K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin että montako silminnäkijää näitä nyt sit oli? 2? 3? 5? Tooosi paljon, kun ajattelee paljonko siellä pyöri faneja muuten.
Eikä kukaan selkeästi tunnettu fani omalla nimellään kertonut. Ja ei yhden yhtäkään kuvaa.
Ja jos nyt olisi nähnyt liikuskelevan keikkapaikan ja bussin ympärillä, niin mikä siinä vielä todistaa, että matkusti bussissa mukana? Niinpä.
Älä siis väitä todeksi muutaman twitter-viestin perusteella.
Tää minustakin on ihan olennaista. Sadie nähtiin jollain keikalla ja saatiin videollekin (vaikka ei siitä ihan taida tunnistaa, mutta siinä vaiheessa kiertuetta se oli kuitenkin aivan uskottavaa että siellä se damonin kanssa hillui). Mistään muualta ei ole yhtään järkeviä havaintoja. Varsinkaan bussissa olosta.

Jos joku löytää twitteristä tai tumpusta jonkun ihan oikeasti luotettavan havainnon, niin linkatkaa. Niitä kyllä luettiin maaliskuussa, mutta enimmäkseen oli niitä että "kaveri näki ja laittoi viestin", osa oli tosi ristiriitaisia keskenään ja osa aivan naurettavia väitteitä, joista pursui ehkä pikemminkin jonkun 14-vuotiaan fanin pätemisen tarve.
 
vierailija
Mut miks Sadie olis ängennyt mukaan johkin epämukavaan keikkabussiin? Ymmärtäs jos kyse olisi jostain Elvis Presleyn keikkabussista, mut joku random sloveenibändi.
Mä luulen että se on matkustanut jotenkin muuten kuin keikkabussissa, eikä varmasti olekaan niillä kaikilla keikoilla ollut. Ihan jo se että joutuu olemaan 10 pääosin vieraan miehen kanssa noin ahtaisssa tiloissa, ei kovin houkuttelevaa jos vaihtoehtojakin on.
 
vierailija
En mä tiedä onko S järjestänyt aikaa ja ohjelmaa/kestitystä Blle tai Joksuille, jos on niin sitten myös
Pointti vaan, että toistaiseksi puntit on kyllä Kn puolella, sais ne slaavipojatkin pikkasen vaivautua Kn puolesta.
Joksujen vikako se on, että K ei oo Sloveniaan vielä mennyt? Kyllä Joksut varmasti kestitsee, jos/kun K sinne jossain vaiheessa menee.
 
vierailija
Voi hyvinkin olla, ei me tiedetä. Ehkä Bojanille ei ole koskaan sopinut samaan aikaan kun Klle, who knows?
Molemmat on kiireisiä niin varmaan aika vaikeaa on ylipäätään löytää sopivaa aikaa, joka sopisi niin Joksuille kuin K:lle. Joksuthan on Suomeen tullut lähinnä omalle keikoilleen paitsi B silloin heti viisujen jälkeen toki tuli ihan huvikseen
 

Yhteistyössä