K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Entä jos hän haluaisi, mutta ei voi mennä, koska osa faneista käyttäytyy törkeästi ja seuraa häntä vielä hytin eteen?
Sulle sana törkeä käytös on nähtävästi vieras. Usea ihminen on plussan ja vauvan puolella yrittänyt selittää sulle tilanteen vakavuuden, mutta susta se rajaton käytös on ok. Niin moni on vääntänyt sun kanssa jo tästä asiasta tänään, että turha täyttää tätäkin ketjua sillä. Toivottavasti pysyt täällä ja jätät muut ketjut rauhaan.
 
vierailija
Ja taas siirrellään maalitolppia kun oma väärä syöttö ei ottanut tulta alleen!
Tässä alkuperäinen viesti;
”Arvasin että sinä olet se näiden törkeästi käyttäytyvien fanien puolustaja. Jos kyseessä olisi B niin näkisit asiat toisella tavalla.”
Tässä vastaus (sinun?)

”Mitään törkeää käytöstä faneilta baarin luona ei ole tullut esille.”

Kukaan muu ei puhunut baarista mitään, vaan itse toit sen mukaan keskusteluun. Sulle on useasti kerrottu, että K ei päässyt näiden fanien takia sinne baariin.
 
vierailija
Tässä alkuperäinen viesti;

Tässä vastaus (sinun?)

”Mitään törkeää käytöstä faneilta baarin luona ei ole tullut esille.”

Kukaan muu ei puhunut baarista mitään, vaan itse toit sen mukaan keskusteluun. Sulle on useasti kerrottu, että K ei päässyt näiden fanien takia sinne baariin.
Niin? MÄ mainitsin baarin, jos vastaat siihen viestiin, niin ole hyvä ja ota viestin sisältö huomioon.
Mainitsin sen siksi, että puhuin baariin menon yhteydessä faneista, en koko illalta kaikkia tilanteita.
 
vierailija
Tässä alkuperäinen viesti;

Tässä vastaus (sinun?)

”Mitään törkeää käytöstä faneilta baarin luona ei ole tullut esille.”

Kukaan muu ei puhunut baarista mitään, vaan itse toit sen mukaan keskusteluun. Sulle on useasti kerrottu, että K ei päässyt näiden fanien takia sinne baariin.
K teki sen päätöksen itse, fanit ois takuulla päästäneet hänet baariin.
 
vierailija
Mitäs mieltä Kompostin porukka on eilisestä Kärtsä-jahdista laivalla?
Laivan tapahtumiin kokonaisuudessaan en ota kantaa koska olen lukenut niitä vain näiltä palstoilta enkä edes alkuperäisiä kommentteja enkä ollut paikalla.

Sitten tähän yhteen mikä nyt vaikuttaa puheiden perusteella nyt eskaloituneen niin sanonpahan vaan että tämän näki kyllä jo ennalta. K olisi ollut hyvä vetää rajoja jo viimeistään viime kesänä/syksynä sen sijaan että suostui fanien facetime (vai mikä se nyt oli) puheluihin osallistumaan. Tämäkin tapahtui muistaakseni yllärinä eli K oli vaan kävelemässä jostain pois. Stoppia koko hommalle ja rajat vähän tiukemmaksi.
 
vierailija
Se oli vaan vastauksena tähän…
Mitään törkeää käytöstä faneilta baarin luona ei ole tullut esille
Lueppa viestiketju alusta asti. Tämä yksi toi keskusteluun mukaan sen baaritiskin ja oletti, että puhutaan siitä. Eikä hän itseasiassa edes olettanut, vaan hyvin tiesi, ettei K päässyt sinne baariin näiden fanaattisten fanien takia. Kunhan yrittää lietsoa taas riitaa.
 

Yhteistyössä