K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mites tää meidän reissu onkaan mennyt; Loverpoolista ja kauniista puutarhoista ollaan päädytty kompostiin. Itse ajattelen, että kompostista rönsyilee välillä kauniitakin kukkasia, mutta nyt joku ehdotti kompostille sisarketjua kaatopaikka tai paskahuussi. 😳Mitä seuraavaksi, Janin ja Pasin kuolemanlaakso?😆
 
vierailija
On ihan yhtä normaalia hermostua jutuista jotka ei ole totta tai ylipäänsä tilanteista joissa on olo ettei pysty enää itse vaikuttamaan itseensä liittyviin asioihin. Ei meillä ole tietoa siitä millä tavalla b mihinkin reagoi ja mikä hänelle olisi epänormaalia tai normaalia.
Tästähän meillä juuri onkin tieto. 😅 Hitto me ollaan tarkkailtu sitä äijää suurennuslasilla puolitoista vuotta!
 
vierailija
Lopeta nyt jo ja mene vaikka ritaroimaan itseäsi. Typerää ja naurettavaa käyttäytyä noin helvetin aggressiivisesti ja kokea jotain tarvetta suojella Bojan -parkaa heteroväitteiltä. Suorastaan pelastaa hänet! Meillä on kaikilla omat mielipiteemme asiasta, koita kestää se. Ja lopeta toi lapsellinen jankutus.
Olit väärässä, ottaako noin koville :D
 
vierailija
Mites tää meidän reissu onkaan mennyt; Loverpoolista ja kauniista puutarhoista ollaan päädytty kompostiin. Itse ajattelen, että kompostista rönsyilee välillä kauniitakin kukkasia, mutta nyt joku ehdotti kompostille sisarketjua kaatopaikka tai paskahuussi. 😳Mitä seuraavaksi, Janin ja Pasin kuolemanlaakso?😆
Kompostiheräte. Parantaa Kompostin laatua.
 
vierailija
Kenenkään ei tarvitse olla julkkis. Ei voi ottaa vaan rusinoita pullasta. Sama kuin poliisi valittaa miksi ei saa känniörveltää vapaa-ajalla kun muutkin saa. Julkkiksista juorutaa, se on ikävää, mutta semmosta se on.
Sunkaltaisten idioottien takia se on niin raskasta ja vaikeaa. Toiset sit ilahduttaa heitä menemällä faneina vaikka vastaan lentokentälle 👌
 

Yhteistyössä