K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tällaisissa minihaastatteluissa käydä läpi runkoa samalla tavalla kuin pidemmissä. Ihan improvisoituna tuo on tullut. Korkeintaan etukäteen on kyselty, että mistä on hyvä puhua, onko teiltä albumia tulossa tai missä keikkailitte viimeksi. Ei tarkoita etteikö sieltä voisi yllättäviä kysymyksiä tulla, ja nää ST ja S jutut ei Bojanin ilmeistä päätellen olleet kivoja lisäyksiä.
Ei ollut kivoja mutta itse asiassa voisin kyllä kuvitella että siitä huolimatta on voinut ihan halutakin kumota huhut ja yrittää edes jotenkin vaikuttaa itsestään velloviin kirjoituksiin.
 
vierailija
Sanoinkin et musta on törkeä haastattelu. Epäilen et suhde voi olla totta, mut pidän haastattelua ja kysymyksiä epäreiluina. Tulee kurja olo Bojanin puolesta. Mut pakosti se on sinne mennessään tiennyt et Sadiesta saatetaan kysyä jotain.
Samoilla linjoilla. Aika ympäripyöreitä vastauksia. Ja tosiaan sen näköinen, että taitaa taustalla olla muutakin. Eikä tosiaan kieltänyt tai sanonut olevansa VAIN ystäviä. Ovat ja kollegoita ja ystäviä. Ainakin..
 
vierailija
Samoilla linjoilla. Aika ympäripyöreitä vastauksia. Ja tosiaan sen näköinen, että taitaa taustalla olla muutakin. Eikä tosiaan kieltänyt tai sanonut olevansa VAIN ystäviä. Ovat ja kollegoita ja ystäviä. Ainakin..
Ihanat ylitulkinnat sieltä. Siltä ei edes kysytty että onko niillä suhde vaan että missä he tapasivat. Ja siihen hän sanoi että lontoossa ja että he ovat kollegoita ja ystäviä, ja sitten hän alkoi puhua siitä että on lukenut tyhmiä juoruja itsestään. Siinä vaiheessa muut tarttuivat asiaan ja kertoivat myös itseensä kohdistuneista päättömistä puheista.
 
vierailija
Hei miten se menikään, pelkkää hauskaa spekulaatiota on tämä ja ihan huumorilla näitä juttuja täällä kirjoitellaan. Kukaan ei selvästi ole kiintynyt suosikkiteoriaansa eikä missään nimessä ole kykenemätön päästämään irti, kun B itse sen kumoaa.
 
vierailija
Hei miten se menikään, pelkkää hauskaa spekulaatiota on tämä ja ihan huumorilla näitä juttuja täällä kirjoitellaan. Kukaan ei selvästi ole kiintynyt suosikkiteoriaansa eikä missään nimessä ole kykenemätön päästämään irti, kun B itse sen kumoaa.
Mulle ainakin on. Mä vaan odottelen. Voin odotella vaikka 40 vuotta jotta selviää miten on vai onko mitenkään.
 
vierailija
Ihanat ylitulkinnat sieltä. Siltä ei edes kysytty että onko niillä suhde vaan että missä he tapasivat. Ja siihen hän sanoi että lontoossa ja että he ovat kollegoita ja ystäviä, ja sitten hän alkoi puhua siitä että on lukenut tyhmiä juoruja itsestään. Siinä vaiheessa muut tarttuivat asiaan ja kertoivat myös itseensä kohdistuneista päättömistä puheista.
Totta. Se haastattelija siis lähti siitä ajatuksesta, että heillä on suhde. Alusti kysymystä ensin, että B nähty S:n kanssa. Jos se tietää jotain.
 
vierailija
Hei miten se menikään, pelkkää hauskaa spekulaatiota on tämä ja ihan huumorilla näitä juttuja täällä kirjoitellaan. Kukaan ei selvästi ole kiintynyt suosikkiteoriaansa eikä missään nimessä ole kykenemätön päästämään irti, kun B itse sen kumoaa.
No aika lailla näin se kyllä sanoi. Tietty tää oli vapaata keskustelua eikä virallinen lehdistötiedote, niin sanamuodot ei nyt ehkä hioutuneet riittävän yksiselitteiseksi kaikille
Selvästi ei riitä, kun on näin suuria vaikeuksia joillain ymmärtää Boitsun viestiä. Ehkä ens kerralla voisi laittaa vaikka stoorin asiasta. Eiku.
 
vierailija
Totta. Se haastattelija siis lähti siitä ajatuksesta, että heillä on suhde. Alusti kysymystä ensin, että B nähty S:n kanssa. Jos se tietää jotain.
Haastattelija oletti, että on suhde, joten kysyi, missä he tapasivat. B vastaa, että he ovat ystäviä ja kollegoita ja on lukenut juoruja tähän liittyen. B siis kumosi haastattelijan oletuksen.
 

Yhteistyössä