K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et sä voi tietää olihan S kiertueellakin mukana ja varmaan tapasivat just Lontoossakin
Musta tämä olisi loogisinta. Vaikka S:stä on vain vilahduksia, niin ovathan he B:n kanssa viettäneet aikaa mm. New Yorkissa. Mä en kyl edelleenkään ymmärrä, et mitä väliä sillä on, et kenen kanssa näistä B viettää eniten aikaansa. Ihan kuin se olisi jostakin rakkaudesta tai kaveruudesta pois.
 
vierailija
Eri, mutta kaikki ei lue joka päivä ja jokaista viestiä palstoilla. Joillakin on omaa elämää myös eikä kaikki ole perillä asioista niin paljoon
👍 Tämä on näillä palstoilla ehkä ärsyttävintä sen lisäksi, että esim. Puutarhassa eilen joku tuli jatkuvasti kirjoittamaan muiden kommenttien alle, että ei kiinnosta, eikä kuulu tänne jne. Viittaan mm. siihen munajuttuun. Mäkin saatan olla joskus viikonkin pois täältä.
 
vierailija
Musta tämä olisi loogisinta. Vaikka S:stä on vain vilahduksia, niin ovathan he B:n kanssa viettäneet aikaa mm. New Yorkissa. Mä en kyl edelleenkään ymmärrä, et mitä väliä sillä on, et kenen kanssa näistä B viettää eniten aikaansa. Ihan kuin se olisi jostakin rakkaudesta tai kaveruudesta pois.
Yhdelle se täällä tuntuu olevan erittäin kova pala, jos K&B eivät ole ne tärkeimmät toisilleen. Muita taas lähinnä kiinnostaa B:n kannalta ne realistisemmat kuviot tai esim. B:n kemiat eri henkilöiden kanssa.
 
vierailija
Tästäkin palstasta on tullut tylsä. En tiedä onko se tarkoitus, mutta olen pari kertaa viimeisen kuukauden aikana postannut joitain pitkään miettimiäni asioita, ja aina ensimmäinen reaktio on ollut 'trolli'. En jaksa uskoa olevani ainoa. Eli näin hiipuu kaikki keskustelu.
No eipä ole ollut paljon juttua S tai D tai B tiettävästi lennellyt. Itse unohdan nuo trolli ja tunnisteluleikit ja jatkan vaan aiheista keskustelua.
 
vierailija
👍 Tämä on näillä palstoilla ehkä ärsyttävintä sen lisäksi, että esim. Puutarhassa eilen joku tuli jatkuvasti kirjoittamaan muiden kommenttien alle, että ei kiinnosta, eikä kuulu tänne jne. Viittaan mm. siihen munajuttuun. Mäkin saatan olla joskus viikonkin pois täältä.
Noihin parin sanan kommentteihinhan ei paljon onneksi omaa aikaa tuhlaannut. Mutta se mikä on ollut virkistävää puutarhassa on että ei lähdetty paljoa saarnaamaan. Eilen oli se joku ficcien nuohous ja pyrkyri ja kahden sekunnin katse kik kelikokkelitourilla ja tuli vaan nauravia kommentteja siihen (itseänikin nauratti). Vauvaltahan se olisi poistunut ja jäänyt korkeintaan lainauksiin.
 
vierailija
Noihin parin sanan kommentteihinhan ei paljon onneksi omaa aikaa tuhlaannut. Mutta se mikä on ollut virkistävää puutarhassa on että ei lähdetty paljoa saarnaamaan. Eilen oli se joku ficcien nuohous ja pyrkyri ja kahden sekunnin katse kik kelikokkelitourilla ja tuli vaan nauravia kommentteja siihen (itseänikin nauratti). Vauvaltahan se olisi poistunut ja jäänyt korkeintaan lainauksiin.
Mä repesin sille kikkelikokkeli kommentille. Joskus ne voi ottaa ihan itseironialla. Mua naurattaa myös se, kun S&B pohdintoihin tulee se lyhyt vastaus; ei ole tapahtunut, B tekee nyt töitä jne.😂 Edelleen paras on silti se B karvaisen master daddyn hallinnassa.
 
vierailija
vierailija
Ovat kysyneet Stranger Thingsin uudesta kaudesta Bltä. Ois kiva jos joku kääntäis ton. Koko haastattelu löytyy täältä.
 

Yhteistyössä