K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä taas näen, että tällainen juorujen ja tosielämän sekoittaminen takuulla vaikeuttaa sitä mahdollisen kumppanin tuomista julkisuuteen. B on tosi avoin ihminen ja on aiemmin kertonut, miten ei pystyisi salaamaan rakastumistaan, mutta nyt hänen on pakko kasata ympärilleen muuri, koska näyttää siltä, että fanit ovatkin hänen pahimpia vihollisiaan. Aivan varmasti tämä viimeisin tapahtuma opetti hänelle, miten asioita riepotellaan julkisuudessa. Asioita keksitään ja väännetään ja valehdellaan, tehtaillaan vihatilejä ja fanitilejä mahdollista kumppaniakin varten eikä kysekään, että voisi edes kaikessa rauhassa tutustua. Jokainen sana, ilme ja ele tulkitaan ja niistä väännetään tarinaa, jolla ei ole mitään pohjaa. Surullista.
 
vierailija
Ei noista kukaan tuo, ei ne suosionsa laskua halua.
Kummallinen tulkinta. Kyse on siitä, että artisti + kumppani haluaa erottaa julkisen ja yksityisen elämänsä. Jos julkisuudessa halutaan olla nimenomaan oman musiikin takia, se on myös se juttu joka kuuluu yleisölle ja faneille. Omasta yksityisestä elämästä jaetaan vain pieniä hippuja, jos niitäkään. Ja hyvä niin. Jotkut artistit saattaa toki toimia toisin ja se on heidän oma asiansa. Ja justjoo muutenkin... Jos nyt kumppanit kuitenki tuotaisiin esiin siitä ei kovin kummoista suosion laskua seuraisi. Hohhoijaa. Jos nyt joku teini siitä ottais nokkiinsa niin sais mennäkin. Kyse on musiikista kuitenkin. Vähän aikaa saattais jotkut asiasta säpistä, mutta se siitä sitten.
 
vierailija
Salaako joku muka oikeasti suhteensa niin tarkkaan, ettei voisi yhdessä mennä edes ulos? Eri asia jos molemmat ovat jotain superjulkkiksia mutta aika moni muu tavis puolison kanssa kulkee yhdessä, mutta jättää pussailemiset pois ja muut julkiset hellyydenosoitukset.
 
vierailija
Minä taas näen, että tällainen juorujen ja tosielämän sekoittaminen takuulla vaikeuttaa sitä mahdollisen kumppanin tuomista julkisuuteen. B on tosi avoin ihminen ja on aiemmin kertonut, miten ei pystyisi salaamaan rakastumistaan, mutta nyt hänen on pakko kasata ympärilleen muuri, koska näyttää siltä, että fanit ovatkin hänen pahimpia vihollisiaan. Aivan varmasti tämä viimeisin tapahtuma opetti hänelle, miten asioita riepotellaan julkisuudessa. Asioita keksitään ja väännetään ja valehdellaan, tehtaillaan vihatilejä ja fanitilejä mahdollista kumppaniakin varten eikä kysekään, että voisi edes kaikessa rauhassa tutustua. Jokainen sana, ilme ja ele tulkitaan ja niistä väännetään tarinaa, jolla ei ole mitään pohjaa. Surullista.
Nuo juorutilit on törkeitä ja siellähän on kaikenlaista ilkeämielistä p*skaa ja sellaiset juorut on selvästi pahassa tarkoituksessa tehty. Ei voi kuitenkaan näitä rinnastaa siihen, että fanit pohtii ystävälliseen sävyyn, että seurusteleekohan kaksi ihmistä, vai onko ne vain ystäviä ja olispa ne söpöjä yhdessä. Kyllähän esim. monet shippausjututkin menee paljon pidemmälle kuin tuo. Mutta oon samaa mieltä että julkkiksillekin pitää antaa tilaa, eikä heihin pitäisi kohdistaa omia odotuksia miten heidän elämänsä pitäisi mennä tai kenen kanssa heidän pitäisi olla.
 
vierailija
Silloin punnitaan myös vauvan paatin fiilistelypuolta. Saako kumppaneista keskustella vai ei.
shippiketjuun ei ne oikeat kumppanit kuulu. Itse olen shipannut ennen tätäkin fandomia ja kellään ei ole ollut tarvetta puhua shipattavien parisuhteista ja lapsista. Ne asiat on sitten hoidettu muualla. Kyllähän mä toki välillä miettisin silloin edellisessä fandomissa, että onko tässä järkeä keksiä kahdelle oikealle ihmiselle feikkielämä ja ”leikkiä” heillä samalla, kun toinen miehistä poseeraa lehdessä perheensä kanssa. Pitää vaan suhtautua tähän shippaukseen niinkuin olisit luomassa elokuvaan käsikirjoitusta ja muistaa se, että shippiä ei saa hieroa näiden osapuolten silmille ja samalla sun pitää yrittää kunniottaa sitä heidän oikeaa elämäänsä. Tosi shippaajiin en ole törmännyt ennen tätä fandomia.
 
vierailija
shippiketjuun ei ne oikeat kumppanit kuulu. Itse olen shipannut ennen tätäkin fandomia ja kellään ei ole ollut tarvetta puhua shipattavien parisuhteista ja lapsista. Ne asiat on sitten hoidettu muualla. Kyllähän mä toki välillä miettisin silloin edellisessä fandomissa, että onko tässä järkeä keksiä kahdelle oikealle ihmiselle feikkielämä ja ”leikkiä” heillä samalla, kun toinen miehistä poseeraa lehdessä perheensä kanssa. Pitää vaan suhtautua tähän shippaukseen niinkuin olisit luomassa elokuvaan käsikirjoitusta ja muistaa se, että shippiä ei saa hieroa näiden osapuolten silmille ja samalla sun pitää yrittää kunniottaa sitä heidän oikeaa elämäänsä. Tosi shippaajiin en ole törmännyt ennen tätä fandomia.
Onko se yksityiselämän kunnioitusta jos Jeren keikoilla tuodaan pahvinen Bojan tai kysellään onko Bojan kuuma.
 

Yhteistyössä