K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo voi olla, että ketään asianosaista ei yhtään haittaa, oli tapaamisen kokoonpano mikä tahansa. Mulla vaan oli mielessä omat tapaamiset 'tyttöjen' kesken ja niissä kyllä kumppanit on häiriötekijä.
Ymmärrän sun pointin, mustakin on kiva nähdä ystäviä niin ettei puolisot ole mukana. Toisia vaan se ei tunnu haittaavan ja esim. mun oma lapsi viihtyy porukassa, missä on molemman (eri) sukupuolen edustajia ja kumppanit saattavat olla mukana.
 
vierailija
No emmehän tiedä millaiset oletetun suhteen rajat on ja minkälainen se tunnetason sitoutuminen on, K voi olla rakastunut kahteen ihmiseen esimerkiksi.
Tottakai suhteen aikana voi tulla ihastuksia muihin ja ihminen voi olla rakastunut kahteen tai vaikka seitsemään ihmiseen samaan aikaan. Ihmiset ovat erilaisia näiden asioiden suhteen. Kannattaa kuitenkin erottaa se Jere ja hänen Käärijä rooli toisistaan. Käsitykseni mukaan Käärijä on bi, pan, openminded tai hän ei määritteli itseään tms. mutta Jere on yhden naisen mies.
 
vierailija
No emmehän tiedä millaiset oletetun suhteen rajat on ja minkälainen se tunnetason sitoutuminen on, K voi olla rakastunut kahteen ihmiseen esimerkiksi.
NM voi olla Jeren elämän nainen tai sitten se on joku muu. Aika näyttää. Pääasia että hän olisi onnellinen suhteessaan ja minusta ainakin vaikuttaa siltä, että nykyinen gf on ollut korvaamaton tuki monessa asiassa. Täytyy kunniottaa häntä, kun on jaksanut olla Jeren rinnalla, ei ole varmasti ollut helppoa.
 
vierailija
NM voi olla Jeren elämän nainen tai sitten se on joku muu. Aika näyttää. Pääasia että hän olisi onnellinen suhteessaan ja minusta ainakin vaikuttaa siltä, että nykyinen gf on ollut korvaamaton tuki monessa asiassa. Täytyy kunniottaa häntä, kun on jaksanut olla Jeren rinnalla, ei ole varmasti ollut helppoa.
Mä nostan kans hattua ty:lle. Hän joutui käytännössä heti sen pyörityksen keskelle, jollaista ei ole hetkeen Suomessa koettu, tuskin koskaan tuossa mittakaavassa.
 
vierailija
Tosiaan toivon, että silloin kun näkevät mukana ei ole mitään ylimääräisiä henkilöitä, aika turha olis tuollainen näkeminen mielestäni.
Ei se heidän kannaltaan olisi turha kun ovat ystäviä. Ystävät iloitsee toistensa näkemisestä tietenkin, eikä heitä varmasti haittaa jos mukana on muitakin. Tuo on vaan shippausnäkökulma että muiden läsnäolo haittaisi.
 
vierailija
Kyllä aika usein ystävien tapaaminen on erilaista, jos kumppani on mukana. On vähän erilaista kontrollia mukana ja puheenaiheet vähän muuttuu. Näin ainakin, jos ajattelen mun omia tapaamisia ystävieni kanssa.
Ei kaikki parisuhteet ole samanlaisia ja eri ihmisten kanssa pariskunnillakin voi olla erilaisia kaveruussuhteita. Itsellä on ainakin ollut sellaisia ystävyyksiä, joissa nimenomaan tavataan pariskuntina, koska kaikilla on hauskaa yhdessä ja se on se juttu. Sitten on taas kavereita, joita nähdään erikseen tai kavereita, joita nähdään erikseen ja välillä pariskuntanakin. Kyllä mäkin oon saanut lukemattomia yhteiskutsuja tulla mukaan juhliin tms. miehen kavereilta.
Sitä paitsi mun mielestä toi on outo ajatus, että on jotain "kontrollia" tai eri puheenaiheita... Ikään kuin ei voisi olla oma itsensä.
 
vierailija
Eiköhän se ollut hänen tavoitteensa. Päästä pyöritykseen ja julkkisten keskelle.
Tuskin on. Tai on pitänyt olla aikamoinen kristallipallo silloin, kun ovat tavanneet. Sitäpaitsi olis varmasti monia muitakin parempia kohteita julkkisten kanssa pyörimiseen, jos olisi oikeasti golddigger. Lopeta toi paskanjauhanta. Kärtsä olis antanut kenkää hänelle jo ajat sitten, jos näin olisi. Sataan kertaan on täälläkin puhuttu siitä, että K on sanonut, ettei pidä feikeistä ihmisistä.
 
vierailija
Tuskin on. Tai on pitänyt olla aikamoinen kristallipallo silloin, kun ovat tavanneet. Sitäpaitsi olis varmasti monia muitakin parempia kohteita julkkisten kanssa pyörimiseen, jos olisi oikeasti golddigger. Lopeta toi paskanjauhanta. Kärtsä olis antanut kenkää hänelle jo ajat sitten, jos näin olisi. Sataan kertaan on täälläkin puhuttu siitä, että K on sanonut, ettei pidä feikeistä ihmisistä.
En olisi ollenkaan noin varma, jotkut ihmiset osaa feikata hyvin, nyt tietenkin pitää kiinni rahan takia.
 
vierailija
Tuskin on. Tai on pitänyt olla aikamoinen kristallipallo silloin, kun ovat tavanneet. Sitäpaitsi olis varmasti monia muitakin parempia kohteita julkkisten kanssa pyörimiseen, jos olisi oikeasti golddigger. Lopeta toi paskanjauhanta. Kärtsä olis antanut kenkää hänelle jo ajat sitten, jos näin olisi. Sataan kertaan on täälläkin puhuttu siitä, että K on sanonut, ettei pidä feikeistä ihmisistä.
Taisivat tavata loppuvuodesta 2022, muuttivat yhteen alkutalvesta. K n ura oli kyllä silloin jo nousuvaiheessa, UMK-osallistuminen ja sen myötä tuleva väistämätön julkisuus oli tiedossa. Olen ymmärtänyt, että on sangen määrätietoinen nainen. Ja K taas hyvinkin parisuhdeihminen, joka ei osaa olla yksinään. Siinähän se mätsi sitten olikin.
 
vierailija
Taisivat tavata loppuvuodesta 2022, muuttivat yhteen alkutalvesta. K n ura oli kyllä silloin jo nousuvaiheessa, UMK-osallistuminen ja sen myötä tuleva väistämätön julkisuus oli tiedossa. Olen ymmärtänyt, että on sangen määrätietoinen nainen. Ja K taas hyvinkin parisuhdeihminen, joka ei osaa olla yksinään. Siinähän se mätsi sitten olikin.
Eikö he tavanneet syys-lokakuussa. Olen ymmärtänyt, että olet sangen kateellinen ja katkera nainen.
 
vierailija
Ei kaikki parisuhteet ole samanlaisia ja eri ihmisten kanssa pariskunnillakin voi olla erilaisia kaveruussuhteita. Itsellä on ainakin ollut sellaisia ystävyyksiä, joissa nimenomaan tavataan pariskuntina, koska kaikilla on hauskaa yhdessä ja se on se juttu. Sitten on taas kavereita, joita nähdään erikseen tai kavereita, joita nähdään erikseen ja välillä pariskuntanakin. Kyllä mäkin oon saanut lukemattomia yhteiskutsuja tulla mukaan juhliin tms. miehen kavereilta.
Sitä paitsi mun mielestä toi on outo ajatus, että on jotain "kontrollia" tai eri puheenaiheita... Ikään kuin ei voisi olla oma itsensä.
Minusta on ihan tavallista ja normaalia, että keskustelut muuttuu seuran mukaan. Kyllä siinä kuitenkin on oma itsensä. Etkö ole huomannut tällaista ilmiötä.
 

Yhteistyössä