K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei kompostilaiset! Mä oon se (tai yks sellainen) joka seilannut nyt emoaluksen viimeisen uppoamisen jälkeen kaikilla kolmella ketjulla. Tänään viimeistään oon huomannut et jumankauta mä viihdyn ihan yllättäen kaikista parhaiten täällä! Kertokoot se musta sitten jotain tai ei, mut täällä sentään vielä saa esimerkiksi nauraa. Kiitos siitä rakkaat sittisontiaiset.
Joku sen täällä jo ilmaisikin, että tämä ketju on täynnä tahatonta komiikkaa, koska ketjuun on päätynyt vanhan vauvan eri ääripäitä. Täällä on selvästi porukkaa ”överi humoristeista” ”totuus-realisteihin”.
 
vierailija
Ehkä siinä oli vähän huumoriakin mukana. On kuitenkin hyvissä väleissä ollut senkin toimittajan kanssa ja naureskeli ihan iloisesti haastattelun loppuvaiheessa. Tuskin otti hirveän totisesti sitä kuitenkaan, vaikka varmaan saattoi myös vähän ärsyttää.
Joo ja niistä kysymyksistä on saatettu sopia etukäteen, mutta siinä haastattelu tilanteessa, kun ne kysymykset kysytään ja tiedät, että vastauksesi päätyvät nyt julkisuuteen, niin tunteet saattavatkin nousta pintaan. En tarkoita, että asia olisi näin B:n kohdalla, mutta tiedän, että näin on myös käynyt joskus. On täysin erilaista käydä rauhallisessa tilanteessa toimittajan kanssa kysymyksiä läpi, kuin mitä se itse haastattelu tilanne sitten on. Me ei tiedetä, että onko B halunnut puhua asiasta tutun toimittajan kanssa ihan vain esim. siksi, että pääsisi katkaisemaan itseensä kohdistuvia huhuja tms.
 
vierailija
Joo ja niistä kysymyksistä on saatettu sopia etukäteen, mutta siinä haastattelu tilanteessa, kun ne kysymykset kysytään ja tiedät, että vastauksesi päätyvät nyt julkisuuteen, niin tunteet saattavatkin nousta pintaan. En tarkoita, että asia olisi näin B:n kohdalla, mutta tiedän, että näin on myös käynyt joskus. On täysin erilaista käydä rauhallisessa tilanteessa toimittajan kanssa kysymyksiä läpi, kuin mitä se itse haastattelu tilanne sitten on. Me ei tiedetä, että onko B halunnut puhua asiasta tutun toimittajan kanssa ihan vain esim. siksi, että pääsisi katkaisemaan itseensä kohdistuvia huhuja tms.
Ei tuon tyyppisissä haastatteluissa käydä kysymyksiä ennalta läpi.
 
vierailija
Joo ja niistä kysymyksistä on saatettu sopia etukäteen, mutta siinä haastattelu tilanteessa, kun ne kysymykset kysytään ja tiedät, että vastauksesi päätyvät nyt julkisuuteen, niin tunteet saattavatkin nousta pintaan. En tarkoita, että asia olisi näin B:n kohdalla, mutta tiedän, että näin on myös käynyt joskus. On täysin erilaista käydä rauhallisessa tilanteessa toimittajan kanssa kysymyksiä läpi, kuin mitä se itse haastattelu tilanne sitten on. Me ei tiedetä, että onko B halunnut puhua asiasta tutun toimittajan kanssa ihan vain esim. siksi, että pääsisi katkaisemaan itseensä kohdistuvia huhuja tms.
No olisi vastannut vähän selkeämmin jos oli suunniteltu juttu. :D
 
vierailija
shippiketjuun ei ne oikeat kumppanit kuulu. Itse olen shipannut ennen tätäkin fandomia ja kellään ei ole ollut tarvetta puhua shipattavien parisuhteista ja lapsista. Ne asiat on sitten hoidettu muualla. Kyllähän mä toki välillä miettisin silloin edellisessä fandomissa, että onko tässä järkeä keksiä kahdelle oikealle ihmiselle feikkielämä ja ”leikkiä” heillä samalla, kun toinen miehistä poseeraa lehdessä perheensä kanssa. Pitää vaan suhtautua tähän shippaukseen niinkuin olisit luomassa elokuvaan käsikirjoitusta ja muistaa se, että shippiä ei saa hieroa näiden osapuolten silmille ja samalla sun pitää yrittää kunniottaa sitä heidän oikeaa elämäänsä. Tosi shippaajiin en ole törmännyt ennen tätä fandomia.
Sepä se kun se ei ole pelkkä shippiketju vaan myös fiilistelijöille. Jos joku näistä pariutuu ja tuo suhteensa näyttävästi julki niin ketjun sääntöjen mukaan sitä pitäisi pystyä fiilistelemään. Mutta tässä vaiheessa ne säännöt on tietenkin vain sanahelinää.
 
vierailija
Kävin täällä viimeksi eilen. Katson uusinta sivua, yhä siis jauhetaan tuosta haastattelusta ja siitä, mitä B:n vastaus tarkoittaa ja onko vai eikö Sadie ole B:n tyttis? Jestas sentään, eikö täällä mitään muita aiheita olisi?
 

Yhteistyössä