K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä taas silloin viisujen jälkeisissä haastatteluissa näytti siltä, että B ei ollut sinut niiden jatkuvien Käärijä uteluiden kanssa. Hän olisi varmasti halunnut puhua Jokereista ja omasta urastaan, mutta sensijaan toimittajat kyseli paljon K:sta. Muistan sen yhden haastattelun, jossa B näytti turhautuneelta ja oliko se Jure, joka laittoi käden hänen olkapäälleen rauhoittaakseen/tukeakseen B:tä. Varmasti samalla tavalla B:tä ärsyttää/ahdistaa Sadie juorut.
Krhm, siinä oli vaan se eri tilanne, että siinä hän oli itse antanut todella paljon aihetta kaikkeen siihen, mistä heidän ympärillään puhuttiin.
Toisin kuin nyt, eihän ole mitään todisteita, että hän olisi viettänyt Lontoossakaan Sadien kanssa aikaa. It's all in your heads ja ne päät ei ole ihan terveitä.
 
vierailija
Bojan-parka. Oon miettinytkin, että mitä ihmettä liikkuu niin älyllisesti vajaiden päässä, jotka täysin tyhjästä alkoivat parittaa häntä Sadielle, vaikka en itse ainakaan ole nähnyt merkkiäkään siitä, että Bojan ois kiinnostunut naisista.
Väärät suhdejuorut ovat ihan h*ton ikäviä kohteilleen
Näkee kyllä ettei nää Sadie-pakottajat tunne Bojania ollenkaan...
Kivasti myös itse oletat asioita hänen seksuaalisesta suuntautumisesta, vaikka eiköhän sekin ole asia, jonka hän haluaa pitää yksityisenä eikä juoruilua hänen oletetusta homoudesta?
 
vierailija




Tässä nyt on muutamia Bojan ja Jan juttuja sitä pyytäville
Kiitos tosi paljon.🥰 Mä muuten yksi päivä katsoin videoita, joissa oli B ja Martin. B kyllä tuntuu vilpittömästi rakastavan monia ihmisiä, tosi kauniisti katsoo heitä.
 
vierailija
Krhm, siinä oli vaan se eri tilanne, että siinä hän oli itse antanut todella paljon aihetta kaikkeen siihen, mistä heidän ympärillään puhuttiin.
Toisin kuin nyt, eihän ole mitään todisteita, että hän olisi viettänyt Lontoossakaan Sadien kanssa aikaa. It's all in your heads ja ne päät ei ole ihan terveitä.
Varmasti olisi kuitenkin halunnut puhua ihan Joksuista eikä vaan hänen jutuistaan
 
vierailija
Sieltä näen Bojania ymmärtävän, häneen hyvin suhtautuvan ja häntä rakastavan ihmisen
Lisään vielä, että mä myös puolustan häntä rakkikoiran tavoin kun näen ihmisten puhuvan pskaa hänestä, jonka voi jokainen normaalilla älyllä ja empatiakyvyllä varustettu ihminen ymmärtää loukkaavan häntä.
Kuten täysin vaikka pohjaa olevat suhdeväittämät.
 
vierailija
Hihkun vain sille, että mä tiedän totuuden, te typerät "pohtijat" ette. Teillä meni Bojanin lukeminen pieleen, ette osaa mitään, mä taas tiesin koko ajan, ettei se ainakaan Sadiesta ole "sillä lailla" kiinnostunut. Se on itselleni ilon asia, että olin oikeassa, enkä yhtä tyhmä kuin te.
Äläkä ota tätä kommenttia haudanvakavasti sinäkään!
Yritä ymmärtää, että sinä et osaa lukea täällä Bojania tai tiedä hänen suhdeasioistaan paremmin kuin kukaan muukaan. Jos osut sattumalta jossain asiassa oikeaan, ei se tarkoita että tunnet hänet tai osaat lukea häntä. Et voi todella tuntea julkisuuden henkilöä ja hänen yksityiselämänsä sillä tavalla ja on tervettä ymmärtää se.
 
vierailija
Yritä ymmärtää, että sinä et osaa lukea täällä Bojania tai tiedä hänen suhdeasioistaan paremmin kuin kukaan muukaan. Jos osut sattumalta jossain asiassa oikeaan, ei se tarkoita että tunnet hänet tai osaat lukea häntä. Et voi todella tuntea julkisuuden henkilöä ja hänen yksityiselämänsä sillä tavalla ja on tervettä ymmärtää se.
Kyllä mä nimenomaan luen häntä, ja oikeaan oon sen takia osunut. Kuka helvetin ääliö kuvittelee, että hän olisi kiinnostunut edes naisista? Pitää olla puupökkelöt silmien kohdilla. Ja aivoissa pelkkää sahanpurua.
 
vierailija
Krhm, siinä oli vaan se eri tilanne, että siinä hän oli itse antanut todella paljon aihetta kaikkeen siihen, mistä heidän ympärillään puhuttiin.
Toisin kuin nyt, eihän ole mitään todisteita, että hän olisi viettänyt Lontoossakaan Sadien kanssa aikaa. It's all in your heads ja ne päät ei ole ihan terveitä.
Eli sun mielestä on ok loukata B:tä ja sun syy sille on, että hän on itse antanut siihen aihetta? B on olettavasti liikkunut D:n ja S:n kanssa, joten hyvä vaan jos B:lle annettiin mahdollisuus kumota ne juorut, joku olisi niistä kuitenkin jossakin vaiheessa kysynyt. Oli miten oli, niin ei se B antoi materiaalia K:n kanssa ole mikään puolustus sille, että toimittajat saa käyttäytyä miten haluaa ja kohdetta kunnioittamatta. Sama S:n kohdalla.
 
vierailija
Kyllä mä nimenomaan luen häntä, ja oikeaan oon sen takia osunut. Kuka helvetin ääliö kuvittelee, että hän olisi kiinnostunut edes naisista? Pitää olla puupökkelöt silmien kohdilla. Ja aivoissa pelkkää sahanpurua.
Kato vähän mitä kirjoitat!!! Et voi edelleenkään tietää B:n suuntautumisesta yhtään mitään. Toi miten sä kirjoitat ei ole ok
 
vierailija
Eli sun mielestä on ok loukata B:tä ja sun syy sille on, että hän on itse antanut siihen aihetta? B on olettavasti liikkunut D:n ja S:n kanssa, joten hyvä vaan jos B:lle annettiin mahdollisuus kumota ne juorut, joku olisi niistä kuitenkin jossakin vaiheessa kysynyt. Oli miten oli, niin ei se B antoi materiaalia K:n kanssa ole mikään puolustus sille, että toimittajat saa käyttäytyä miten haluaa ja kohdetta kunnioittamatta. Sama S:n kohdalla.
No eihän oo mitenkään sama. Bojania ei olla edes nähty sen Sadien kanssa. K:n kanssa taas oli vaikka miten paljon materiaalia, Bojan jos olikin kiusaantunut niin ei voi siitä syyttää toimittajia :) Eikä ole ikinä syyttänytkään.
 
vierailija
Senkun haukutte ja solvaatte täällä toisianne niin paljon kuin haluatte, mutta se että lähdetään olettamaan Bojanin seksuaalista suuntautumista tuolla tavoin, niin se on vain rumaa käytöstä. Hän ei ole mitään asiasta kertonut meille, joten kukaan ei tiedä asian oikeasta laidasta mitään.
 
vierailija
Senkun haukutte ja solvaatte täällä toisianne niin paljon kuin haluatte, mutta se että lähdetään olettamaan Bojanin seksuaalista suuntautumista tuolla tavoin, niin se on vain rumaa käytöstä. Hän ei ole mitään asiasta kertonut meille, joten kukaan ei tiedä asian oikeasta laidasta mitään.
Niinpä, ihan samanlaista paskakärpästen spekulointia.
 
vierailija
Kyllä mä nimenomaan luen häntä, ja oikeaan oon sen takia osunut. Kuka helvetin ääliö kuvittelee, että hän olisi kiinnostunut edes naisista? Pitää olla puupökkelöt silmien kohdilla. Ja aivoissa pelkkää sahanpurua.
Kaikelta tekopyhyydeltäsi et sitä tietenkään mitenkään pysty ymmärtämään, mutta perusteettomat väitteet kenenkään seksuaalisesta suuntautumisesta ovat todella loukkaavia. B ei ole sanonut koskaan asiasta mitään eli levität pelkästään omaan mielipiteeseesi perustuvia valheita.
 

Yhteistyössä