K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse en ole koskaan ymmärtänyt, että mikä tarve joillakin ihmisillä on spekuloida shipin varjolla toisten seksuaalisuutta? Jäänyt mieleen ne toisessa ketjussa olleet keskustelut aiheesta, joihin pari miespuolista myös vastasi. Onko se keino saada porukalta vahvistus siihen omaan shippiin? Kun muutkin ovat tätä mieltä, niin asia mahdollisesti voi olla näin?
Tottakai se kiinnostaa ja kuuluu asiaankin. Sehän kiehtoo ihmisiä. Onko se totta, ei sillä periaatteessa ole edes merkitystä, ihmisten mielikuvitus ja tarve uskoa on vahvaa.
 
vierailija
Onko Krisin tyttis siis julkisuuden henkilö kun on ollut useasti lehdessä?
Ei ole mielestäni julkisuuden henkilö mutta sitä on haastateltu useampiin julkaisuihin eri aiheista. Ja monet sen itse kirjoittamista lehtijutuista kertoo myös hänestä itsestään eli ruodittavaa riittää. Olen siis itsekin niitä lukenut mutta tällaselle täti-ikäiselle ne kuulostaa lähinnä ihailtavilta itsenäisen nuoren naisen jutuilta.
 
vierailija
Miehet tietää toki paremmin (en oo mies) mut näkeeköhän esim Bojanista et on tyytyväinen ja iloinen koska "saanut" just tai saanut noin niinku yleensä tai säännöllisesti?
Sori mut miks miehet tietäisi tän paremmin?😂 Meinaatko että joku mies tiiraa Boitsun kasvoja etsien merkkejä siitä, että onko hän saanut.🤣 Vie niitä kuvia sinne gay palstalle, jos vaikka saisit vastauksen.
 
vierailija
Itse en ole koskaan ymmärtänyt, että mikä tarve joillakin ihmisillä on spekuloida shipin varjolla toisten seksuaalisuutta? Jäänyt mieleen ne toisessa ketjussa olleet keskustelut aiheesta, joihin pari miespuolista myös vastasi. Onko se keino saada porukalta vahvistus siihen omaan shippiin? Kun muutkin ovat tätä mieltä, niin asia mahdollisesti voi olla näin?
En minäkään, siksi ihmetellyt miksi näissä ketjuissa, tämä mukaan lukien, nostetaan se säännöllisesti puheenaiheeksi ja tehdään oletuksia omien "vibojen" perusteella.
 
vierailija
Ei ole mielestäni julkisuuden henkilö mutta sitä on haastateltu useampiin julkaisuihin eri aiheista. Ja monet sen itse kirjoittamista lehtijutuista kertoo myös hänestä itsestään eli ruodittavaa riittää. Olen siis itsekin niitä lukenut mutta tällaselle täti-ikäiselle ne kuulostaa lähinnä ihailtavilta itsenäisen nuoren naisen jutuilta.
Onko hyvännäköinen lyyli?
 
vierailija
Vähän epäuskottavaa, koska samaan aikaan hänestä on ollut salakuvia ja juoruja Seiskassa. Onnistunut vaan piilottamaan kumppaninsa.
Itse asiassa tossa ei ole mitään epäuskottavaa. Monilla julkkiksilla on suhteet Seiskaan, varsinkin jos on pitkän linjan julkkis. Antti on niin pitkään ollut julkisuudessa ja on sen verran hiljainen ollut suhteistaan ja seksuaalisuudestaan, että ihan hyvin voi olla hiljainen sopimus luottotoimittajien kanssa, että tietyistä jutuista ei sitten kirjoitella.
 
vierailija
Bojan varmaan tumputtaa ja paljon. Tommoset kaksvitoset tarvii erityisen paljon seksiä. Päivittäin. Tumputus tai akti helpottaa myös stressiä ja lievittää sitä painetta ja paniikkihäiriötä. Ja saa unen päästä kiinni nopeammin.
 

Yhteistyössä