vierailija
Tässäkö oli A:n näytös, kun muuhun et pysty.Haista sä tonkia paska. Täällä on aiheena tää shippi, ei muut kirjoittajat. Paitsi että susta voidaan sanoa, että peräpääsi haisee.
Tässäkö oli A:n näytös, kun muuhun et pysty.Haista sä tonkia paska. Täällä on aiheena tää shippi, ei muut kirjoittajat. Paitsi että susta voidaan sanoa, että peräpääsi haisee.
Eli oikeutat K:n ja muiden ketjulaisten nimittelyn ja haukkumisen sillä, että sinusta seksijutut on ääliömäisiä?! Näinkö sä oikeasti puolustaudut? Tämäkö on nyt sitä korrektia käytöstä sinusta?
Meistä aika moni on sitä mieltä, että sä voisit poistua täältä.Sä voit olla rauhassa sitä mieltä.
Ei kiinnosta sun haukkumisesi, kun itse et enää edes saa mitään irti kaksikosta, kuten toiset täällä saa. Tai Bluzasta. Levität vain haisevaa peetä ympärillesi.Tässäkö oli A:n näytös, kun muuhun et pysty.
Ohis. Mikä shippi täällä on aiheena? Mielenkiinnosta kysyn. P.s. Sulta taisi argumentit loppua aika pahasti.Haista sä tonkia paska. Täällä on aiheena tää shippi, ei muut kirjoittajat. Paitsi että susta voidaan sanoa, että peräpääsi haisee.
Kirjoittelen tänne aika harvoin, en usko, että häiritsee moniakaan.Meistä aika moni on sitä mieltä, että sä voisit poistua täältä.
K&B tietenkin.Ohis. Mikä shippi täällä on aiheena? Mielenkiinnosta kysyn. P.s. Sulta taisi argumentit loppua aika pahasti.
Mistä ihmeen kaksikosta? Rakastan mm. Jancea ja Joksujen musaa.Ei kiinnosta sun haukkumisesi, kun itse et enää edes saa mitään irti kaksikosta, kuten toiset täällä saa. Tai Bluzasta. Levität vain haisevaa peetä ympärillesi.
Ei ole täällä aiheenaK&B tietenkin.
Niin varmaan.Kirjoittelen tänne aika harvoin, en usko, että häiritsee moniakaan.
Eivät kuulu tänne millään lailla.K&B tietenkin.
Miksi kaikkien tarvitsisi saada irti K&B:stä olettaen, että siitä on kyse, kun he ei oo tän ketjun aihe mitenkään. Heidän shippaus tapahtuu muissa ketjuissaEi kiinnosta sun haukkumisesi, kun itse et enää edes saa mitään irti kaksikosta, kuten toiset täällä saa. Tai Bluzasta. Levität vain haisevaa peetä ympärillesi.
Noh, kirjoittelepa sitten niistä vaan.Mistä ihmeen kaksikosta? Rakastan mm. Jancea ja Joksujen musaa.
Erehdyit ketjusta.K&B tietenkin.
Mä kirjoitan mistä haluan. Tämä on muuten No rules, paitsi B/K shippi ei tänne kuulu.Noh, kirjoittelepa sitten niistä vaan.
Ei ole säännöissä kielletty.Eivät kuulu tänne millään lailla.
Kirjoittele vaan Joksuista ja Jancesta nyt, äläkä vikuroi.Mä kirjoitan mistä haluan. Tämä on muuten No rules, paitsi B/K shippi ei tänne kuulu.
Kaikki shipit kuuluu, ei sääntöjä täällä.Mä kirjoitan mistä haluan. Tämä on muuten No rules, paitsi B/K shippi ei tänne kuulu.
Olet sairasEi kiinnosta sun haukkumisesi, kun itse et enää edes saa mitään irti kaksikosta, kuten toiset täällä saa. Tai Bluzasta. Levität vain haisevaa peetä ympärillesi.
K&B shippi ei kuulu edelleenkään tänne koettakaa ymmärtää. Jos haluatte siitä shipistä kirjoittaa niin kirjoittakaa vauvalla tai puutarhassaKaikki shipit kuuluu, ei sääntöjä täällä.
Kaikki shipit kuuluu, ei sääntöjä täällä.
Niinhän me ollaan täällä tänään tehtykin ja ihasteltu B:n ääntä. Koita pysyä itse siinä aiheessa.Kirjoittele vaan Joksuista ja Jancesta nyt, äläkä vikuroi.
En mä tätä muuta vääntöä aloittanut.Niinhän me ollaan täällä tänään tehtykin ja ihasteltu B:n ääntä. Koita pysyä itse siinä aiheessa.
Ohis. K&B shippi ei tänne kuulu. Yritä noudattaa niitä sääntöjä tai mene muualle.Kaikki shipit kuuluu, ei sääntöjä täällä.
Ihan sama ketä aloitti. K&B shippi ei tänne silti kuulu.En mä tätä muuta vääntöä aloittanut.
Jank jank jank jankOhis. K&B shippi ei tänne kuulu. Yritä noudattaa niitä sääntöjä tai mene muualle.