K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan yhtä arvokkaita ootte muut, jotka kunnioitatte Bojania.
Sivusta hyppään keskusteluun, mutta usko pois, että kyllä täällä muutkin kunnioittaa Bojania ja tykkää hänestä, vaikka oliskin asioista eri mieltä kuin sinä. 🙂

Aika hupaisaa lukea tätä keskustelua tällä tavalla pikkuisen jäljessä ja nähdä miten tosissaan kirjoitetut jutut, huumori ja sarkasmi sekoittuu ihan omanlaisensa keitokseen keskenään. Ollaan me melkoisen sekalainen sakki. 😂
 
vierailija
Mä oon miettiny joksujen osalta että niille olisi helppoa jos niistä joku alkaisi seurustella esim jonkun studio7 työntekijän kanssa. Ne on näkyneet paljon yhteisissä kuvissa ja videoissa mutta heitä ei ole yhdistetty toisiinsa siinä mielessä, vaan töiden kautta ja osin myös työkavereiden yhteisten illanviettojen jne. osalta. Saisivat varmaan pitkään liikkua ihan vapautuneesti yhdessä ennen kuin kukaan ulkopuolinen (tai ylipäätään fanikunta) alkaisi epäillä yhtään mitään.
 
vierailija
Mä oon miettiny joksujen osalta että niille olisi helppoa jos niistä joku alkaisi seurustella esim jonkun studio7 työntekijän kanssa. Ne on näkyneet paljon yhteisissä kuvissa ja videoissa mutta heitä ei ole yhdistetty toisiinsa siinä mielessä, vaan töiden kautta ja osin myös työkavereiden yhteisten illanviettojen jne. osalta. Saisivat varmaan pitkään liikkua ihan vapautuneesti yhdessä ennen kuin kukaan ulkopuolinen (tai ylipäätään fanikunta) alkaisi epäillä yhtään mitään.
No sehän onkin Pino ollut useasti jommankumman Ajdan sylissä viime aikoina 😄
 
vierailija
Mä oon miettiny joksujen osalta että niille olisi helppoa jos niistä joku alkaisi seurustella esim jonkun studio7 työntekijän kanssa. Ne on näkyneet paljon yhteisissä kuvissa ja videoissa mutta heitä ei ole yhdistetty toisiinsa siinä mielessä, vaan töiden kautta ja osin myös työkavereiden yhteisten illanviettojen jne. osalta. Saisivat varmaan pitkään liikkua ihan vapautuneesti yhdessä ennen kuin kukaan ulkopuolinen (tai ylipäätään fanikunta) alkaisi epäillä yhtään mitään.

Juu, mä liputan Janin ja Vitan suhteelle. Tai sitten Vitan ja Kikin.
 

Yhteistyössä