K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis shippaanhan, mutta sillä tavalla tosipohjaisesti ja uskon heidän välillään jotakin jossakin kohtaa tapahtuneen, mutten minäkään voi tietää asioiden todellista laitaa, muutoin kuin seuraan suhteen kehittymistä.
Sun pitää silloin hyväksyä se, että myös muilla on oikeus pohtia näitä asioita, kuten esim. sitä, että onko B:llä ja Janilla ollut joskus jotakin.
 
vierailija
Tämä kommentti tiivistää hyvin sen, mistä koko Sadie-jutusta on ollut kyse. On löydetty jotain söpöä, jonka on haluttu olevan totta. Kun siitä ei ole löydetty todisteita, on niitä keksitty, koska täytyyhän noin söpön jutun olla todellisuutta. Toiset ovat innokkaasti uskoneet näitä "todisteita". On nähty siellä ja täällä. On ollut samalla lennolla ja samassa kaupungissa ja samassa maassa ja samassa yökerhossa ja on halittu ja pusuteltu ja seurusteltu ja kutsuttu tyttäystäväksi ja poikaystäväksi. Kummasti vain näistä lukuisista vihjeistä ei ole tullut ainuttakaan faktaa. Ei yhtään kuvaa, ei yhtään todistajaa omalla nimellään. Ei yhtään illanviettoa, lentokenttäkuvaa, baarikuvaa, ei istumassa vierekkäin tai edes parin metrin säteellä toisistaan. Ei edes kuvaa samasta seurueesta. Mutta uskoa täytyy, kun ovat niin söpöjä. Ja nyt kun B itse toteaa, että on hölynpölyä koko juttu, niin eihän se nyt voi olla totta. B valehtelee.

Miksi hän valehtelee? Jos nimittäin hän näin tekee, on selvää, että hän ei halua tuoda asiaa julkisuuteen vaan haluaa pitää koko jutun itsellään.. Ja silloin kaikki nämä juoruilijat, juorujen levittelijät ja näitä keksivät ovat tehneet hänelle haittaa ja harmia ja todellakin ovat ylittäneet sopivaisuuden rajat.

Puhuu siis B totta tai ei, viesti on aivan selvä: tämä on asia, joka ei kuulu faneille. Minä itse uskon B:n puhuvan totta, koska olisi aivan liian traagista, jos hän joutuisi valehtelemaan saadakseen liian paksukalloisille faneille vihdoin perille sen, ettei hänen suhteensa ole viihdettä eikä mukavaa jutustelua iltapuhteella vaan ilkeää ja ärsyttävää juoruilua, joka on vahingollista ja haitallista ja aiheuttaa täsmälleen samanlaista vahinkoa kuin aikoinaan juorut kroatialaisesta fanista, joka pääsi lavan taakse Joksujen vieraaksi. Ilkeää ja pahantahtoista.
Joko helpotti?
 
vierailija
Älä viitsi. Niinkuin moni jo täällä kirjotti, niin samalla tavalla K&B shippiketjuissa nostetaan ylös tätä shippiä ja samalla poljetaan alas muita. Ehkä et vain halua vilkaista sinne peiliin. Sitäpaitsi se muiden shippien kutsuminen harhaisemmaksi kuin mitä B&K shippi on, niin se kertoo jo paljon sun tarkoitusperistä. Jos lukisit tätä ketjua, niin tajuaisit että ne vastaukset on tarkoitettu sille henkilölle, joka USKOO että B ja K suhde on TOTTA. Hän ei shippaa, vaan hänelle se kaikki on totta.
Vastaan tähän mutta tässä tulee vastausta myös tuossa ylempänä olevalle. En ole B/K shippaaja, joten en ota vastuuta siitä, miksi siellä haukutaan muita shippejä. En ole koskaan tykännyt bojere-ketjujen liian tiukoista säännöistä enkä siitä, ettei esim. Tommya tai Damonia saa mainita. Toki ymmärrän, ettei bojere-ketjussa ole korrektia shipata muita ja siitä varmasti se muiden shippien haukkuminen tuleekin, kun on ruvettu ns. valtaamaan alkuperäiseltä shipiltä tilaa. Mutta silloinkaan ei kuulu haukkua kyseisiä ihmisiä ja olen samaa mieltä, että Tommyn ja Damonin haukkuminen oli aivan hirveää ja sai minut lähtemään ketjusta pidemmäksi aikaa. Kyse on kuitenkin ketjusta, joka on luotu yhtä shippiä varten. Silloin on aika epäkohteliasta ja epäkorrektia mennä sinne hehkuttamaan jotain toista shippiä.

Sen sijaan en ymmärrä tätä ketjua, jossa pitäisi kaikenlaiset shipit olla sallittuja mutta tämä yksi on kielletty sillä perusteella, että sille on jo omia ketjuja, mutta silti sitä saa mielin määrin haukkua, alentaa ja kutsua pilkallisilla nimityksillä. Sehän vain yllyttää bojere-faneja paikalle puolustautumaan. Ja sitten itketään, miten nämä tulevat tähän ketjuun tuputtamaan shippiään väkisin. Eivät tulisi, jos koko shippiä ei mainittaisi tai jos vaihtoehtoisesti se olisi yksi shippi muiden joukossa ja siitä saisi puhua yhtä vapaasti kuin mistä shipistä tahansa.

Mutta selvästi pointti menee nyt ohi ja on helpompi ajatella, että täällä yritän tuoda omaa shippiäni esille. Jatkan sopivan ketjun etsimistä, sillä näitä rajoituksia ja haukkumisia en siedä. Ja ehkä se, että kutsuin Jania ja Bojania harhaisemmaksi kuin bojerea oli vähän liikaa, mutta yritin vain tuoda sitä pointtia esille, ettei bojeressa ole mitään, miksi sitä pitäisi kutsua harhaiseksi, koska se sentään perustuu asioihin, joita kohteet ovat itse tuoneet esiin useasti. BoJan ei ole asia, jota tuovat aktiivisesti esiin itse, ja oikeastaan vain Jance ja Bojere ovat shippejä, joille kohteet itse ovat aktiivisesti tuottaneet materiaalia (ja ehkä satunnaisesti myös BoKris). Muut shippaukset ovat suurelta osin muutamien satunnaisten kuvien tai lavaesiintymisten varassa ja S/B ei ollut edes noiden varassa vaan pelkästään mielikuvituksessa.
 
vierailija
Kuuntele vähän itseäsi. En ole nähnyt kenenkään S:stä puhuneen suhtautuvan asiaan noin tunteella, kuin itse teet. Et selvästi halunnut että heillä olisi suhde. Tuo on juuri sitä mikä menee musta yli. Että sulla on vahva tahto että hänen rakkauselämänsä on tietynlaista. Jotain minkä sinä hyväksyt.

Inhoan itsekin ilkeämielistä juoruilua, mutta ihan ystävällisen sävyinen pohdinta siitä, onkohan hänellä jotain juttua S:n tai jonkun muun kanssa on musta varsin kevyttä, kun sitä ei väitetä totena. Sen sijaan tuo noin tunteella suhtautuminen asiaan on musta vaan kummallista, kun kyseessä on B:n rakkauselämä, ei meidän. Tottakai itsekin olisin ilahtunut jos B vaikka kertoisi olevansa suhteessa, se olisi B:n kannalta ihana juttu, mutta tuo tuulettaminen… ja vielä niin päin, että hihkutaan siitä jos suhdetta ei ole.
Hihkun vain sille, että mä tiedän totuuden, te typerät "pohtijat" ette. Teillä meni Bojanin lukeminen pieleen, ette osaa mitään, mä taas tiesin koko ajan, ettei se ainakaan Sadiesta ole "sillä lailla" kiinnostunut. Se on itselleni ilon asia, että olin oikeassa, enkä yhtä tyhmä kuin te.
Äläkä ota tätä kommenttia haudanvakavasti sinäkään!
 
vierailija
Vastaan tähän mutta tässä tulee vastausta myös tuossa ylempänä olevalle. En ole B/K shippaaja, joten en ota vastuuta siitä, miksi siellä haukutaan muita shippejä. En ole koskaan tykännyt bojere-ketjujen liian tiukoista säännöistä enkä siitä, ettei esim. Tommya tai Damonia saa mainita. Toki ymmärrän, ettei bojere-ketjussa ole korrektia shipata muita ja siitä varmasti se muiden shippien haukkuminen tuleekin, kun on ruvettu ns. valtaamaan alkuperäiseltä shipiltä tilaa. Mutta silloinkaan ei kuulu haukkua kyseisiä ihmisiä ja olen samaa mieltä, että Tommyn ja Damonin haukkuminen oli aivan hirveää ja sai minut lähtemään ketjusta pidemmäksi aikaa. Kyse on kuitenkin ketjusta, joka on luotu yhtä shippiä varten. Silloin on aika epäkohteliasta ja epäkorrektia mennä sinne hehkuttamaan jotain toista shippiä.

Sen sijaan en ymmärrä tätä ketjua, jossa pitäisi kaikenlaiset shipit olla sallittuja mutta tämä yksi on kielletty sillä perusteella, että sille on jo omia ketjuja, mutta silti sitä saa mielin määrin haukkua, alentaa ja kutsua pilkallisilla nimityksillä. Sehän vain yllyttää bojere-faneja paikalle puolustautumaan. Ja sitten itketään, miten nämä tulevat tähän ketjuun tuputtamaan shippiään väkisin. Eivät tulisi, jos koko shippiä ei mainittaisi tai jos vaihtoehtoisesti se olisi yksi shippi muiden joukossa ja siitä saisi puhua yhtä vapaasti kuin mistä shipistä tahansa.

Mutta selvästi pointti menee nyt ohi ja on helpompi ajatella, että täällä yritän tuoda omaa shippiäni esille. Jatkan sopivan ketjun etsimistä, sillä näitä rajoituksia ja haukkumisia en siedä. Ja ehkä se, että kutsuin Jania ja Bojania harhaisemmaksi kuin bojerea oli vähän liikaa, mutta yritin vain tuoda sitä pointtia esille, ettei bojeressa ole mitään, miksi sitä pitäisi kutsua harhaiseksi, koska se sentään perustuu asioihin, joita kohteet ovat itse tuoneet esiin useasti. BoJan ei ole asia, jota tuovat aktiivisesti esiin itse, ja oikeastaan vain Jance ja Bojere ovat shippejä, joille kohteet itse ovat aktiivisesti tuottaneet materiaalia (ja ehkä satunnaisesti myös BoKris). Muut shippaukset ovat suurelta osin muutamien satunnaisten kuvien tai lavaesiintymisten varassa ja S/B ei ollut edes noiden varassa vaan pelkästään mielikuvituksessa.
Siis Bojan ja Jan ovat tuottaneet paljon shipiksi sopivaa materiaalia. Muuten en viitsi sun kommenttiin edes vastata, koska se on aikamoista soopaa.
 
vierailija
Vastaan tähän mutta tässä tulee vastausta myös tuossa ylempänä olevalle. En ole B/K shippaaja, joten en ota vastuuta siitä, miksi siellä haukutaan muita shippejä. En ole koskaan tykännyt bojere-ketjujen liian tiukoista säännöistä enkä siitä, ettei esim. Tommya tai Damonia saa mainita. Toki ymmärrän, ettei bojere-ketjussa ole korrektia shipata muita ja siitä varmasti se muiden shippien haukkuminen tuleekin, kun on ruvettu ns. valtaamaan alkuperäiseltä shipiltä tilaa. Mutta silloinkaan ei kuulu haukkua kyseisiä ihmisiä ja olen samaa mieltä, että Tommyn ja Damonin haukkuminen oli aivan hirveää ja sai minut lähtemään ketjusta pidemmäksi aikaa. Kyse on kuitenkin ketjusta, joka on luotu yhtä shippiä varten. Silloin on aika epäkohteliasta ja epäkorrektia mennä sinne hehkuttamaan jotain toista shippiä.

Sen sijaan en ymmärrä tätä ketjua, jossa pitäisi kaikenlaiset shipit olla sallittuja mutta tämä yksi on kielletty sillä perusteella, että sille on jo omia ketjuja, mutta silti sitä saa mielin määrin haukkua, alentaa ja kutsua pilkallisilla nimityksillä. Sehän vain yllyttää bojere-faneja paikalle puolustautumaan. Ja sitten itketään, miten nämä tulevat tähän ketjuun tuputtamaan shippiään väkisin. Eivät tulisi, jos koko shippiä ei mainittaisi tai jos vaihtoehtoisesti se olisi yksi shippi muiden joukossa ja siitä saisi puhua yhtä vapaasti kuin mistä shipistä tahansa.

Mutta selvästi pointti menee nyt ohi ja on helpompi ajatella, että täällä yritän tuoda omaa shippiäni esille. Jatkan sopivan ketjun etsimistä, sillä näitä rajoituksia ja haukkumisia en siedä. Ja ehkä se, että kutsuin Jania ja Bojania harhaisemmaksi kuin bojerea oli vähän liikaa, mutta yritin vain tuoda sitä pointtia esille, ettei bojeressa ole mitään, miksi sitä pitäisi kutsua harhaiseksi, koska se sentään perustuu asioihin, joita kohteet ovat itse tuoneet esiin useasti. BoJan ei ole asia, jota tuovat aktiivisesti esiin itse, ja oikeastaan vain Jance ja Bojere ovat shippejä, joille kohteet itse ovat aktiivisesti tuottaneet materiaalia (ja ehkä satunnaisesti myös BoKris). Muut shippaukset ovat suurelta osin muutamien satunnaisten kuvien tai lavaesiintymisten varassa ja S/B ei ollut edes noiden varassa vaan pelkästään mielikuvituksessa.
Nyt on kyl pakko sanoa, et korkki kiinni hyvä ihminen.
 
vierailija
Hei sinä Bojere shippi ei ole harhainen mutta BoJan shippi on. Trollolloo. Olet pyörinyt näissä ketjuissa oletettavasti sen 1.5 vuotta, mutta silti sulta on mennyt nähtävästi ohi ne kaikki Bojan & Jan klipit sekä se, miten he kehuvat toisiaan.
 

Yhteistyössä