K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ehkä Joksut ei koe häntä sellaiseksi tyypiksi et häntä pitäisi seurata? Miks pitäisikään, joku nobody kuitenkin, ei mikään Sadie Sink. Tai vaikka Etel.
Oli puhe siitä että gf seuraa kaikkia joksuja paitsi Bn seuraajia ei kaikkia pysty näkemään. Mut hyvin luultavasti seuraa myös Btä kun hänen tykkäyksiään on näkynyt Bn kuvissa.
 
vierailija
Voisitte oikeastaan perustaa eri ketjun. Tää on kuitenkin spin off ketju saagasta, lähinnä niitä palstalaisia, jotka ovat tulleet tähän vauvalta. Ja joista suurinta osaa Bojere kiinnostaa edelleen.
Noi muut shipit vain sotkevat tätä ketjua. Tämä on kuitenkin hyvä olla olemassa varaventtiilinä Vauvasta, jos siellä joku gf-hullu rupeaa riehumaan.
👍
 
vierailija
Kuin veljekset. En ymmärrä kuinka tuosta jotain keksii.
BoKris on alusta asti ollut mulle se ainoa ja oikea B shippi. Mä näen, että heillä on sellaista kemiaa välissään, mitä B:llä ei ole kenenkään muun kanssa. Sen lisäksi he ovat minusta todella seksikkäitä yhdessä. Tämän on mun mielipide. Mut ja sut erottaa nähtävästi se, että mulla ei ole tarve vähätellä muiden shippejä tai sanella, että mikä on se ainoa oikea pari/trio tai vaikka kvartetti.
 
vierailija
Ei ole, siellä suhtautuminen on todella nihkeää vapaaseen Bojere-keskusteluun.
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa puhua BoJeresta Puutarhassa, se on juuri oikea paikka siihen. Täällä taas kyseinen aihe kiinnostaa harvoja ja heitä, joita kiinnostaa, niin he osaavat kyllä keskustella aiheesta sujuvasti puutarhan puolella. Niin minäkin teen.
 

Yhteistyössä