K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä jo ajattelin että saataisiinko Venetsiasta jo yhteiskuva, jos ovat yhdessä. Mutta nyt peilaten siihen, miten vaikeaksi ja ärtyneeksi B meni, niin ei saada kyllä näkyvissä olevassa tulevaisuudessa. Ja uskon että jos ovat yhdessä niin muutenkin nyt ainakin lähiajat tapaavat jossain muualla kuin ilmeisissä paikoissa tai Sloveniassa.
 
vierailija
Samaa mieltä. Bojanin kasvot paljastivat jo siinä hetkessä totuuden, kun haastattelija tuo nimen Sadie Sink esille. Pokassa oli pitelemistä. Kysymys Stranger thingsista jatkosta - Bojanin kasvot paljastivat taas, että hän vain esitti hämmästynyttä. Ei onnistunut kovin hyvin. Ja hei mä rakastan Bojania, en sano ilkeilläksenl vaan keskustelen muiden mukana. Toivon hänelle pelkkää hyvää ja paljon rakkautta.
Ei se mitään todista. Totta kai si tietää mistä on juoruttu ja totta kai se tietää, että mitä tahansa se sanoo nyt niin sitä ruoditaan ja sen kasvojen ilmeitä analysoidaan. Ihan jo pelkkä tietoisuus, että nyt mua tarkkaillaan, saa jännittymään, ihan riippumatta siitä asiasisällöstä.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miksi osa (en viittaa kenenkään kirjoituksiin erityisesti täällä) on nyt niin kauhean loukkaantuneita Boitsun puolesta, kun Sadiesta mentiin kysymään. Mitä hän oikein odotti? Jos osakaan bongauksista, joissa heitä on nähty avoimestikin yhdessä pitää paikkansa, niin totta kai siitä jossain vaiheessa kysytään haastatteluissakin. Toimittajat kysyvät asioista, joihin arvioivat että kuulijoita kiinnostaa kuulla vastaus, ja ne voivat tietty olla tyhmiä ja kiusallisiakin. Sellaista on julkisuus ja luulisi Bojanin sen tietävän.
Omasta mielestäni itse hänen vastauksestaan ei pysty varmaksi arvioimaan, että onko S:n kanssa yhdessä vai ei. Jos ovat, niin ei kai hän sitä tuollaisessa haastattelussa ensi kertaa sanoisi etenkin, jos ovat sopineet yhdessä, että ei vahvisteta mitään. Ystävät ja kollegat on ihan sopiva.
Mutta aika tunteisiin Boitsulla joka tapauksessa meni jo aika ei-ilkeämielisistä parista kysymyksestä Slovenian radiossa. Voi tulla julkisuuden sietämisen kanssa vaikeat paikat vielä, jos ovat yhdessä ja joku oikea juorumedia aiheesta kiinnostuu.
Tunteisiin nimenomaan meni ja hän ei ole yhtään valmis tämmöiseen julkisuuteen selvästikään. Toki paineita voi tulla aika isoiltakin tahoilta eli Sadien suunnalta, hänen agentti jne. Sadien imago, maine, työt. Koska kyse ei ihan perus naapurin tytöstä ole. Asiaan liittyy luultavasti paljon kaikenlaista.
 
vierailija
Miten tämän haastattelun perusteella tehdyt tulkinnat olisivat jotenkin kamalampia, kuin noin vuosi sitten B puhui yhdessä haastattelussa K:sta ja osa porukasta oli heti sen perusteella sitä mieltä, että B on rakastunut K:hon. Asioita tulkitaan usein niiden omien mielikuvien ja toiveiden kautta. Itse en usko että B on kiinnostunut kummastakaan ja musta keskustelu on ollut ajoittain tekopyhää.
 
vierailija
Tunteisiin nimenomaan meni ja hän ei ole yhtään valmis tämmöiseen julkisuuteen selvästikään. Toki paineita voi tulla aika isoiltakin tahoilta eli Sadien suunnalta, hänen agentti jne. Sadien imago, maine, työt. Koska kyse ei ihan perus naapurin tytöstä ole. Asiaan liittyy luultavasti paljon kaikenlaista.
Voi luoja! Te ette sit mitenkään voi uskoa, mitä hän itse sanoo, pakko jääräpäisesti pitää kiinni tästä fanien päässä ja juoruissa muotoutuneesta tarinasta! Sairasta!
 
vierailija
Julkkiksia kuten ihmisiä on erilaisia. Osa lörpöttää kai seksisuhteista avioliittoon, osa odottaa vakaampaa aikaa kertoakseen ja sitten on näitä ketjussakin mainitun Tuiskun kaltaisia, jotka vastaavat joka ikinen kerta en kommentoi tai en halua nyt enkä tulevaisuudessa ottaa kantaa suhdeasioihin. Ja pitävät päänsä vuosikaudet.
 
vierailija
Miten tämän haastattelun perusteella tehdyt tulkinnat olisivat jotenkin kamalampia, kuin noin vuosi sitten B puhui yhdessä haastattelussa K:sta ja osa porukasta oli heti sen perusteella sitä mieltä, että B on rakastunut K:hon. Asioita tulkitaan usein niiden omien mielikuvien ja toiveiden kautta. Itse en usko että B on kiinnostunut kummastakaan ja musta keskustelu on ollut ajoittain tekopyhää.
Siis onhan niitä KB tulkintojakin ja rivien väleistä sekä kasvojen ilmeistä lukemista kritisoitu. Yhtä väärin molemmat.
 
vierailija
Voi luoja! Te ette sit mitenkään voi uskoa, mitä hän itse sanoo, pakko jääräpäisesti pitää kiinni tästä fanien päässä ja juoruissa muotoutuneesta tarinasta! Sairasta!
Keskustelu aiheesta ei ole kuitenkaan kielletty. Menet sä mihin vaan ketjuun, niin se pelin henki on se, että asioista keskustellaan puolesta ja vastaan sekä eri näkökulmista. Tämä on hömppäketju, ei keskustelu siitä, että onko J*mala olemassa vai ei tai kuka voittaa s*dan. Eilisten kommenttien perusteella voisi kyllä olettaa, että nyt on kyse elämästä tai k*olemasta.
 
vierailija
Bojanin julkisuuden taso on pisara meressä siihen verrattuna mitä Sadien on, mutta jo tämäkin julkisuus on ihan selkeästi tuottanut henkistä pahoinvointia. Eiköhän siinä ole syy miksei todellakaan ole valmis tuomaan suhdetta julki. Saa nähdä kestääkö tuollainen suhde, kun jos jatkavat yhdessä niin joskushan se paljastuminen tulee väkisin eteen.
 
vierailija
Se vaan, että osa täällä on edelleenkin sitä mieltä, että heillä on suhde, vaikka B on kieltänyt asian. Sitä ei vaan haluta uskoa. Keskustella voi ihan muullakin tavalla niin, ettei väitä B:n juttuja epämääräiseksi jne
Jos ne jutut tuntuvat jostakusta epämääräisiltä, niin hänellä on oikeus tuoda se asia esiin. Samalla tavalla sulla on oikeus sanoa, että sun mielestä ne ei ole epämääräisiä.
 
vierailija
Bojanin julkisuuden taso on pisara meressä siihen verrattuna mitä Sadien on, mutta jo tämäkin julkisuus on ihan selkeästi tuottanut henkistä pahoinvointia. Eiköhän siinä ole syy miksei todellakaan ole valmis tuomaan suhdetta julki. Saa nähdä kestääkö tuollainen suhde, kun jos jatkavat yhdessä niin joskushan se paljastuminen tulee väkisin eteen.
Kun heillä ei ole mitään suhdetta niin kuin tässä yrität väittää?
 
vierailija
Pakko olla samaa mieltä. Tuon olis voinut sanoa selkeämmin juuri noin. Joo tunnen hänet, juorut ei pidä paikkaansa mutta olemme hyviä ystäviä. Nyt tuo jäi jotenkin epämääräiseksi. Juoruistakin sanoi että on lukenut typeriä juoruja ennenkin ja on lukenut tästäkin. Eikä sitten mitään korjausta, vain tuo että typeriä juoruja liikkuu, mikä on totta. Onhan tuon varsinaisen asian ympärillä ollut valtavasti kaikkea muutakin hölynpölyä ja ilkeitä juoruja.

Musta tuosta asiasta on vaikea sanoa mitään. Alussa en uskonut suhteeseen ollenkaan mutta vähitellen aloin ajattelemaan että ehkä sittenkin siinä on perää. Eilen kun saatiin ekat käännökset ajattelin että selvä, eivät siis ole pari. Mutta nyt kun katsoin tuon haastattelun, niin en oikein tiedä mitä ajattelisin. Mulla ei ole mitään omaa vahvaa toivetta asiaan, se ei vaikuta näihin tulkintoihin. Boitsu saa mun puolestani olla suhteessa ihan kenen kanssa vaan tai olla olematta, kunhan itse on onnellinen.
On sulla. Tai sitten olet vain harvinaisen tyhmä ihminen.
 
vierailija
Näinhän se menee ihan yleisellä tasolla. Kun olet saanut osaksesi jonkun leiman tai sut on yhdistetty johonkin ihmiseen romanttisessa mielessä, niin ne mielikuvat jää elämään. Se on sen jälkeen ihan sama, että mitä sanot. Osa ihmisistä uskoo ja osa ei.
Totta tuokin, mutta on silti eri asia sanoa selkeästi ”tämä ei ole totta”, kuin ”en kommentoi”. B sanoi jotain siltä väliltä, vaikka toikin ilmi ettei pitänyt huhuista.
 
vierailija
Totta tuokin, mutta on silti eri asia sanoa selkeästi ”tämä ei ole totta”, kuin ”en kommentoi”. B sanoi jotain siltä väliltä, vaikka toikin ilmi ettei pitänyt huhuista.
Vaikka B kertoisi, ettei hän ole koskaan ollut romanttisessa mielessä kiinnostunut esim. Sadiesta tai Kärtsästä, niin miksi musta tuntuu silti siltä, että pieni osa ihmisistä ei tule uskomaan häntä.😆
 
vierailija
Mä jo ajattelin että saataisiinko Venetsiasta jo yhteiskuva, jos ovat yhdessä. Mutta nyt peilaten siihen, miten vaikeaksi ja ärtyneeksi B meni, niin ei saada kyllä näkyvissä olevassa tulevaisuudessa. Ja uskon että jos ovat yhdessä niin muutenkin nyt ainakin lähiajat tapaavat jossain muualla kuin ilmeisissä paikoissa tai Sloveniassa.
Niin se voi olla että eivät aivan heti kerro jos yhdessä ovat.
 
vierailija
Bojanin julkisuuden taso on pisara meressä siihen verrattuna mitä Sadien on, mutta jo tämäkin julkisuus on ihan selkeästi tuottanut henkistä pahoinvointia. Eiköhän siinä ole syy miksei todellakaan ole valmis tuomaan suhdetta julki. Saa nähdä kestääkö tuollainen suhde, kun jos jatkavat yhdessä niin joskushan se paljastuminen tulee väkisin eteen.
Tätä mäkin mietin että kestääkö B tämän suhteen mukanaan tuomaa julkisuutta, joka oikeasti tosiaan on ollut ainakin vielä todella kilttiä. Heistä on ollut kaksi juttua jossain kämäisen Slovenian mediassa ja molempiin B on reagoinut instassa joko ensin heittämällä kehiin jo aika väsyneen BK-shipin ja sitten tekemällä kiukkustoorin. Antaisi olla ja näyttäisi ainakin julkisuuteen ettei välitä.
 
vierailija
Bojanin julkisuuden taso on pisara meressä siihen verrattuna mitä Sadien on, mutta jo tämäkin julkisuus on ihan selkeästi tuottanut henkistä pahoinvointia. Eiköhän siinä ole syy miksei todellakaan ole valmis tuomaan suhdetta julki. Saa nähdä kestääkö tuollainen suhde, kun jos jatkavat yhdessä niin joskushan se paljastuminen tulee väkisin eteen.
Se on eri asia spekuloida onko asia olemassa, kuin väittää että näin se on ja spekuloi vaan jatkuuko vai ei. Miten voi pohtia jatkaako ne yhdessä vai ei kun ei ole ensimmäistäkään todistetta että ne olis yhdessä?
 

Yhteistyössä