K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Todennäköisesti hääparilla ja useimmilla vierailla on yhteisiä tuttuja, eli kai se k sieltä muitakin tuntee kuin oman kumppaninsa ja päivän päätähdet.
No sitä just tarkoitin tuolla vieraalla. Jos sinne on kerran 80 suomalaista mennyt niin todennäköistä on että K niistä joitain tuntee vaikka ei meille/mulle olisi tuttu K porukoista.

Ja joo, joku tavisteemukin voisi olla kiinnostava lisä palstoille.
 
vierailija
Saattaa olla, en ole niin tarkasti tatuointeja nähnyt kuvissa joista henkilön voi 100% tunnistaa että tietäisin tasan tarkkaan minkälaisia ne hänen tatskansa on. Enkä toisaalta lähtenyt tuotakaan stooria zoomailemaan.

T. Se lyhyt ja rintava
Siinä Thaimaan kuvassa minkä R jakoi K ja gf näkyi tatskat selvästi. Ei tietysti auta jos et ole sitä nähnyt. Ja sama tatska näkyy ilman zoomailemista tuossakin stoorissa.
 
vierailija
Siinä Thaimaan kuvassa minkä R jakoi K ja gf näkyi tatskat selvästi. Ei tietysti auta jos et ole sitä nähnyt. Ja sama tatska näkyy ilman zoomailemista tuossakin stoorissa.
Joo en ole nähnyt, ja se Härtsän gf (?) synttäreiltä jaettu kuvakin on mennyt ohi.

Ehkä vika on mun silmissä mutta ainakaan puhelimen näytöltä en saa tatskasta tossa pätkässä mitään selvää 😅
 
vierailija
Ekan kerran mietin jo sitä että karlo kirrillä on lukivaikeus ja bojanin paidassa pitikin olla 247 Nyt toi tietysti kuulostaa ihan älyttömältä mutta siinä vaiheessa kun se tuli, olin vielä hetken harhassa että siellä vastaillaan ihan kunnolla
Jaa, kyllä mä ainakin ajattelin, että vois olla tottakin. Tatuoijatkin mokailee vastaavalla tavalla.
 
vierailija
Jaa, kyllä mä ainakin ajattelin, että vois olla tottakin. Tatuoijatkin mokailee vastaavalla tavalla.
Totta kai se voisi olla totta, mutta pidin kyllä heti outona että tuollainen asia olisi kerrottu tilanteessa jossa kirri ei itse ole edes mukana. Eihän lukivaikeus tietenkään mikään häpeä ole, mutta kuitenkin aika henkilökohtaista tietoa. Vaikutti läpältä, koska sekään ei olisi selittänyt niitä b:n paidan numeroita joista siinä kysyttiin. Eihän se 24/7 siis mitenkään ollut vastaus siihen mikä merkitys niitä luvuilla oli, kun edessä oli siis 24 ja takana 427. Merkitys ei siis olisi yhtään selvempi vaikka ne olisi olleet 24 ja 247.
 
vierailija
Totta kai se voisi olla totta, mutta pidin kyllä heti outona että tuollainen asia olisi kerrottu tilanteessa jossa kirri ei itse ole edes mukana. Eihän lukivaikeus tietenkään mikään häpeä ole, mutta kuitenkin aika henkilökohtaista tietoa. Vaikutti läpältä, koska sekään ei olisi selittänyt niitä b:n paidan numeroita joista siinä kysyttiin. Eihän se 24/7 siis mitenkään ollut vastaus siihen mikä merkitys niitä luvuilla oli, kun edessä oli siis 24 ja takana 427. Merkitys ei siis olisi yhtään selvempi vaikka ne olisi olleet 24 ja 247.
Toki näin tuon merkityksen piiloon jäämisen osalta, mutta ei se lukihäiriö välttämättä mikään häpeän aihe ole.
 

Yhteistyössä