K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo mua alkaa vähän naurattaa jo tämä kieltämisen aste. Aina naureskellaan shippaajille, että mitään ei uskota vaikka henkilöt itse asiasta sanoo, ja samaan hengenvetoon intetään, että ei tämä B&S juttu ole shippausta ja vain huumorilla tästä keskustellaan. Kumman haastavaa se on silti hyväksyä B:n sanat ja ruvetaan pseudotieteilijöiksi ja työstetään seuraavaksi gradua ilmeidentutkinnan höpöhöpölinjalta, kun vastaus ei sovikaan siihen omaan shippiin, anteeksi todellisuuteen. :eyeroll:
Sä et vissiin osaa lukea sieltä rivien välistä, etkä ymmärrä ironiaa. Joskus se puhdas vttuilu on parasta huumoria näissä ketjuissa.
 
vierailija
S ja B kuvio tuntuu todellisemmalta jo senkin takia että sitä asianomaiset selkeästi haluavat varjella ulkomaailman myrskyiltä eivätkä pakota kaikkien näkyville kätevästi silloin kun pitäisi myydä jotain tai halutaan harhauttaa ihmisten huomio muualle.
 
vierailija
S ja B kuvio tuntuu todellisemmalta jo senkin takia että sitä asianomaiset selkeästi haluavat varjella ulkomaailman myrskyiltä eivätkä pakota kaikkien näkyville kätevästi silloin kun pitäisi myydä jotain tai halutaan harhauttaa ihmisten huomio muualle.
Se tuntuu todelliselta vain siksi, että olet luonut siitä tarinan pääsi sisään. Oikeastihan et tiedä yhtään mitään siitä, miten B ja S keskenään käyttäytyvät tai paljonko tai kuinka vähän he ovat nähneet ja onko heillä edes hauska yhdessä. Kaikki perustuu täysin ja ainoastaan mielikuvitukseesi ja tätä tarinaa suojelet.
 
vierailija
Täällä uskottaisiin Bojania vaan silloin kun hän sanoisi huhujen olevan totta. Nyt kun hän sanoi heidän olevan ystäviä ja kollegoita asiaa tulkitaan omien mieltymyksien mukaan ja tutkitaan B:n ilmeitä ja eleitä niin, että saisi jotain vihiä siitä valehteleeko hän. Ihan oikeesti hei nyt
Keksin useita syitä miksi B sanoisi haastattelussa että olemme ystäviä ja kollegoita vaikka olisivat tai olisivat olleet jotain muuta. En yhtäkään syytä miksi sanoisi olevansa suhteessa jonkun kanssa vaikka ei oikeasti olisi. Siksi uskoisin B jos hän sanoisi suhteen olevan totta. Kyse ei ole mistään omista mieltymyksistä tai siitä valehteleeko B.
 
vierailija
S ja B kuvio tuntuu todellisemmalta jo senkin takia että sitä asianomaiset selkeästi haluavat varjella ulkomaailman myrskyiltä eivätkä pakota kaikkien näkyville kätevästi silloin kun pitäisi myydä jotain tai halutaan harhauttaa ihmisten huomio muualle.
Ei ole mitään varjeltavaa, kun mitään suhdetta ei ole, kuten B selkeästi oikoi, rupeaa jo menemään aika sekopäisiksi nää jutut.
 
vierailija
Keksin useita syitä miksi B sanoisi haastattelussa että olemme ystäviä ja kollegoita vaikka olisivat tai olisivat olleet jotain muuta. En yhtäkään syytä miksi sanoisi olevansa suhteessa jonkun kanssa vaikka ei oikeasti olisi. Siksi uskoisin B jos hän sanoisi suhteen olevan totta. Kyse ei ole mistään omista mieltymyksistä tai siitä valehteleeko B.
...vaan siitä että et usko, kun B sanoo että hän ei ole suhteessa Sadien kanssa?
 
vierailija
vierailija
Tilastollisesti se on ainakin hyvin todennäköistä. Ja muuta tietoa meillä ei asiasta ole. :D
Mä uskon et on hetero, vaikka shippaminen onkin hauskaa ja kuumottavaa ajanvietettä. Mut uskon myös siihen, et heteroillakin voi olla vahvoja tunteita samaa sukupuolta olevaa kohtaan. Ja voivat halailla hyvinkin hellästi ja taputella ja silitellä toisiaan ja vaikka pussata suulle. Itse olen myös tehnyt näin muutaman ystäväni kanssa ja joskus vieraammankin joka ollut samaa sukupuolta. En pidä tätä mitenkään ihmeellisenä edes.
 
vierailija
S ja B kuvio tuntuu todellisemmalta jo senkin takia että sitä asianomaiset selkeästi haluavat varjella ulkomaailman myrskyiltä eivätkä pakota kaikkien näkyville kätevästi silloin kun pitäisi myydä jotain tai halutaan harhauttaa ihmisten huomio muualle.
Nimenomaan juuri näin! Mä en edelleenkään ole riemastunut tästä Bojanin valinnasta, mulla oli vähän toisenlainen naistyyppi mielessä häntä varten. Kas kummaa, kun Bojan ei minua konsultoinut tässä asiassa.
 
vierailija
Nyt jotain rajaa vähän sentään. Sadie matkusti bändin mukana bussissa pitkin Eurooppaa ja on tiettävästi nähty Sloveniassa tänä kesänäkin, ja Sadien perhe seuraa Bojania instassa. Jos ovatkin vaan kavereita niin läheisiä ovat selkeästi.
Kukaan ei tiedä matkustiko Sadie bussissa mukana, siitä ei ole yhtään todistetta. Ja itse asiassa ei siitäkään, että olis ollut niillä keikoilla.
 

Yhteistyössä