K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika surullista, että sun pitää jakaa ajatuksia kompostissa ymmärrän, ettei aikuiset tämmöstä leikkiä kauan jaksa, mutta Sun pitää vaan yrittää etsiä muita shippaajia jostain
Kirjoittelen minne haluan ja mitä minun ajatukset täällä ketään haittaa? Itse oon valmis odottamaan/seuraamaan tämän suhteen kehittymistä vuosiakin, enpä usko mihinkään romahtamisvaaraan kohdallani oli kehityskulku mikä hyvänsä.
 
vierailija
Kirjoittelen minne haluan ja mitä minun ajatukset täällä ketään haittaa? Itse oon valmis odottamaan/seuraamaan tämän suhteen kehittymistä vuosiakin, enpä usko mihinkään romahtamisvaaraan kohdallani oli kehityskulku mikä hyvänsä.
Olitko sinä ennustaja muuten mukana haukkumassa Bojania ennen ruisrockia? Silloin kun oli paljon niitä pettyneiden kirjoituksia jotka ei uskoneet enää välien olevan samanlaiset ja luulivat että B oli unohtanut vanhat ystävät kun löysi uusia ystäviä?
 
vierailija
Mitä nyt näin pätkiä tuosta haastiksesta, niin Bojan näyttää lähinnä yllättyneeltä ja närkästyneeltä, että tuttu toimittaja, johon on ennemmin luottanut, kyselee nyt tuommoisia. Mutta ei hän olisi voinut mitenkään muuten vastata, vaikka jutussa olisi perääkin.
 
vierailija
Olitko sinä ennustaja muuten mukana haukkumassa Bojania ennen ruisrockia? Silloin kun oli paljon niitä pettyneiden kirjoituksia jotka ei uskoneet enää välien olevan samanlaiset ja luulivat että B oli unohtanut vanhat ystävät kun löysi uusia ystäviä?
Minulla ei ole nimimerkkiä. Ei en ole haukkunut kumpaakaan B:tä enkä K:ta missään vaiheessa, ja välithän ovat vain lähentyneet. Missään vaiheessa en ole ajatuksiani perustanut esim. mihinkään ig kommunikointiin.
 
vierailija
Minulla ei ole nimimerkkiä. Ei en ole haukkunut kumpaakaan B:tä enkä K:ta missään vaiheessa, ja välithän ovat vain lähentyneet. Missään vaiheessa en ole ajatuksiani perustanut esim. mihinkään ig kommunikointiin.
Mutta vaikket olisi haukkunut, niin valititko sitä miten harmitti kun B meni jenkkeihin, eikä päivittänyt mitään somessa?
 
vierailija
En ole valittanut.
Ok, hyvä niin. Ajattelin vaan että jos pettymys shippaamisessa (jos on siinä tosissaan ja syvällä) saa tuntemaan niin negatiivisia fiiliksiä, kuin täällä silloin näkyi, niin se ei ole kyllä hyväksi. Mutta ehkä sinä osaat käsitellä sitten sellaiset tunteet rakentavammin. En tarkoittanut syytellä siis mistään, halusin vain kysyä.
 
vierailija
Mitä nyt näin pätkiä tuosta haastiksesta, niin Bojan näyttää lähinnä yllättyneeltä ja närkästyneeltä, että tuttu toimittaja, johon on ennemmin luottanut, kyselee nyt tuommoisia. Mutta ei hän olisi voinut mitenkään muuten vastata, vaikka jutussa olisi perääkin.
Missä niitä pätkiä on ollut? Oon ehtinyt nähdä vasta yhden, ja sitten niitä käännöksiä.
 
vierailija
Lopettakaa se paskan puhuminen B yksityiselämästä.
Sen verran pitäisi olla kunnioitusta artistin viestejä kohtaan. Perustakaa vaikka yksityinen ryhmä viestittelylle, jos on aivan pakko ruotia toisten yksityiselämiä.
 
vierailija
Ok, hyvä niin. Ajattelin vaan että jos pettymys shippaamisessa (jos on siinä tosissaan ja syvällä) saa tuntemaan niin negatiivisia fiiliksiä, kuin täällä silloin näkyi, niin se ei ole kyllä hyväksi. Mutta ehkä sinä osaat käsitellä sitten sellaiset tunteet rakentavammin. En tarkoittanut syytellä siis mistään, halusin vain kysyä.
Ei ole shipin takia tainnut olla pettynyt missään kohtaa, koska esim. S juttuakaan en uskonut muuta kuin ystävyyteen. Välillä kieltämättä nämä ketjut on ärsyttänyt, jos niissä on ollut vaan jotain ihmisten omia seksitarinoita, nimimerkillisen etsimistä tai muuta riitelyä niin näissä oloa olen selvästi vähentänyt. Ja ruvennut lenkkeilemään ja tekemään vähän muutakin, kun täällä sain sellaisia vinkkejä. Ig:n poista auttoi myös minua, koska huomasin sai kilpailemaan muiden kanssa ja kadehtimaan. Ei se kyllä kovin kauaa ehtinyt olemaankaan. Livet nyt vaan jää katsomatta, jollen sitten katso jonkun muun läheisen tililtä.
 
vierailija
Hivenen eri asia olla presidentti ja pettää vaimoaan alisteisessa suhteessa olevan nuoren naisen kanssa. Yllätys että silloin valehdellaan. Onko tää jotenkin sun mielestä mitenkään verrattavissa tilanteeseen, jossa juoruillaan yhden laulajan ja yhden näyttelijän suhteesta, ja toinen kieltää sen?
Hanki oikeesti huumorintaju. Täällä taas kerran kedon herkät kukkaset vetävät herneen nenään kaikesta.
 
vierailija
Ei ole shipin takia tainnut olla pettynyt missään kohtaa, koska esim. S juttuakaan en uskonut muuta kuin ystävyyteen. Välillä kieltämättä nämä ketjut on ärsyttänyt, jos niissä on ollut vaan jotain ihmisten omia seksitarinoita, nimimerkillisen etsimistä tai muuta riitelyä niin näissä oloa olen selvästi vähentänyt. Ja ruvennut lenkkeilemään ja tekemään vähän muutakin, kun täällä sain sellaisia vinkkejä. Ig:n poista auttoi myös minua, koska huomasin sai kilpailemaan muiden kanssa ja kadehtimaan. Ei se kyllä kovin kauaa ehtinyt olemaankaan. Livet nyt vaan jää katsomatta, jollen sitten katso jonkun muun läheisen tililtä.
Hieno juttu että olet vähentänyt ketjussa oloa ja tehnyt muutakin. ❤Hyvä virkistyä muualla välillä, ei se hyväksi olis, jos täällä kaikki päivät viettäisi, vaikka välillä tää on hauskaa viihdettä ja tosi kivaakin keskustelua on.
 
vierailija
B on sanonut myös Kärtsästä että on ystävä ja brother, ei muuta, miksi emme usko häntä, me shippaajat? Kun nyt kerta uskotaan tuo S-vastaus.
Normaalien shippaajien pitäisikin uskoa, mutta nämä ns. tosi shipppaajat ei erota faktaa ja fiktiota toisistaan. Toivottavasti he nyt ymmärtävät tämän myötä, että B tuskin hyväksyisi sitäkään, jos joku julkisesti olettaisi hänen ja K:n olevan suhteessa/kiinnostuneita toisistaan.
 

Yhteistyössä