K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis noi jotkut amerikkalaiset huuhaa-lehdethän käyttää itse tekoälyä noihin lehtijuttuihinsa ja mä olen itse törmännyt aiemminkin näihin kirjoitusvirheisiin myös ihan "virallisessa" sanomalehdessä Jenkeissä.
 
vierailija
Tyhmistä, täysin epäloogisista kommenteista menee järki, ei sellaisia kirjoittaneiden kanssa pysty keskustelua käymään.
Siinä tapauksessa voi jättää vastaamatta ja mennä vaikka hetkeksi tekemään jotain muuta jos oikein suutahtaa. Tasapainoisella ihmisellä ei mene nettikirjoitukset niin tunteisiin että alkaa riehua anonyymipalstalla.
 
vierailija
Takamatkalta sain juuri luettua ketjutx3 läpi. Onko nyt niin että joku palstailija on seonnut täysin tänään. On niin harhaista settiä joka ketjussa että melkein pahaa tekee.

PS. En ole maisteri 🤣
 
vierailija
Sehän ois hauska plot twist, jos B:llä oiskin koko ajan ollut muu. Itse en noita usko, koska ainahan kaappaavat heti jos Markilla on jotain bändistä. Miten muka olisivat vasta poiston jälkeen havahtuneet kaikki :D
 
vierailija
Instanavigationin mukaan Markilla on ollut jotain stooreja sieltä Magnificon keikalta. Mutta ne eivät kyllä ole mikään afterparty ja mitä videot katsoin niin saa olla aika tarkkasilmäinen jos niistä Bojanin bongaa.
Ps. En ole maisteri eikä minulla ilmeisesti ole muuta elämää kuin hengata täällä.
 

Yhteistyössä