K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Gossip-tilillä oli keskustelua (huom. ei juoruja) siitä, että jotain on joksuissa muuttunut sys-kiertueen jälkeen. Siellä kommentointiin, että Lontoo ja hengaaminen isojen starojen kanssa, erit. D ja S, sai Krisin ja Bojanin kuvittelemaan olevansa isoja kansainvälisiä tähtiä ja siksi muuttuneet. "used to be so fun, seemed to be happier, different atmosphere"
Itse olen samaa mieltä että jotain on muuttunut, erityisesti Bojanissa, mutta en osaa tarkemmin eritellä mikä. Toki on paljon vähemmän esillä somessa tai missään muuallakaan, mutta semmonen pikkupoika ja hassuttelija ei tule enää esiin. Voihan se olla, että se on vielä olemassa, mutta sitä ei enää näy faneille päin.

Joo, tästä nyt siis taas joku vetää herneen nenään, että Bojanin haukkumista, mutta ei, sitä tämä ei ole. Eikö muut koe ehkä suruakin (?) siitä, että Bojan on muuttunut niin erilaiseksi? Eikö muut kaipaa sitä vanhaa Bojania?
Musta ne hassuttelee paljonkin. Mitä siellä käytettiin vertailuna? Milloin ne siis on olleet erilaisia?
 
vierailija
Se on oikeastaan ihan se ja sama, koska he eivät jutuillaan riko ketjun sääntöjä toisin kuin B/K shippaajat, jotka tulevat tähänkin ketjuun shippaamaan, vaikka heillä on käytössä 2 muutakin ketjua + tumppu jne.
Olen kyllä lukenut ketjun aloitusviestin ja siellä ei kielletä K ja B shippausta. Jos olen pettynyt johonkin sen suhteen etenemisessä esimerkiksi, on oikeus olla täällä ja lukee realisteille eli minähän shippaan heitä myös oikeassa elämässä yhteen niin vaikuttaa juuri sopivalta paikalta. Vauvan ketjussa ei voi kritisoida mitään ja täällä taas voi, se on myös yksi syy. Lisäksi kaikki ei osaa tai ole opetellut jotain Tumblr, katson sieltä vaan muiden juttuja.
 
vierailija
Olen kyllä lukenut ketjun aloitusviestin ja siellä ei kielletä K ja B shippausta. Jos olen pettynyt johonkin sen suhteen etenemisessä esimerkiksi, on oikeus olla täällä ja lukee realisteille eli minähän shippaan heitä myös oikeassa elämässä yhteen niin vaikuttaa juuri sopivalta paikalta. Vauvan ketjussa ei voi kritisoida mitään ja täällä taas voi, se on myös yksi syy. Lisäksi kaikki ei osaa tai ole opetellut jotain Tumblr, katson sieltä vaan muiden juttuja.
Se asia sovittiin yhdessä kun ketjua perustettiin, että muuten no rules paitsi että K/B shippi ei ole sallittu. Sun toiminta täyttää jo trollauksen kriteerit, kun jatkuvasti rikot tätä sääntöä ja sen lisäksi yrität ankeuttaa muiden keskusteluja ja shippiä.
 
vierailija
Olen kyllä lukenut ketjun aloitusviestin ja siellä ei kielletä K ja B shippausta. Jos olen pettynyt johonkin sen suhteen etenemisessä esimerkiksi, on oikeus olla täällä ja lukee realisteille eli minähän shippaan heitä myös oikeassa elämässä yhteen niin vaikuttaa juuri sopivalta paikalta. Vauvan ketjussa ei voi kritisoida mitään ja täällä taas voi, se on myös yksi syy. Lisäksi kaikki ei osaa tai ole opetellut jotain Tumblr, katson sieltä vaan muiden juttuja.
Mene oikeasti pois täältä.
 
vierailija
Se asia sovittiin yhdessä kun ketjua perustettiin, että muuten no rules paitsi että K/B shippi ei ole sallittu. Sun toiminta täyttää jo trollauksen kriteerit, kun jatkuvasti rikot tätä sääntöä ja sen lisäksi yrität ankeuttaa muiden keskusteluja ja shippiä.
Ei ole sovittu, täällä on moneen kertaan sanottu, että mitään sääntöjä ei ole ja kaikki shipit mahtuu, ei kai täällä muuten muita K&B shippaavia kävisi.
 
vierailija
Musta ne hassuttelee paljonkin. Mitä siellä käytettiin vertailuna? Milloin ne siis on olleet erilaisia?
Muakin kiinnostaisi tietää että mikä oli se vanha hyvä aika. Koska lontoossa ne varsinkin hemmottelivat faneja kaikenlaisella arkisella hölmöilyllä. Me ollaan kaikki aika tuoreita faneja eikä olla aiemmin tietenkään koettu sitä millaista hiljaiseloa he ovat viettäneet levyn tekemisen aikana. Kuitenkin kaikki matsku mitä niiltä tulee on edelleen täynnä kaikkea hassuttelua. Vai onko joku sitä mieltä että vaikka discordvideoiden perusteella on tapahtunut joku olennainen muutos?
 
vierailija
Olen kyllä lukenut ketjun aloitusviestin ja siellä ei kielletä K ja B shippausta. Jos olen pettynyt johonkin sen suhteen etenemisessä esimerkiksi, on oikeus olla täällä ja lukee realisteille eli minähän shippaan heitä myös oikeassa elämässä yhteen niin vaikuttaa juuri sopivalta paikalta. Vauvan ketjussa ei voi kritisoida mitään ja täällä taas voi, se on myös yksi syy. Lisäksi kaikki ei osaa tai ole opetellut jotain Tumblr, katson sieltä vaan muiden juttuja.
Kaltaistasi kiusaajaa ei haluta fandomiin shippasit ketä tahansa.
 
vierailija
Sen juorutilin koko sisältö on bändin ja toisten fanien haukkumista anonyymisti. Ei siellä käydä mitään oikeata keskustelua, missä väitteitä tarvitsisi mitenkään perustella.
Sehän on selvä juttu, mutta ajattelin että jos siinä olisi vaikka sanottu että kaikki oli paremmin viime syksynä tai viisuaikana tai vaikkapa ennen kuin bändistä tiedettiin slovenian ulkopuolella mitään.
 
vierailija
En ole kiusannut yhtään ketään, olen vaan yksi kirjoittajista.
Mä en ymmärrä mikä pakko sulle on jatkuvasti tulla tyrmäämään muiden shippejä, jotka on sallittuja täällä, vaan koska sun mielestä K&B on ainoa oikea shippi. Heille on kaksi shippiketjua, jossa heitä voi shipata ihan rauhassa, mutta täällä sä vaan yrittää tyrmätä muiden shippikeskusteluja väittämällä niitä vääriksi ja epäaidoksi esimerkiksi just Jancen kohdalla. Jos sä haluat olla täällä sun pitää kestää se, että täällä B:llä on muitakin shippejä kuin K:n kanssa jne
 
vierailija
Gossip-tilillä oli keskustelua (huom. ei juoruja) siitä, että jotain on joksuissa muuttunut sys-kiertueen jälkeen. Siellä kommentointiin, että Lontoo ja hengaaminen isojen starojen kanssa, erit. D ja S, sai Krisin ja Bojanin kuvittelemaan olevansa isoja kansainvälisiä tähtiä ja siksi muuttuneet. "used to be so fun, seemed to be happier, different atmosphere"
Itse olen samaa mieltä että jotain on muuttunut, erityisesti Bojanissa, mutta en osaa tarkemmin eritellä mikä. Toki on paljon vähemmän esillä somessa tai missään muuallakaan, mutta semmonen pikkupoika ja hassuttelija ei tule enää esiin. Voihan se olla, että se on vielä olemassa, mutta sitä ei enää näy faneille päin.

Joo, tästä nyt siis taas joku vetää herneen nenään, että Bojanin haukkumista, mutta ei, sitä tämä ei ole. Eikö muut koe ehkä suruakin (?) siitä, että Bojan on muuttunut niin erilaiseksi? Eikö muut kaipaa sitä vanhaa Bojania?
Musta tää on vähän hassua kun just vaikka parissa edellisessä discordin pläjäyksessä erityisesti bojan on hassutellut vaikka kuinka. Tosin kasvaahan sekin koko ajan, ei se pikkupoikana koko ikäänsä pysy, mutta en kyllä mitenkään erilaisena sitä osaa pitää.
 
vierailija
Ei ole sovittu, täällä on moneen kertaan sanottu, että mitään sääntöjä ei ole ja kaikki shipit mahtuu, ei kai täällä muuten muita K&B shippaavia kävisi.
Muut K&B shippaajat kunnioittavat ketjun sääntöjä ja shippaavat kyseistä paria niille tarkoitetuissa paikoissa. Ainostaan sinä ja joku selvä trolli ei tee näin.

T. K&B ja Jance shippari
 
vierailija
Gossip-tilillä oli keskustelua (huom. ei juoruja) siitä, että jotain on joksuissa muuttunut sys-kiertueen jälkeen. Siellä kommentointiin, että Lontoo ja hengaaminen isojen starojen kanssa, erit. D ja S, sai Krisin ja Bojanin kuvittelemaan olevansa isoja kansainvälisiä tähtiä ja siksi muuttuneet. "used to be so fun, seemed to be happier, different atmosphere"
Itse olen samaa mieltä että jotain on muuttunut, erityisesti Bojanissa, mutta en osaa tarkemmin eritellä mikä. Toki on paljon vähemmän esillä somessa tai missään muuallakaan, mutta semmonen pikkupoika ja hassuttelija ei tule enää esiin. Voihan se olla, että se on vielä olemassa, mutta sitä ei enää näy faneille päin.

Joo, tästä nyt siis taas joku vetää herneen nenään, että Bojanin haukkumista, mutta ei, sitä tämä ei ole. Eikö muut koe ehkä suruakin (?) siitä, että Bojan on muuttunut niin erilaiseksi? Eikö muut kaipaa sitä vanhaa Bojania?
Tuo on ihan kamala juorutili, jonka ainoa tarkoitus tuntuu olevan vain mustamaalata heitä kaikkia. Eihän B ole muuttunut, eikä musta Kris myöskään. Tuo on selvästi jonkun omia ajatuksia, jotka projisoidaan heihin. Justhan on saatu discord-videoita missä on ihan entisenlainen meno. B soittaa trumpettia ja laulavat Nacesta tehtyä etsiväbiisiä. 😅 Rehellisesti musta B on ollut nyt seesteisemmän ja onnellisimman oloinen kuin pitkään aikaan. Aiemmin oli iloinen ja riehakas myös, mutta välillä musta näkyi jotain pientä surullisuuttakin pinnan alla. Nyt pohjavire on ollut iloinen.
 
vierailija
Tuo on ihan kamala juorutili, jonka ainoa tarkoitus tuntuu olevan vain mustamaalata heitä kaikkia. Eihän B ole muuttunut, eikä musta Kris myöskään. Tuo on selvästi jonkun omia ajatuksia, jotka projisoidaan heihin. Justhan on saatu discord-videoita missä on ihan entisenlainen meno. B soittaa trumpettia ja laulavat Nacesta tehtyä etsiväbiisiä. Rehellisesti musta B on ollut nyt seesteisemmän ja onnellisimman oloinen kuin pitkään aikaan. Aiemmin oli iloinen ja riehakas myös, mutta välillä musta näkyi jotain pientä surullisuuttakin pinnan alla. Nyt pohjavire on ollut iloinen.
Mua kiinnostaa kyllä ton tänne kirjoittaneen näkemykset tästä vaikka lähtökohta olikin juorutili. Hänhän sanoi olevansa samaa mieltä.
 
vierailija
Jos kerran uskot näin, niin miksi sitten et anna muiden rauhassa shipata haluamiaan pareja?
Minähän olen vain esittänyt mielipiteen, että Jance on osittain keinotekoinen shippi, miksi siitä tarvitsee loukkaantua noin paljon? Ottakaa yksittäisen ihmisen mielipiteenä. En ole heidän ystävyyttään kieltänyt. S juttuihin puutun, koska se loukkaa Bojania (ja kai sitten myös minua).
 
vierailija
Mä olen K&B shippari, joka näkee kipinää Boitsun ja Janin välissä. Täällä voin keskustella rauhassa BoJanista ja vauvalla taas shippaan K&B. Ihmisellä voi olla sitä kutkuttavaa kipinöintiä ja leiskuvaa kemiaa monen eri ihmisen kanssa. Harva ihminen on niin yksiavioinen, että hän olisi tuntenut elämänsä aikana vetovoimaa vain yhteen ihmiseen. Sitäpaitsi ne B:n todelliset rakkaudet saattaa olla pelkästään naisia, mä vaan itse näen fantasioissani mielummin B:n jonkun miehen kanssa.
 
vierailija
Minähän olen vain esittänyt mielipiteen, että Jance on osittain keinotekoinen shippi, miksi siitä tarvitsee loukkaantua noin paljon? Ottakaa yksittäisen ihmisen mielipiteenä. En ole heidän ystävyyttään kieltänyt. S juttuihin puutun, koska se loukkaa Bojania (ja kai sitten myös minua).
Ei ne itse sitä shippiä ole tehneet hyvänen aika!
 
vierailija
Minähän olen vain esittänyt mielipiteen, että Jance on osittain keinotekoinen shippi, miksi siitä tarvitsee loukkaantua noin paljon? Ottakaa yksittäisen ihmisen mielipiteenä. En ole heidän ystävyyttään kieltänyt. S juttuihin puutun, koska se loukkaa Bojania (ja kai sitten myös minua).
No täällä on sulle moni selittänyt miksi keinotekoiseksi väittäminen loukkaa jania ja nacea.
 
vierailija
Tuo on ihan kamala juorutili, jonka ainoa tarkoitus tuntuu olevan vain mustamaalata heitä kaikkia. Eihän B ole muuttunut, eikä musta Kris myöskään. Tuo on selvästi jonkun omia ajatuksia, jotka projisoidaan heihin. Justhan on saatu discord-videoita missä on ihan entisenlainen meno. B soittaa trumpettia ja laulavat Nacesta tehtyä etsiväbiisiä. Rehellisesti musta B on ollut nyt seesteisemmän ja onnellisimman oloinen kuin pitkään aikaan. Aiemmin oli iloinen ja riehakas myös, mutta välillä musta näkyi jotain pientä surullisuuttakin pinnan alla. Nyt pohjavire on ollut iloinen.
Eipä ole sen seesteisempi, on nähty välillä surullisen ja huonostivoivankin näköisenä esim. Bulgarian keikka. Viimeaikoina kyllä iloisempi tosiaan.
 

Yhteistyössä