K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Molemmat miehet ovat heteroita ja rakastavat naisia. Molemmat myös hyvin todennäköisesti seurustelee parasta aikaa naisen kanssa. Molemmat haaveilevat perhe-elämästä ja omista lapsista. Ovat keskenään erittäin hyviä ja läheisiä ystäviä.
 
vierailija
Molemmat miehet ovat heteroita ja rakastavat naisia. Molemmat myös hyvin todennäköisesti seurustelee parasta aikaa naisen kanssa. Molemmat haaveilevat perhe-elämästä ja omista lapsista. Ovat keskenään erittäin hyviä ja läheisiä ystäviä.
Hienoa paskapuhetta sen jälkeen kun B on itse teilannut huhut. Ja kenenkään seksuaalisuudesta et voi sanoa mitään.
 
vierailija
Bojan tietää tasan, koska Stranger thingsin viides kausi alkaa. Bojan tietää tasan, miten haitallista hänen Joker Outin keulakuvana olisi paljastaa seurusteluansa. Bojan tietää, että Sadielle koituisi vielä enemmän ongelmia suhteen julkituomisesta. Bojan tietää, että myrsky on nousemassa.
 
vierailija
Jotenkin näiltä eräiltä menee myös ohi se/asia kielletään, että osa niistä videoista on tehty porukalla. Vaikka niissä näkyy vain BK, niin taustalla on muu lössi ja he yhdessä selvästi pitävät hauskaa tämän bromancen kustannuksella. Eikä se mua mitenkään haittaa, ihania videoita ovat silti, eikä se poissulje K:n ja B:n ystävyyttä ja kemioita. Unohdetaan vaan se kokonaisuus.
Tää on muuten myös ärsyttävä juttu, että taistelemalla shippaajia vastaan samalla yritetään lytätä se ystävyyssuhde K ja B välillä. Siihen täytyy kyllä olla aika puusilmät, jos ei myönnä, että ne on hyviä ystäviä keskenään. Eikä sen pitäis olla uhka kenellekään, mutta silti se on joidenkin mielestä liioittelua.
 
vierailija
B ja K on täysin erilaisia ihmisiä tässä suhteessa. Ei ole reilua verrata heidän reaktioitaan. K on lähtökohtaisesti kieltäytynyt puhumasta asiasta, B vastaa aina suoraan ja nytkin sanoi, että Sadie on ystävä ja kollega, ei tyttöystävä.
Itseasiassa minä luulen, että jatkossa ei tule kertomaan onko poika- tai tyttöystävää myöskään B, luulen, että ottanut tähän eri linjan ja pitää asiansa piilossa. S asian sanoo selkeästi ovat ystäviä ja kollegoita, ja ettei pidä juoruista. Miksi siitä pitää jankata?
 
vierailija
Mutta haittaako Sadiea että ihmiset kertovat olevansa hänen ystäviään? Damon on monesti kirjoittanut hänestä ja heidän ystävyydestään, ja Rose laittanut heistä yhteiskuvia nettiin.
Ehkä se ei ole bojanin kanssa niin läheinen ystävä kuin Rosen ja Damonin kanssa. Tai ehkä B ei ajattelee olevansa sellaisessa asemassa että voisi samalla tavalla julkaista heistä yhteiskuvia tms
 
vierailija
Tää on muuten myös ärsyttävä juttu, että taistelemalla shippaajia vastaan samalla yritetään lytätä se ystävyyssuhde K ja B välillä. Siihen täytyy kyllä olla aika puusilmät, jos ei myönnä, että ne on hyviä ystäviä keskenään. Eikä sen pitäis olla uhka kenellekään, mutta silti se on joidenkin mielestä liioittelua.
En ole enää shippaaja, mutta näiden kahden lämmintä kemiaa en kiellä. Sitä vain on. Sen verran realisti kuitenkin olen, että myönnän B:llä olevan sitä samaa lämmintä kemiaa esim. Martinin ja muiden Joksujen kanssa. Tullut myös selväksi se, että B osaa ”flirttailla” ja näytti siinä yhdessä videossa niinkuin olisi kiinnostunut siitä jalkapalloilijasta. B sanoo olevansa avoin kirja ja mitä itse tätä kyseistä kirjaa luen, niin sen päähenkilö on hyvin lämmin, sosiaalinen, utelias ja ihmisrakas. Ne piirteet saatetaan sitten tulkita väärin.
 
vierailija
Olit itse ilmeisesti paikalla, kun tiedät kaikesta niin tarkasti.
Kuvailin tuossa vain sen mitä kuka tahansa voi päätellä. Kuvan ottaja kertoi sen olleen Nykistä ja ajankohta osui yksiin kun Bojan itsekin päivitti New Yorkista. Sadie oli selvästi tunnistettavissa, myös Kirrin takki, mutta siinä oli vain osa selästä ja vähän hiuksia. Oletettavasti B, (huom. tiedät varmaan mitä oletettavasti tarkoittaa?), koska takki on nähty vain Bn päällä aikaisemmin, mutta teoriassa on voinut lainata takkia jollekin. Henkilöt ovat erillään, juttelevat kumpikin eri henkilön kanssa. Etkö ole itse nähnyt kuvaa vai miksi vänkää?

Mutta kuten joku sanoikin, tuo näyttää lähinnä kaveriporukan illanvietolta, ei mitään romanttista.
 
vierailija
Ehkä se ei ole bojanin kanssa niin läheinen ystävä kuin Rosen ja Damonin kanssa. Tai ehkä B ei ajattelee olevansa sellaisessa asemassa että voisi samalla tavalla julkaista heistä yhteiskuvia tms
Mielenkiintoinen pointti. S on hyvin yksityinen ihminen ja hän ei varmasti halua tulla kuvatuksi tai liitetyksi siinä mielessä kehenkään. Vaara siihen on, jos hän lähtee poseeraamaan vapaa-ajan kuvissa.
 
vierailija
Kuvailin tuossa vain sen mitä kuka tahansa voi päätellä. Kuvan ottaja kertoi sen olleen Nykistä ja ajankohta osui yksiin kun Bojan itsekin päivitti New Yorkista. Sadie oli selvästi tunnistettavissa, myös Kirrin takki, mutta siinä oli vain osa selästä ja vähän hiuksia. Oletettavasti B, (huom. tiedät varmaan mitä oletettavasti tarkoittaa?), koska takki on nähty vain Bn päällä aikaisemmin, mutta teoriassa on voinut lainata takkia jollekin. Henkilöt ovat erillään, juttelevat kumpikin eri henkilön kanssa. Etkö ole itse nähnyt kuvaa vai miksi vänkää?

Mutta kuten joku sanoikin, tuo näyttää lähinnä kaveriporukan illanvietolta, ei mitään romanttista.
Ei se erillään olo kuvissa kerro mitään suhteen laadusta. Toiset eivät vain halua päätyä yhteiskuviin. Liittyy nyt enemmän K:hon, ei B:hen.
 
vierailija
Kuvailin tuossa vain sen mitä kuka tahansa voi päätellä. Kuvan ottaja kertoi sen olleen Nykistä ja ajankohta osui yksiin kun Bojan itsekin päivitti New Yorkista. Sadie oli selvästi tunnistettavissa, myös Kirrin takki, mutta siinä oli vain osa selästä ja vähän hiuksia. Oletettavasti B, (huom. tiedät varmaan mitä oletettavasti tarkoittaa?), koska takki on nähty vain Bn päällä aikaisemmin, mutta teoriassa on voinut lainata takkia jollekin. Henkilöt ovat erillään, juttelevat kumpikin eri henkilön kanssa. Etkö ole itse nähnyt kuvaa vai miksi vänkää?

Mutta kuten joku sanoikin, tuo näyttää lähinnä kaveriporukan illanvietolta, ei mitään romanttista.
Pitää olla jonkin sortin pääkupin ongelma jos luulee tietävänsä kuvasta jotain onko vai eikö ole romanttista :D
 
vierailija
jos b ja s on kavereita kuten s ja d, miksi ei voisi tulla kaverikuvaa jossa b ja s on?
Miksi pitäis tulla, ei kaikilla oo mikään tarve ottaa kaverikuvia tai varsinkaan laittaa niitä julkisesti esiin mihinkään. Nyt kun niistä juoruistakin on ollut puhetta niin paljon on näkynyt sitä B on famefucker ainakin sieltä viisuista lähtien, myös muuallakin kuin vauvalla tai täällä (ja B myös varmasti näistäkin kirjoitteluista tietoinen). Voi vaan kuvitella millaiset puheet ois sellaisen kuvan jälkeen...
 
vierailija
Joku tai jotkut täällä eivät varmaan heidän suhteeseen uskoisi vaikka Bojan tatuoisi otsaansa "Sadie Sink is my girlfriend."
En vaadi tatuointia mutta olisi kiva tietää, miksi heistä ei ole
1) yhtään yhteistä kuvaa
2) ei ainuttakaan videota, missä edes puhuisivat toisilleen
3) ei kuvia /videoita yhdessä lentokentällä, hotellissa, kävelyllä, rannalla, syömässä jne. tai ylipäätään missään
Lisäksi olisi erittäin kiva tietää, miksi
1) et usko B:tä kun sanoo, että ovat kavereita ja kollegoita
2) et usko B:tä, kun sanoo, että muut ovat vain juoruja, joita on lukenut lehdistä

Pidätkö siis B:tä valehtelijana ja uskot ennemmin juoruja, joita on keksinyt täysin tuntemattomat ihmiset? Etkö ymmärrä mitään lähdekritiikistä? Onko siis vain se oma jumiutumisesi heihin parina ainoa oikea todiste?

Mitä jos B nyt huomenna kertookin, että seurustelee? Onko hän edelleen epäluotettava eikä hänen sanoihinsa voi luottaa vai voiko nyt tällä kertaa luottaa, kun suusta tulee sinulle sopivaa materiaalia?
 

Yhteistyössä