K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Työntäkää ne hahmonne nyt johonkin?
No tuli nyt huomattua kuitenkin että vaikka tuomitset muita S ja B jutuista, niin itse kirjoittelet B:stä tuohon sävyyn, että esiintyi liikaa kuin päätähti keikalla ja housutkaan ei kelvanneet. Saat olla ihan mitä mieltä haluat, mutta turha tulla enää sanomaan että puolustat B:tä, jos muut keskustelee nätisti siitä seurusteleeko hän vai ei.
 
vierailija
Normaalia kritiikkiä on kirjoitukseni, ei mitään B:tä loukkaavaa ole siinä. Eikä estä S pakotukseen puuttumista.
Hämmentävää, että mä olin tästäkin samaa mieltä (kun oon ennustajan mielipidekaima). Ts varsinkin katsottuani eilisiä klippejä. Sen sijaan tämän aamuiset kurooscoffeen you tube videot antoivat B:n lavaolemisesta paljon tasapainoisemman kuvan, niistä ei noussut esille mitään sellaista, mikä eilen vähän kohotti toisen kulmakarvan vasenta laitaa.
Mutta Safurseysta vielä, ei anna Bojan sekunninkaan huomiota videolla hänelle tässäkään, kun siitä vain oli eilen puhe.
 
vierailija
Normaalia kritiikkiä on kirjoitukseni, ei mitään B:tä loukkaavaa ole siinä. Eikä estä S pakotukseen puuttumista.
Kumpi mielestäsi on ikävämpää, arvostella B:n esiintymistä hänelle varmasti tärkeässä, kovasti arvostamansa ihmisen konsertissa, vai miettiä että onkohan ihminen, jonka kanssa on läheinen jokatapauksessa myös tyttöystävä? Kummasta luulisit B:n pahoittavan mielensä enemmän? Saat tosiaan olla vapaasti ihan mitä mieltä vain, mutta muiden ihan hyväntahtoisten juttujen arvostelu tuntuu tosi tekopyhältä tuon jälkeen. En muuten puuttuisi juttuihisi, mutta oot arvostellut täällä muita kirjoittajia niin paljon, että voisit arvioida vähän omaakin toimintaasi välillä.
 
vierailija
Kumpi mielestäsi on ikävämpää, arvostella B:n esiintymistä hänelle varmasti tärkeässä, kovasti arvostamansa ihmisen konsertissa, vai miettiä että onkohan ihminen, jonka kanssa on läheinen jokatapauksessa myös tyttöystävä? Kummasta luulisit B:n pahoittavan mielensä enemmän? Saat tosiaan olla vapaasti ihan mitä mieltä vain, mutta muiden ihan hyväntahtoisten juttujen arvostelu tuntuu tosi tekopyhältä tuon jälkeen. En muuten puuttuisi juttuihisi, mutta oot arvostellut täällä muita kirjoittajia niin paljon, että voisit arvioida vähän omaakin toimintaasi välillä.
Kyllä ne Bojanin liittämiset Sadieen on välillä olleet aika asiattomiakin.
eri
 

Yhteistyössä