K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä aika usein ystävien tapaaminen on erilaista, jos kumppani on mukana. On vähän erilaista kontrollia mukana ja puheenaiheet vähän muuttuu. Näin ainakin, jos ajattelen mun omia tapaamisia ystävieni kanssa.
Ei se silti siitä reissusta turhaa tee. Ehkä heitä ei kiinnosta, että onko naisia mukana vai ei. Ihan kivasti sitä bromance materiaali saatiin, vaikka tyttis ja muu lössi oli pääasiassa mukana niissä tilanteissa.
 
vierailija
Twitterissä Sadien fanit on raivoissaan siitä kuvan julkistamisesta. Näyttävät kunnioittavan suuresti idolinsa toivetta yksityisyydestä. Siksi Sadie saa rauhassa matkustaa ympäri maailmaa, kun fanit eivät julkaise hänestä kuvia.
 
vierailija
Ei B:llä edes ole mitään kumppania, kun kerran näin sanoi. Olishan toi hyvä kaksin niin voisivat etsiä onko sitä something more sitten?
No heillähän on se something more aina olemassa siellä, mihin se sieltä poistuisi. Jos joku tuntuu sielunveljeltä, niin ei se tunne helposti häviä. Heillä on sen kaveruutensa/veljeytensä lisäksi kuitenkin omatkin elämänsä, johon kuuluu muut ystävät, läheiset ja kumppanit. Toki sitä ystävyyttä voi ylläpitää ja tapaamiset ovat keino siihen.
 
vierailija
Ei se silti siitä reissusta turhaa tee. Ehkä heitä ei kiinnosta, että onko naisia mukana vai ei. Ihan kivasti sitä bromance materiaali saatiin, vaikka tyttis ja muu lössi oli pääasiassa mukana niissä tilanteissa.
Joo voi olla, että ketään asianosaista ei yhtään haittaa, oli tapaamisen kokoonpano mikä tahansa. Mulla vaan oli mielessä omat tapaamiset 'tyttöjen' kesken ja niissä kyllä kumppanit on häiriötekijä.
 
vierailija
Joo voi olla, että ketään asianosaista ei yhtään haittaa, oli tapaamisen kokoonpano mikä tahansa. Mulla vaan oli mielessä omat tapaamiset 'tyttöjen' kesken ja niissä kyllä kumppanit on häiriötekijä.
Ovathan K&B sekä Joksut viihtyneet hyvin isoll porukalla ja K:n kumppani ollut mukana eikä tiedetä onko esim Krisin ja Nacen kumppanit ollut. Se, että teidän porukkaa häiritsee mahdolliset kumppanit ei tarkoita, että se häiritsisi K&B:tä sekä Joksuja
 

Yhteistyössä