K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
shippiketjuun ei ne oikeat kumppanit kuulu. Itse olen shipannut ennen tätäkin fandomia ja kellään ei ole ollut tarvetta puhua shipattavien parisuhteista ja lapsista. Ne asiat on sitten hoidettu muualla. Kyllähän mä toki välillä miettisin silloin edellisessä fandomissa, että onko tässä järkeä keksiä kahdelle oikealle ihmiselle feikkielämä ja ”leikkiä” heillä samalla, kun toinen miehistä poseeraa lehdessä perheensä kanssa. Pitää vaan suhtautua tähän shippaukseen niinkuin olisit luomassa elokuvaan käsikirjoitusta ja muistaa se, että shippiä ei saa hieroa näiden osapuolten silmille ja samalla sun pitää yrittää kunniottaa sitä heidän oikeaa elämäänsä. Tosi shippaajiin en ole törmännyt ennen tätä fandomia.
Itseäni ei muiden shippaaminen haittaa mutta itselle se ei ole luontevaa just tuon tunteen vuoksi mitä mainitsit. Tuntuu että leikkii toisilla ihmisillä. En yritä tällä siis kritisoida shippaajia, tuo koskee vaan itseäni ja omaa fiilistä.
 
vierailija
Nuo juorutilit on törkeitä ja siellähän on kaikenlaista ilkeämielistä p*skaa ja sellaiset juorut on selvästi pahassa tarkoituksessa tehty. Ei voi kuitenkaan näitä rinnastaa siihen, että fanit pohtii ystävälliseen sävyyn, että seurusteleekohan kaksi ihmistä, vai onko ne vain ystäviä ja olispa ne söpöjä yhdessä. Kyllähän esim. monet shippausjututkin menee paljon pidemmälle kuin tuo. Mutta oon samaa mieltä että julkkiksillekin pitää antaa tilaa, eikä heihin pitäisi kohdistaa omia odotuksia miten heidän elämänsä pitäisi mennä tai kenen kanssa heidän pitäisi olla.
Nyt on vähän selittelyn makua, siihenhän tässä nyt muutama ihminen on tässä ketjussa koittanut puuttua, että B kumonnut juorut ja sanonut ystävä & kollega niin täällä on edelleenkin jatkunut S suhteen pohtiminen ja pidätte osa B:tä valehtelijana, mikä on loukkaavaa, eikä mitenkään ystävällismielistä.
 
vierailija
Nyt on vähän selittelyn makua, siihenhän tässä nyt muutama ihminen on tässä ketjussa koittanut puuttua, että B kumonnut juorut ja sanonut ystävä & kollega niin täällä on edelleenkin jatkunut S suhteen pohtiminen ja pidätte osa B:tä valehtelijana, mikä on loukkaavaa, eikä mitenkään ystävällismielistä.
Äläpä yleistä kaikkia kirjoittajia yhdeksi. Kaikki kirjoittaa omasta näkökulmastaan, ei ole mitään yhtä yhteistä mielipidettä. Ihan nätisti kirjoitettuja pohdiskeluja täällä kuitenkin pitkälti oli, ei mitään valehtelijaksi väittämistä. Ainoa valehtelijaksi väittäminen tuli siltä puolelta jotka vastusti niitä keskusteluja. Jonkun tällaisen henkilön mielestä jos B olisikin suhteessa mutta ei halunnut tuoda sitä esiin= valehtelija. Näinhän ei ole, olipa asia miten vaan.
 
vierailija
Nyt on vähän selittelyn makua, siihenhän tässä nyt muutama ihminen on tässä ketjussa koittanut puuttua, että B kumonnut juorut ja sanonut ystävä & kollega niin täällä on edelleenkin jatkunut S suhteen pohtiminen ja pidätte osa B:tä valehtelijana, mikä on loukkaavaa, eikä mitenkään ystävällismielistä.
Tarkoitan tässä myös sitä, että jatkamalla miettimistä onko muuta kuin ystävyyttä on jo loukkaavaa, jos B kerran tän kielsi. Jo sellaisessa puheessa asetat B:n siihen valehtelijan tai salailijan asemaan.
 
vierailija
Itseäni ei muiden shippaaminen haittaa mutta itselle se ei ole luontevaa just tuon tunteen vuoksi mitä mainitsit. Tuntuu että leikkii toisilla ihmisillä. En yritä tällä siis kritisoida shippaajia, tuo koskee vaan itseäni ja omaa fiilistä.
Siksi tämä on mulle jollakin tasolla ongelma. Haluan shipata, mutta sitten iskee ihme katumus siitä, että leikin oikeilla henkilöillä. Ehkä mulla on elämässä liian vähän ongelmia, kun jaksan tällaista pohtia.😂
 
vierailija
Siksi tämä on mulle jollakin tasolla ongelma. Haluan shipata, mutta sitten iskee ihme katumus siitä, että leikin oikeilla henkilöillä. Ehkä mulla on elämässä liian vähän ongelmia, kun jaksan tällaista pohtia.
Mulle ainakin esim Jancen kohdalla, vaikka shippaankin heitä maltillisesti auttaa se, että he itse sitä ruokkivat toisinaan, varsinkin Nace 😁
 
vierailija
Tarkoitan tässä myös sitä, että jatkamalla miettimistä onko muuta kuin ystävyyttä on jo loukkaavaa, jos B kerran tän kielsi. Jo sellaisessa puheessa asetat B:n siihen valehtelijan tai salailijan asemaan.
Ihmiset kommentoi sitä uutta haastattelua ja miten näkivät sen, koska se oli ihan tuore. Ei täällä musta nytkään ole kukaan muu puinut B:n ja S:n välistä suhdetta kuin juuri nuo, jotka kokee vastustavansa juoruja. Itse kuitenkin myllyttävät sitä asiaa koko ajan. Muulle keskustelulle ei jää edes tilaa.
 

Yhteistyössä