K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yleensä ihmisten erityisvaikeuksia tai vastaavia haasteita ei huudella ympäriinsä ihan siksi, että ne ovat henkilökohtaisia tietoja, joiden kertomisesta asianomainen itse päättää. Eikä tuo ollut mikään selitys noille pitseissä olleille luvuille.
Onko sitten jotenkin enemmän ok levitellä tietoa, että hänellä olisi lukihäiriö, jos ei ole?
 
vierailija
Mä oon ihan tietoisesti pysynyt poissa somesta, niin en tiedä miten tää etiketti menee. Jos sä tapaat uuden ihmisen, niin kysytkö sä sit siltä toiselta että mikä sun ig on ja seuraatko mua? Vähän niinkun ennen vanhaan kysyttiin puhelinnumeroita?
 
vierailija
Mä oon ihan tietoisesti pysynyt poissa somesta, niin en tiedä miten tää etiketti menee. Jos sä tapaat uuden ihmisen, niin kysytkö sä sit siltä toiselta että mikä sun ig on ja seuraatko mua? Vähän niinkun ennen vanhaan kysyttiin puhelinnumeroita?
Multa ei onneksi kysytä, mutta en halua olla mun irl-tuttujen kanssa somessa tekemisissä. Ystävät on sit vähän eri asia.
 
vierailija
Niin juuri ja syy on sama, pysyy ns. piilossa paremmin.
Voi olla tai sit syy on joku muu. Krisin tyttöystävällä on kuitenkin julkinen tili ja hän on näkynyt carpe diem vlogissakin. Häntä ei siis mitenkään erityisesti piilotella. Enkä varsinkaan voi kuvitella että kris sanelisi lainkaan sitä kuka häntä saa seurata ja kuka ei. Eiköhän nämä tyttöystävät päätä somestaan ihan itse.
 
vierailija
No, tai toivoo. Mutta mä uskon, että Bojan ei seuraa, koska ei ole kyseisen henkilön kanssa niin ystävällismielisissä väleissä.
eri
No jo on teoriat. Itse veikkaan, että ei seuraa, koska tietää, että hänen instaseuraamisiaan kytätään suurennuslasilla. Sitäpaitsi ei seuraamisesta tai seuraamattomuudesta voi päätellä yhtään mitään. Alkoihan Kärtsäkin seuramaan Saksan reissulla joitain ihan random naisia, jotka varmaankin on tavannut sen hotlan uima-altaalla (ehkä liittyi siihen stooriin, jossa näkyi jotain naisia, mahd. kysynyt lupaa tms.)
 

Yhteistyössä