K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on kuitenkin kuuntelijoiden lasku Joksuilla hiipunut eikä enää paljoon laske päivässä eli saavuttaneen vakiokuuntelijamäärän pian. Se on todennäköisesti luokkaa 150-170 tuhatta ja se oikeesti on hyvä määrä Slovenialaiselle inde bändille, joten en ymmärrä, miksi tästä puhutaan sillä sävyllä, että Joksujen momentun olisi ohi. Kyllä mä uskon, että ensi kevään kiertue myy ihan hyvin, vaikka se ei teistä välttämättä tunnukaan.
 
vierailija
Nyt on kuitenkin kuuntelijoiden lasku Joksuilla hiipunut eikä enää paljoon laske päivässä eli saavuttaneen vakiokuuntelijamäärän pian. Se on todennäköisesti luokkaa 150-170 tuhatta ja se oikeesti on hyvä määrä Slovenialaiselle inde bändille, joten en ymmärrä, miksi tästä puhutaan sillä sävyllä, että Joksujen momentun olisi ohi. Kyllä mä uskon, että ensi kevään kiertue myy ihan hyvin, vaikka se ei teistä välttämättä tunnukaan.
Tämä on komposti ja täällä todellakin saa puhua tästä.

Ei ole missään kuulutettu, että tämä säilyisi. Joten tuo ylempi kirjoittaja joka pelkää suosion hiipumista niin ei ole varmasti ajatuksen kanssa yksin.
 
vierailija
Ohis. Mä kyl fanina pelkään, et se suosio hiipuu tosta, jos ei sitä kontenttia tule kohta enemmän. Joksut ovat sen kokoinen bändi, ettei heillä ole kauheasti varaa menettää kuuntelijoita. Lisää pitäisi saada jostakin tai edes pidettyä vanhat.
Ne on varmaan nyt studiolla, joten luonnollisesti eivät varmaan sieltä mitään laita? Ensi kuussa tulee ehkä Bluza ja sit lokakuussa uus levy, joten eiköhän sitten kontenttiakin saada. Ei heidänkään koko ajan tarvitse kontenttia laittaa. Eiköhän ens kuussa saada myös se Balkan kiertueen aikataulutkin
 
vierailija
Ne on varmaan nyt studiolla, joten luonnollisesti eivät varmaan sieltä mitään laita? Ensi kuussa tulee ehkä Bluza ja sit lokakuussa uus levy, joten eiköhän sitten kontenttiakin saada. Ei heidänkään koko ajan tarvitse kontenttia laittaa. Eiköhän ens kuussa saada myös se Balkan kiertueen aikataulutkin
Miksi puhut näin kun tässä on ollut noin puol vuotta hiljaiseloa? ei kai kukaan mitään 24/7 viihdeshowta ole pyytänyt
 
vierailija
Nyt on kuitenkin kuuntelijoiden lasku Joksuilla hiipunut eikä enää paljoon laske päivässä eli saavuttaneen vakiokuuntelijamäärän pian. Se on todennäköisesti luokkaa 150-170 tuhatta ja se oikeesti on hyvä määrä Slovenialaiselle inde bändille, joten en ymmärrä, miksi tästä puhutaan sillä sävyllä, että Joksujen momentun olisi ohi. Kyllä mä uskon, että ensi kevään kiertue myy ihan hyvin, vaikka se ei teistä välttämättä tunnukaan.
Ihan hyvin niillä menee. Uuden levyn myötä tulee varmasti kuuntelijoitakin taas lisää.
 
vierailija
Ne on varmaan nyt studiolla, joten luonnollisesti eivät varmaan sieltä mitään laita? Ensi kuussa tulee ehkä Bluza ja sit lokakuussa uus levy, joten eiköhän sitten kontenttiakin saada. Ei heidänkään koko ajan tarvitse kontenttia laittaa. Eiköhän ens kuussa saada myös se Balkan kiertueen aikataulutkin
Sitä kontenttia on tullut todella vähän. Musta heidän pitäisi panostaa siihen puoleen enemmän.
 
vierailija

Yhteistyössä