties mitä mitä en osaa edes kuvitella.Ei toi niitten huone kyllä mitenkään luksukselta näytä
Carpe Diem 6.1 mil (3,3 musavideosta) UM 3,1 mil (2,9 audiovideosta) Gola 2,3mil (2,2 musavideosta) VDG 1,7mil (1,6 mil musavideosta) SBJ 146k (114k musavideosta).Millasia lukuja joksuilla siellä on`?
Joo eiköhän ne hyvin pärjää ilman mitään sviittejä Mietin vaan ettei tainnu tjaereborg tätä matkaa kustantaaEi ne tartte kuin toisensa. Juu juu lopetan tähän. Mutta silti jotenkin kiva ajatus ettei tarvitse olla luksusta ja hienoa vaan tuollainen rento reissu. Ja huomenna tietysti tulee sitten jotain luksusjahteja ja ties mitä mitä en osaa edes kuvitella.
Musta hyvin tylsä stoori. B tekee parempia bändin kanssa. Mutta hyvä että saa levätä.Täten kiitän stooreista ja lisääkin saa tulla. Tykkäsin myös tuosta ”lol ur not Käärijä” stoorista.
t. vaativa yksilö
Juu, typerää K-kontsaaMusta hyvin tylsä stoori. B tekee parempia bändin kanssa. Mutta hyvä että saa levätä.
Vauvalla on vähän tylsää just nyt.Menikö vauva jo kiinni kun pari eksynyttä shippaajaa tuli tänne etsimään suojaa kylmältä?
Häh, eikö näistä tyypeistä saa tykätä täällä?Menikö vauva jo kiinni kun pari eksynyttä shippaajaa tuli tänne etsimään suojaa kylmältä?
Omituista.Vauvalla on vähän tylsää just nyt.
Ei, mä en vaan jaksa enää oikein kommentoida sinne. Kirjoitan kuitenkin jotakin täysin väärää ja sääntöjen vastaista.Menikö vauva jo kiinni kun pari eksynyttä shippaajaa tuli tänne etsimään suojaa kylmältä?
In Kris we trust!!50 tuntia jäljellä Bluzaan! Kris tuuttaa varmaan huomennakin somet täyteen promoa!
Tuliskohan paidan lisäksi esiintymishousutkin arvontaan. Kris uhraa koko vaatekerrastonsa promotarkoitukseen vielä.50 tuntia jäljellä Bluzaan! Kris tuuttaa varmaan huomennakin somet täyteen promoa!
Kris laittaa kaikki peliinTuliskohan paidan lisäksi esiintymishousutkin arvontaan. Kris uhraa koko vaatekerrastonsa promotarkoitukseen vielä.
Mitä helkkaria Tiktokin tägeissä lukee bluza muza u petak ja käännös on pusero aviomies perjantaina Ei sitä nyt naimisiin tartte mennä sinkun promoamisen takia.
Mä oon edelleen sillä linjalla että toi kansikuva on Janin Pariisin kuvistaJanceko menee naimisiin
Todellakin onMä oon edelleen sillä linjalla että toi kansikuva on Janin Pariisin kuvista
No ei oo ainakaan mikään 24/7 bailando lomaNäköjään siellä on siirrytty pelaamaan biljardia
No niinpä oli kovin samantyylinen ja olin tuon joskus katsonutkin. Voisin antaa tästä pienen miinuksen BL mutta enpä jaksa.Ei anna linkata, mutta dicke titten.