K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai, no mut Bojan vaan itse sanoi noin. Että Jere Pöyhönen on paras asia, mitä hänelle on tapahtunut.
Jos tarkkoja ollaan, hän sanoi että uno reverse card. 😁 No on heillä kaunis ystävyys, en vähättele, mutta ei myös kannata liioitella että J on tyyliin tärkein asia B:n elämässä. Olisi voinut olla, jos olisivat suhteessa, mutta eivät ole.
 
vierailija
Itsestäni Boitsun Sadie-suhde on tehnyt valitettavasti ex-bojanistin. Sadie on kaunis sekä varmasti herttainen ja kiva, mutta mitä olen hänen haastattelujaan katsonut, niin hän on myös todella lapsekas (ei lapsellinen) ja hänestä oikein loistaa nuoruus.
Boitsun oma nuori ikä ei ole itseäni aiemmin häirinnyt, mutta se, että häneen on kolahtanut tuollainen lapsekkuus ilmeisesti todella vahvasti, korostaa minulle hänen omaakin nuorta ikäänsä ja tekee itselleni hänen kuumistelustaan vähän jopa ällöttävää ja tunnen itseni liian vanhaksi ihastelemaan häntä. Ja korostan, että B:lle S on minusta oikein sopivan ikäinen ja he ovat varmasti sopiva pari.
Että jos jollakulla on mielessä jotain vähän vanhempia kuumisteltavia, niin vinkkejä vaan kehiin!
.
Oletpa harvinaisen typerä tyyppi. Bojan ei ole Sadielle mikään kumppani, todellakaan.
 
vierailija
Mulle on siis ihan selvää, että Sbj on kirjoitettu siitä miten tärkeä Jeren tuki puhelimitse oli Bojanille viime kesänä Ptujn paniikkikohtauksen ja muun sotkun yhteydessä. Se oli tosiaankin pimeä yö hänelle. Ja yhteydenpidon he olivat aloittaneet jo keväällä pre partyjen välissä.
Jos kyse on tästä, niin kappale on tehty Martinista.
 

Yhteistyössä