K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon et on hetero, vaikka shippaminen onkin hauskaa ja kuumottavaa ajanvietettä. Mut uskon myös siihen, et heteroillakin voi olla vahvoja tunteita samaa sukupuolta olevaa kohtaan. Ja voivat halailla hyvinkin hellästi ja taputella ja silitellä toisiaan ja vaikka pussata suulle. Itse olen myös tehnyt näin muutaman ystäväni kanssa ja joskus vieraammankin joka ollut samaa sukupuolta. En pidä tätä mitenkään ihmeellisenä edes.
Aina kun ihmiset kohtaavat, niin syntyy erilaisia tuntemuksia ja viboja. Ihan mielenkiintoista on ollut lukea itsensä heteromiehiksi kokevien näkemyksiä ja kokemuksia asiasta. Yksikin kertoi, että pari kertaa on ollut tuntemuksia toista miestä kohtaan, mutta ei ole ollut kuitenkaan halua mennä asiassa sen pidemmällä. Yksi taas kirjoitti, että oli kokeillut asiaa toisen miehen kanssa ja se ei vaan ollut oma juttu. Toiset taas ovat huomanneet esim. jonkun kännipelin myötä, että se oma sukupuoli kiinnostaa myös. Seksuaalisuus ja sen eri vivahteet on musta mielenkiintoinen aihe.
 
vierailija
Bojanin haastatteluvastauksille voi laittaa yhtä paljon totuuspainoarvoa kuin Kärtsärin en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää -sepustuksille. Totta kai ovat S:n kanssa yhdessä mutta ei haluaisi puhua siitä julkisuudessa. Mutta asialla spekuloimiseen hän/he ovat antaneet ihan itsekin syitä.
 
vierailija
Bojanin haastatteluvastauksille voi laittaa yhtä paljon totuuspainoarvoa kuin Kärtsärin en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää -sepustuksille. Totta kai ovat S:n kanssa yhdessä mutta ei haluaisi puhua siitä julkisuudessa. Mutta asialla spekuloimiseen hän/he ovat antaneet ihan itsekin syitä.
Totta kai olet tätä mieltä, koska et halua myöntää olevasi väärässä. On kuitenkin aika helvetin tekopyhää julistaa näin sen jälkeen, kun B on torpannut juorut jo kahdesti.
 
vierailija
Öö oli kyllä saatu ihan kuviinkin silloin? Kirrin suunnittelema takki kyseessä.
Että mua ärsyttää tää rikkinäinen puhelin -ilmiö! Ennenkuin julistat näitä "todisteita" niin tarkista edes faktat. Sadiella ei ollut Kirrin takkia päällään, se oli mieshenkilöllä, joka oli selin ja oletettavasti B. Tämä ei tapahtunut Lontoossa vaan New Yorkissa. Ja ennenkuin innostut liikaa tästä tiedosta, niin eivät olleet kuvassa missään läheisissä tunnelmissa vaan juttelivat erillään muiden kanssa.
 
vierailija
Kyllähän B:n ja S:n yhdessäolosta on todisteita ja B:hän myönsi, että on (ollut) tekemisissä S:n kanssa. Turha nyt sitä on kieltää.
Niin nykin matka tiedetään takki salakuvasta, siinäkään eivät ole läheikkäin eli näyttää hyvinkin kaveriporukan hengailulta niin kuin B sanoikin. Lontoossa eivät varmaan paljoa ole nähneet välttämättä, riippuen paljonko B on D:n kanssa liikkunut, mutta täällä selkeästi liioitellaan määrää.
 
vierailija
Gf n kuvaamia osa. Eikö se kerro sinulle mitään suhteen laadusta? No juuri siksi matskua on olemassa kun eivät ole pari, siis K ja B.
Jotenkin näiltä eräiltä menee myös ohi se/asia kielletään, että osa niistä videoista on tehty porukalla. Vaikka niissä näkyy vain BK, niin taustalla on muu lössi ja he yhdessä selvästi pitävät hauskaa tämän bromancen kustannuksella. Eikä se mua mitenkään haittaa, ihania videoita ovat silti, eikä se poissulje K:n ja B:n ystävyyttä ja kemioita. Unohdetaan vaan se kokonaisuus.
 
vierailija
Bojanin haastatteluvastauksille voi laittaa yhtä paljon totuuspainoarvoa kuin Kärtsärin en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää -sepustuksille. Totta kai ovat S:n kanssa yhdessä mutta ei haluaisi puhua siitä julkisuudessa. Mutta asialla spekuloimiseen hän/he ovat antaneet ihan itsekin syitä.
Hienoa syyllistämistä. Mies ja nainen ei selvästi voi olla ystäviä tai edes samassa tilassa keskenään, ennen kuin heillä on totta kai suhde ja ovat antaneet siitä niiiiin runsaasti spekuloitavaa. 🙄
 
vierailija
Niin nykin matka tiedetään takki salakuvasta, siinäkään eivät ole läheikkäin eli näyttää hyvinkin kaveriporukan hengailulta niin kuin B sanoikin. Lontoossa eivät varmaan paljoa ole nähneet välttämättä, riippuen paljonko B on D:n kanssa liikkunut, mutta täällä selkeästi liioitellaan määrää.
Onko se sulta jotenkin pois, jos S ja B ovat nähneet tiiviisti? Kauhea tarve kieltää, etteivät ole nähneet useasti. Kellään ei ole todisteita asiasta, joten spekua molempiin suuntiin. Ihme kilpailuasetelma monilla sen suhteen, että ketä B on nähnyt eniten ja kuinka usein.
 
vierailija
Hienoa syyllistämistä. Mies ja nainen ei selvästi voi olla ystäviä tai edes samassa tilassa keskenään, ennen kuin heillä on totta kai suhde ja ovat antaneet siitä niiiiin runsaasti spekuloitavaa.
Hienoa syyllistämistä. Naisesta ja miehestä pitää nähtävästi olla paljon yhteisiä kuvia ennenkuin uskotaan, että he ovat yhdessä. Jos he joissain kuvassa ovat lähekkäin, niin sitten vähätellään sitä kemioiden ja kiintymyksen määrää.
 
vierailija
Onko se sulta jotenkin pois, jos S ja B ovat nähneet tiiviisti? Kauhea tarve kieltää, etteivät ole nähneet useasti. Kellään ei ole todisteita asiasta, joten spekua molempiin suuntiin. Ihme kilpailuasetelma monilla sen suhteen, että ketä B on nähnyt eniten ja kuinka usein.
sen koko puolentoista vuoden rakentama pohja pään sisällä sortuisi. Siksi kieltäminen.
 
vierailija
Jos suhdetta ei olisi niin miksi näyttää sitruunan nielaiseelta? Ei selvästi vähäpätöinen aihe hänen mielestään…
Kiitos kun kopioit mun käyttämän ilmaisun Vauvalta, mutta sitruunan nielemisellä tarkoitin kyllä sitä, että asia ei kuulu pätkän vertaa haastattelijalle ja kauhean kiva ruveta oikomaan juoruja ja kommentoimaan kaverin tv-sarjan kuvauksia, kun oli pyydetty tutun juontajan jäähyväislähetykseen puhumaan tulevasta levystä.
 
vierailija
Totta kai olet tätä mieltä, koska et halua myöntää olevasi väärässä. On kuitenkin aika helvetin tekopyhää julistaa näin sen jälkeen, kun B on torpannut juorut jo kahdesti.
Nämä ketjut on kummallisia, ei uskota B:n sanoihin. Nähdään romansseja siellä sun täällä ja ohitetaan ne ystävä kommentit (oli kyse K:sta tai S:stä). Huvittavinta on se, ettei uskota K:ta, kun hän kertoo olevansa hetero. Jatkuvasti vääristellään ja vähätellään K:n ja B:n sanomisia.
 
vierailija
Hienoa syyllistämistä. Naisesta ja miehestä pitää nähtävästi olla paljon yhteisiä kuvia ennenkuin uskotaan, että he ovat yhdessä. Jos he joissain kuvassa ovat lähekkäin, niin sitten vähätellään sitä kemioiden ja kiintymyksen määrää.
No tuopa tänne ne yhteiskuvat B:stä ja S:stä tai edes todisteita, että he viettäisivät aikaa säännöllisesti ja läheisesti yhdessä, niin että jotain kaveruutta syvempää olisi syytä olettaa. Juorulehtien paskaotsikoita ei lasketa, koska kuten B itse juuri kertoi, Sadiesta ja hänestä kirjoitetut jutut ovat pelkkiä typeriä huhuja.
 
vierailija
Nimenomaan juuri näin! Mä en edelleenkään ole riemastunut tästä Bojanin valinnasta, mulla oli vähän toisenlainen naistyyppi mielessä häntä varten. Kas kummaa, kun Bojan ei minua konsultoinut tässä asiassa.
Tää on kyllä kaikkien aikojen todiste 🤣 Koska mitään kuvia ja videoita ei ole, niin sen täytyy todistaa että se on totta.
Ja turha verrata tätä nyt KB shippiin, ainakaan täällä. Edelleen meitä on aika paljon faneja, jotka ei oo koskaan yrittänyt vääntää KB välillekään mitään romanttista.
 
vierailija
Että mua ärsyttää tää rikkinäinen puhelin -ilmiö! Ennenkuin julistat näitä "todisteita" niin tarkista edes faktat. Sadiella ei ollut Kirrin takkia päällään, se oli mieshenkilöllä, joka oli selin ja oletettavasti B. Tämä ei tapahtunut Lontoossa vaan New Yorkissa. Ja ennenkuin innostut liikaa tästä tiedosta, niin eivät olleet kuvassa missään läheisissä tunnelmissa vaan juttelivat erillään muiden kanssa.
Olit itse ilmeisesti paikalla, kun tiedät kaikesta niin tarkasti.
 
vierailija
Tai sitten tekisi niin kuin K, vetäisi överiksi. Ok, huono vertaus, koska lähtökohdat ovat erilaisia.
B ja K on täysin erilaisia ihmisiä tässä suhteessa. Ei ole reilua verrata heidän reaktioitaan. K on lähtökohtaisesti kieltäytynyt puhumasta asiasta, B vastaa aina suoraan ja nytkin sanoi, että Sadie on ystävä ja kollega, ei tyttöystävä.
 

Yhteistyössä