K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei kompostilaiset! Mä oon se (tai yks sellainen) joka seilannut nyt emoaluksen viimeisen uppoamisen jälkeen kaikilla kolmella ketjulla. Tänään viimeistään oon huomannut et jumankauta mä viihdyn ihan yllättäen kaikista parhaiten täällä! 🤭😅 Kertokoot se musta sitten jotain tai ei, mut täällä sentään vielä saa esimerkiksi nauraa. Kiitos siitä rakkaat sittisontiaiset.
 
vierailija
Hei kompostilaiset! Mä oon se (tai yks sellainen) joka seilannut nyt emoaluksen viimeisen uppoamisen jälkeen kaikilla kolmella ketjulla. Tänään viimeistään oon huomannut et jumankauta mä viihdyn ihan yllättäen kaikista parhaiten täällä! Kertokoot se musta sitten jotain tai ei, mut täällä sentään vielä saa esimerkiksi nauraa. Kiitos siitä rakkaat sittisontiaiset.
❤😘
 
vierailija
En tajua, miksi B ottaa nuo juorut niin raskaasti. Ihan sama! Eläisi elämäänsä ja näkisi kavereitaan ja mahdollista heilaansa ja sillä hyvä. Ei kuulu muille tippaakaan ja ainahan ihmiset puhuu ja juoruaa. Jotenkin outoa, ja loputon suo lähteä tuommosta suitsimaan. Ei onnistu, mutta oma päänsä leviää.
 
vierailija
En tajua, miksi B ottaa nuo juorut niin raskaasti. Ihan sama! Eläisi elämäänsä ja näkisi kavereitaan ja mahdollista heilaansa ja sillä hyvä. Ei kuulu muille tippaakaan ja ainahan ihmiset puhuu ja juoruaa. Jotenkin outoa, ja loputon suo lähteä tuommosta suitsimaan. Ei onnistu, mutta oma päänsä leviää.
No ihmiset nyt on vaan erilaisia. Jotkut ottaa juorut raskaasti ja toiset ei välitä yhtään
 

Yhteistyössä