K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojanin tägätyistä löytyi eiliset biisivedot Mihan keikalta. Tunnelma näytti hyvältä, olis varmasti ollut tosi hieno keikka paikan päältä nähtynäkin. Mulla kiinnittyi huomio siihen miten kivasti B huomioi muita esiintyjiä lavalla, ottaa kontaktia Mihaan, Krisiin ja rumpaliinkin ja lopussa viittilöi taustalaulajia samaan riviin kumartamaan ja teki itse tilaa rivin päässä heille. Ihan tavallisia juttuja mutta näkee että on kokenut esiintyjä ja huomioi muut. 😍
 
vierailija
vierailija
Ei yhtään, B halusi selvästi huomioida fanit lavan molemmin puolin ja tietysti kiersi sitten Mihan ja Krisin takaa, ei varmasti halunnut Mihan edestä kulkea, kun hänen keikkansa kuitenkin. Hyvältä näytti meno.
No minulle tuli tuosta kyllä sellaiset olen itseäni täynnä ja yritän vähän olla päätähtönen vibat tosta, Krisillä meni asiallisemmin, yhteisbiisissä B:llä paremmin, kun ei ihan niin paljon joka paikassa hypi. Ehkä B jännitti alkuun.
 
vierailija
No minulle tuli tuosta kyllä sellaiset olen itseäni täynnä ja yritän vähän olla päätähtönen vibat tosta, Krisillä meni asiallisemmin, yhteisbiisissä B:llä paremmin, kun ei ihan niin paljon joka paikassa hypi. Ehkä B jännitti alkuun.
Ei oo niin vakavaa. Kuten jo aiemmin sanoin, kun tästä puhuttiin niin B:n&Krisin osuus koko keikasta oli hyvin pieni. Ja Mihaa tuskin haittasi se, joten ei tarvitse loukkaantua sen puolesta
 
vierailija
No minulle tuli tuosta kyllä sellaiset olen itseäni täynnä ja yritän vähän olla päätähtönen vibat tosta, Krisillä meni asiallisemmin, yhteisbiisissä B:llä paremmin, kun ei ihan niin paljon joka paikassa hypi. Ehkä B jännitti alkuun.
No mun mielestä kyllä täysin päinvastoin, B nimenomaan huomioi paljon muita lavalla olijoita yleisöä eri puolilla lavaa. Silloin kun ei laulanut, huomioi esim. rumpalin, eikä seissyt vaan itse siinä edessä. Ehkä se oli jonkun mielestä pyörimistä, musta taas eläväistä esiintymistä. Kyllä Miha on tiennyt miksi B:n on sinne halunnut. Noinhan ne tuon biisin treenasikin.
 
vierailija
No mun mielestä kyllä täysin päinvastoin, B nimenomaan huomioi paljon muita lavalla olijoita yleisöä eri puolilla lavaa. Silloin kun ei laulanut, huomioi esim. rumpalin, eikä seissyt vaan itse siinä edessä. Ehkä se oli jonkun mielestä pyörimistä, musta taas eläväistä esiintymistä. Kyllä Miha on tiennyt miksi B:n on sinne halunnut. Noinhan ne tuon biisin treenasikin.
Siis huomioi muita lavalla olijoita JA yleisöä eri puolilla lavaa.
 
vierailija
No mun mielestä kyllä täysin päinvastoin, B nimenomaan huomioi paljon muita lavalla olijoita yleisöä eri puolilla lavaa. Silloin kun ei laulanut, huomioi esim. rumpalin, eikä seissyt vaan itse siinä edessä. Ehkä se oli jonkun mielestä pyörimistä, musta taas eläväistä esiintymistä. Kyllä Miha on tiennyt miksi B:n on sinne halunnut. Noinhan ne tuon biisin treenasikin.
Minustakaan tuossa esiintymisessä ei ollut vikaa. Tunnelma näytti olevan oikein kohdallaan.
 
vierailija
vierailija
Pieni osuus, mutta minulla oikeus kuitenkin mielipiteeseen ja lisäksi kiinnitin huomiota B:n housujen kulahtaneisuuteen olisi jo aika hankkia uusia.
Sekin vielä. Miten tuosta edes ehti nähdä niitä housuja? Sikäli oon samaa mieltä, että vähän paremmin istuvia malleja toivoin jo edellisellä kiertueella. Mut pitäköön sellaisia mitkä parhaalta tuntuu.
 
vierailija
No mun mielestä kyllä täysin päinvastoin, B nimenomaan huomioi paljon muita lavalla olijoita yleisöä eri puolilla lavaa. Silloin kun ei laulanut, huomioi esim. rumpalin, eikä seissyt vaan itse siinä edessä. Ehkä se oli jonkun mielestä pyörimistä, musta taas eläväistä esiintymistä. Kyllä Miha on tiennyt miksi B:n on sinne halunnut. Noinhan ne tuon biisin treenasikin.
Mä kans kattelin että ihan tavalliseen tapaanhan tuo boitsu tuolla liikkuu. Mulla on itellänikin hirveä määrä videoita siitä eri keikoilta, joissa se loikkii paljon enemmän :D

Eikös tuon keikan pointti ole se, että Miha esiintyy useiden eri artistien kanssa? Siis sellaisten, joiden kanssa se on uransa aikana tehnyt yhteistyötä. Ja he kaikki antavat oman osansa siinä lavalla, kukin omalla tavallaan. Bojankaan ei siis ole mikään Mihan taustahahmo tuossa, vaan ihan omada työtään siinä tekemässä.
 
vierailija
Mä kans kattelin että ihan tavalliseen tapaanhan tuo boitsu tuolla liikkuu. Mulla on itellänikin hirveä määrä videoita siitä eri keikoilta, joissa se loikkii paljon enemmän

Eikös tuon keikan pointti ole se, että Miha esiintyy useiden eri artistien kanssa? Siis sellaisten, joiden kanssa se on uransa aikana tehnyt yhteistyötä. Ja he kaikki antavat oman osansa siinä lavalla, kukin omalla tavallaan. Bojankaan ei siis ole mikään Mihan taustahahmo tuossa, vaan ihan omada työtään siinä tekemässä.
Joo toihan oli nimenomaan Mihan uran juhlakeikka ja mukana oli artisteja, jotka on jotenkin ollut osana hänen uraansa tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Kaikilla oma osuus ja lopussa lavalla kaikki yhdessä. Oli kyllä hienon näköinen keikka kyllä!
 
vierailija
Mä kans kattelin että ihan tavalliseen tapaanhan tuo boitsu tuolla liikkuu. Mulla on itellänikin hirveä määrä videoita siitä eri keikoilta, joissa se loikkii paljon enemmän

Eikös tuon keikan pointti ole se, että Miha esiintyy useiden eri artistien kanssa? Siis sellaisten, joiden kanssa se on uransa aikana tehnyt yhteistyötä. Ja he kaikki antavat oman osansa siinä lavalla, kukin omalla tavallaan. Bojankaan ei siis ole mikään Mihan taustahahmo tuossa, vaan ihan omada työtään siinä tekemässä.
Just näin.
 

Yhteistyössä