K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minähän olen vain esittänyt mielipiteen, että Jance on osittain keinotekoinen shippi, miksi siitä tarvitsee loukkaantua noin paljon? Ottakaa yksittäisen ihmisen mielipiteenä. En ole heidän ystävyyttään kieltänyt. S juttuihin puutun, koska se loukkaa Bojania (ja kai sitten myös minua).
Koska näiden pitäisi olla viihdeketjuja. Se syö aika paljon sitä hauskuutta pois, kun jonkun pitää jatkuvasti ankeuttaa näitä kaikkia ketjuja ampumalla shippejä alas. Ehkä sun kannattaa miettiä, että mikset voi antaa muiden rauhassa shipata omia parejaan, vaan mistä kumpuaa sun tarve vastata niihin kaikkiin kommentteihin jatkuvasti aika tökeröön sävyyn.
 
vierailija
vierailija
Minähän olen vain esittänyt mielipiteen, että Jance on osittain keinotekoinen shippi, miksi siitä tarvitsee loukkaantua noin paljon? Ottakaa yksittäisen ihmisen mielipiteenä. En ole heidän ystävyyttään kieltänyt. S juttuihin puutun, koska se loukkaa Bojania (ja kai sitten myös minua).
Shipit on aina KEINOTEKOISIA, siis ihan aina. Ne perustuu ihmisten mielikuvitukseen.
 
vierailija
Mua kiinnostaa kyllä ton tänne kirjoittaneen näkemykset tästä vaikka lähtökohta olikin juorutili. Hänhän sanoi olevansa samaa mieltä.
Mäkin kyllä haluaisin kuulla miten kukaan joka on katsonut nuo edelliset discord-videot, voi sanoa että eivät enää hassuttele. Kuulostaa että ehkä on kyseessä joku, joka ei seuraa heitä niin tarkkaan. Katsoo ehkä instaa eikä tiedä muusta.
 
vierailija
Minähän olen vain esittänyt mielipiteen, että Jance on osittain keinotekoinen shippi, miksi siitä tarvitsee loukkaantua noin paljon? Ottakaa yksittäisen ihmisen mielipiteenä. En ole heidän ystävyyttään kieltänyt. S juttuihin puutun, koska se loukkaa Bojania (ja kai sitten myös minua).
Et tiedä B:n ajatuksia, et voi sanoa hänen puolestaan mitään. Oletko ollenkaan ajatellut sitä mahdollisuutta, että entä jos käykin ilmi, että seurustelevat S:n kanssa? Loukkaisiko se sinua sittenkin vielä?
 
vierailija
Ei ole sovittu, täällä on moneen kertaan sanottu, että mitään sääntöjä ei ole ja kaikki shipit mahtuu, ei kai täällä muuten muita K&B shippaavia kävisi.
On eri asia osallistua keskusteluun, kunnioittaa muita ja kommentoida asiaa omasta näkökulmastaan muutamalla viestillä, kuin puuttua muiden mielipiteisiin, kieltää ne ja arvostella heitä siihen päälle.
 
vierailija
Et tiedä B:n ajatuksia, et voi sanoa hänen puolestaan mitään. Oletko ollenkaan ajatellut sitä mahdollisuutta, että entä jos käykin ilmi, että seurustelevat S:n kanssa? Loukkaisiko se sinua sittenkin vielä?
En tietenkään ole ajatellut, koska uskon B:n puheita ystävä ja kollega. Sehän asettaisi minut B:n valehtelijaksi ajattelemaan. Sen verran myöskin harvoin nähneet, että en koe, että minun tulisi vaivata päätäni tälläistä miettimään.
 
vierailija
En tietenkään ole ajatellut, koska uskon B:n puheita ystävä ja kollega. Sehän asettaisi minut B:n valehtelijaksi ajattelemaan. Sen verran myöskin harvoin nähneet, että en koe, että minun tulisi vaivata päätäni tälläistä miettimään.
B ei ole millään tavalla valehtelija, vaikka seurustelisivat. Kukaan ei ole muille tilivelvollinen suhteistaan, eikä hän ole edes suoraan kiertänyt asiaa.
 
vierailija
B ei ole millään tavalla valehtelija, vaikka seurustelisivat. Kukaan ei ole muille tilivelvollinen suhteistaan, eikä hän ole edes suoraan kiertänyt asiaa.
Kielsi normaaliälyisen ymmärtämällä tavalla ja oli vielä erikseen se juorustoori. Itse kokisin ainakin olevani huonompi fani, jos lähtisin uskomaan juoruihin, jotka B on juuri kumonnut.
 
vierailija
Mäkin kyllä haluaisin kuulla miten kukaan joka on katsonut nuo edelliset discord-videot, voi sanoa että eivät enää hassuttele. Kuulostaa että ehkä on kyseessä joku, joka ei seuraa heitä niin tarkkaan. Katsoo ehkä instaa eikä tiedä muusta.
Mä luulen että kyse on jostain sellaisesta että kirjoittaja haluaa bändin jäsenten olevan jonkinlaisia ja jollakin tavalla saavutettavissa. Ja kun se nyt vaan ei voi mennä niin, etsitään mitä tahansa merkkejä ja syitä sille että kyllä ennen oli paremmin. Ja tässä tapauksessa on sitten joku epämääräinen ”aiemmin” jolloin kaikki oli oikein ja sitten tuli tyhmä damon ja tyhmä sadie ja nyt kaikki on ihan pielessä. Sit nostalgisoidaan jotain viime syksyä 😆 Siis aikaa josta on alle vuosi! Bändi on ollut sys kiertueen jälkeen tekemässä levyä ja rampannut viikon, parin välein festareilla jossain päin eurooppaa, ja me ollaan silti saatu discordia ja pieniä haastatteluja pitkin kesää.
 
vierailija
En tietenkään ole ajatellut, koska uskon B:n puheita ystävä ja kollega. Sehän asettaisi minut B:n valehtelijaksi ajattelemaan. Sen verran myöskin harvoin nähneet, että en koe, että minun tulisi vaivata päätäni tälläistä miettimään.
Mikset sitten voi uskoa sitä mitä B sanoo Jerestä. Ovat ystäviä ja viisuissa tehty materiaali oli heiltä tietoista fanserviceä. Et voi jatkuvasti väännellä B:n sanomisia miten haluat ja tehdä niiden perusteella omia johtopäätöksiäsi. Silloin pidät B:tä valehtelijana, jos et usko häntä. Itse rakastan B:n ja K:n viisu aikaisia välejä ja videoita, mutta tämä sinun käytös on sen verran luotaantyöntävää täällä, että alan jo näkemään punaista aina kun kirjoitat jotain B&K liittyvää.
 
vierailija
Mä luulen että kyse on jostain sellaisesta että kirjoittaja haluaa bändin jäsenten olevan jonkinlaisia ja jollakin tavalla saavutettavissa. Ja kun se nyt vaan ei voi mennä niin, etsitään mitä tahansa merkkejä ja syitä sille että kyllä ennen oli paremmin. Ja tässä tapauksessa on sitten joku epämääräinen ”aiemmin” jolloin kaikki oli oikein ja sitten tuli tyhmä damon ja tyhmä sadie ja nyt kaikki on ihan pielessä. Sit nostalgisoidaan jotain viime syksyä Siis aikaa josta on alle vuosi! Bändi on ollut sys kiertueen jälkeen tekemässä levyä ja rampannut viikon, parin välein festareilla jossain päin eurooppaa, ja me ollaan silti saatu discordia ja pieniä haastatteluja pitkin kesää.
Jep ollaan Joksuilta saatu itseasiassa siihen nähden paljon kaikkea matskua, vaikka levyä ovat tehneet tässä samalla. Discord tosiaan myös pienen tauon jälkeen aktivoitunut, vaikka luultiin jo hetken, että se on lopetettu
 
vierailija
Mäkin kyllä haluaisin kuulla miten kukaan joka on katsonut nuo edelliset discord-videot, voi sanoa että eivät enää hassuttele. Kuulostaa että ehkä on kyseessä joku, joka ei seuraa heitä niin tarkkaan. Katsoo ehkä instaa eikä tiedä muusta.
En tiedä milloin nuo mielipiteet on kirjoitettu, ihan nyt vai aikaisemmin? Niitä discord videoitahan ei pitkään aikaan tullut, nyt on tullu 2 vai 3 kertaa taas. Mutta sitten ennen oli kyllä pitkä kuiva aika kaiken sisällön suhteen. Ja muutenhan Bojan on kyllä kovin etäinen edelleen verrattuna viime vuoteen.
 
vierailija
En tiedä milloin nuo mielipiteet on kirjoitettu, ihan nyt vai aikaisemmin? Niitä discord videoitahan ei pitkään aikaan tullut, nyt on tullu 2 vai 3 kertaa taas. Mutta sitten ennen oli kyllä pitkä kuiva aika kaiken sisällön suhteen. Ja muutenhan Bojan on kyllä kovin etäinen edelleen verrattuna viime vuoteen.
Tekivät varmaan sen kuivan kauden aikana levyä plus olihan heillä se pieni taukokin kaikesta ja sen he kyllä ilmoittivat etukäteen
 
vierailija
Kielsi normaaliälyisen ymmärtämällä tavalla ja oli vielä erikseen se juorustoori. Itse kokisin ainakin olevani huonompi fani, jos lähtisin uskomaan juoruihin, jotka B on juuri kumonnut.
Mä taas pidän ikävänä ihan muuta arvostelemista, esim. B:n persoonaan tai käyttäytymiseen liittyvää. En sitä jos pohditaan onko hänellä tyttöystävää. Sellaisessa asiassahan ei ole mitään pahaa.
 

Yhteistyössä