K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuunteluiden nostoon tarvitaan se että biisiä kuuntelee myös uskollisten fanien (kuuntelee vähintään yhden biisin kerran kuussa, eli aika alhainen rima) lisäksi uusia ihmisiä. SBJ on saanut paljon kuunteluita, mutta melkein kaikki on jo olemassaolevien fanien tileiltä. Eikä se välttämättä ole edes huono juttu että on kiinteä tasainen fanikunta. Random soittolistakuuntelijat harvemmin välittää kuka artisti on. Collabit sit eri juttu, kun niissä yleensä fanikunnat on yleensä hieman aktiivisina.
Juu toi ongelma. Uusia ei tuu.

Mä oon seurannut vähän tätä suomen puolella ja sillon monesti kuuntelut nousee artisteilta kun tulee uusi biisi joskus paljonkin, mutta mikä lie syy? kuunnellaanko täällä enemmän radioa ja sitä kautta etsitään biisi spottarissa? päästään top50 ja sitä kautta tulee lisää? en tiedä.
 
vierailija
Se on vaan vähän tylsä. Jos nyt vertaa tohon BL:iin vain sen takia kun sen musavideot menestyy samoilla markkinoilla hyvin, niin onhan sen musavideoissa paljon enemmän säpinää ja mielenkiintoa herättävää tuotantoa kuin SBJ:n puolianimaatiossa.
BL:llä saattaa ehkä olla enemmän (Huom ehkä) resursseja kuin Joksuilla musavideon tekemiseen
 
vierailija
Juu toi ongelma. Uusia ei tuu.

Mä oon seurannut vähän tätä suomen puolella ja sillon monesti kuuntelut nousee artisteilta kun tulee uusi biisi joskus paljonkin, mutta mikä lie syy? kuunnellaanko täällä enemmän radioa ja sitä kautta etsitään biisi spottarissa? päästään top50 ja sitä kautta tulee lisää? en tiedä.
Luultavasti ja levy-yhtiöt markkinoi myös artistejaan paljon. Joksuilla ei sellaista ole, joten vaikeaa on päästä listoille edes
 
vierailija
Juu toi ongelma. Uusia ei tuu.

Mä oon seurannut vähän tätä suomen puolella ja sillon monesti kuuntelut nousee artisteilta kun tulee uusi biisi joskus paljonkin, mutta mikä lie syy? kuunnellaanko täällä enemmän radioa ja sitä kautta etsitään biisi spottarissa? päästään top50 ja sitä kautta tulee lisää? en tiedä.
Ne on saaneet viimeisen 1,5 vuoden aikana niin paljon uusia kuuntelijoita etteivät kyllä varmaan pidä tätä tilannetta ollenkaan huolestuttavana.
 
vierailija
Se on vaan vähän tylsä. Jos nyt vertaa tohon BL:iin vain sen takia kun sen musavideot menestyy samoilla markkinoilla hyvin, niin onhan sen musavideoissa paljon enemmän säpinää ja mielenkiintoa herättävää tuotantoa kuin SBJ:n puolianimaatiossa.
En oo katsonut muita bl:n videoita, mutta toi rttd on samanlainen kuin yks rammsteinin video. Tuskin tuo on ollut kovin kallis tehdä, mutta hieno, mielenkiintoinen ja erilainen (vaikka idea onkin muilta otettu).

Ei joksujen musavideolla tuossa kisassa pärjätä, ei sbj:llä eikä varsinkaan EW:llä.
 
vierailija
On niitä sinisiäkin, ja Suomi värit, B:n Jere rakkaus vahvistettu.
Siniset ruusut on aina valkoisia, ne vaan värjätään siniseksi. Sinisiä ruusuja muuten kannattaa välttää, ne sotkee vaatteet tosi helposti. Asiantuntijatkin suosittavat jättämään ne kauppaan. Tosin jos Jan toisi sinisiä ruusuja mulle, niin ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka sohvat ja matot olisivat sinisiä sen jälkeen.😂
 
vierailija
Siis siellä käytetään YouTube musicia enemmän kuin spotifyta. Se on eri sovellus kuin YouTube jossa videot pyörii.
Mulla on Youtube Music ja ne on kyl ihan suoraan yhteyksissä toisiinsa. Esimerkiksi Youtube musicin puolella biisin soittokertoihin lisätään virallisten videoiden soittokerrat, jos sellainen on systeemissä. Esim Ruoskalla siellä näkyy 2,5 mil kuuntelua, koska siihen on laskettu yhteen n. 900t YTM tiedosto, 500t audiovideo, ja 1,1mil musavideo. Ja kun scrollaa alas musavideon sivulla niin näkee mihin biisin tietokantaan video on liitetty, vaikka itse ääniraita ei edes ole sama.

Ja Youtube Music on aika uusi juttu, vielä jokunen vuosi sitten kaikki maat jotka "striimas" musiikkia Youtuben kautta teki niin vain videoiden kautta.
 
vierailija
Mulla on Youtube Music ja ne on kyl ihan suoraan yhteyksissä toisiinsa. Esimerkiksi Youtube musicin puolella biisin soittokertoihin lisätään virallisten videoiden soittokerrat, jos sellainen on systeemissä. Esim Ruoskalla siellä näkyy 2,5 mil kuuntelua, koska siihen on laskettu yhteen n. 900t YTM tiedosto, 500t audiovideo, ja 1,1mil musavideo. Ja kun scrollaa alas musavideon sivulla niin näkee mihin biisin tietokantaan video on liitetty, vaikka itse ääniraita ei edes ole sama.

Ja Youtube Music on aika uusi juttu, vielä jokunen vuosi sitten kaikki maat jotka "striimas" musiikkia Youtuben kautta teki niin vain videoiden kautta.
Millasia lukuja joksuilla siellä on`?
 

Yhteistyössä