K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muilla alustoilla huomaa että Joksu faneja alkaa pikkuhiljaa siirtyä muihin leireihin, kun on sen verran verkkaista. Saas nähdä pysyykö oma mielenkiinto yllä ens kevääseen saakka, milloin todennäköisesti seuraavat Suomi-keikat. Voi olla että ei.
Jaa en mä kyllä oo sellaista huomannut. Eihän Joksut oo kun vaan hetken ollut nyt hiljaiselossa ja kyllä ainakin twitterissä tumpussa ja jodelissa on vielä porukkaa :D en tiedä mistä oot sitten nähnyt muka heidän siirtyvän. Voivat hekin kuunnella muita artisteja välillä ja sitten palailla kuin Joksujen suunnalla tapahtuu. Osa kyllä fanittaa kato muitakin
 
vierailija
Muilla alustoilla huomaa että Joksu faneja alkaa pikkuhiljaa siirtyä muihin leireihin, kun on sen verran verkkaista. Saas nähdä pysyykö oma mielenkiinto yllä ens kevääseen saakka, milloin todennäköisesti seuraavat Suomi-keikat. Voi olla että ei.
Joksut on mulle ihmisinä ja ryhmänä sellainen, että haluaisin seurata heidän arkipuuhiaan. Mua harvoin kiinnostaa mikään artisti tai bändin jäsenet niin paljon, että haluaisin seurata heidän elämäänsä. Eikä mua Joksujen kumppanit kiinnosta, vaan se heidän yhteinen tekeminen.
 
vierailija
Muilla alustoilla huomaa että Joksu faneja alkaa pikkuhiljaa siirtyä muihin leireihin, kun on sen verran verkkaista. Saas nähdä pysyykö oma mielenkiinto yllä ens kevääseen saakka, milloin todennäköisesti seuraavat Suomi-keikat. Voi olla että ei.
Tässähän on pitkin vuotta tapahtunut vaikka ja mitä ja parin kuukauden sisällä luultavasti saadaan se uus levykin. Ei Joksujen nyt ihan koko aikaa tarvitse kontenttia yms tuottaa joskus pitää löytää aikaa sen levyn tekemiseen ja myös vapaa-ajalle, mitä hekin ansaitsevat kyllä. Kyllä ne fanit aina jaksaa odottaa, jos on tarpeeksi mielenkiintoa ja sellainen bändi jota fanittaa täysillä.
 
vierailija
Tässähän on pitkin vuotta tapahtunut vaikka ja mitä ja parin kuukauden sisällä luultavasti saadaan se uus levykin. Ei Joksujen nyt ihan koko aikaa tarvitse kontenttia yms tuottaa joskus pitää löytää aikaa sen levyn tekemiseen ja myös vapaa-ajalle, mitä hekin ansaitsevat kyllä. Kyllä ne fanit aina jaksaa odottaa, jos on tarpeeksi mielenkiintoa ja sellainen bändi jota fanittaa täysillä.
Ja vaikka osa nyt siirtyisi muita fanittamaan niin se ei tarkoita sitä etteikö he vielä fanittaisi Joksuja. Osa voi vielä fanittaakin ja tässä välissä kuunnella muuta musiikkia se on ihan luonnollista
 
vierailija
Onks täällä joku Joksut on menneen talven lumia tyyppi paikalla, kun hokee sitä, että heidän momentumi on mennyt??? Joksuilla on ihan hyvä tilanne tällä hetkellä ja vaikka heillä ei olis mitään suurta fanikuntaa niin ei heillä tarvitsekaan olla. He pystyvät kyllä kiertää vielä Eurooppaa yms
 
vierailija
Jaa en mä kyllä oo sellaista huomannut. Eihän Joksut oo kun vaan hetken ollut nyt hiljaiselossa ja kyllä ainakin twitterissä tumpussa ja jodelissa on vielä porukkaa :D en tiedä mistä oot sitten nähnyt muka heidän siirtyvän. Voivat hekin kuunnella muita artisteja välillä ja sitten palailla kuin Joksujen suunnalla tapahtuu. Osa kyllä fanittaa kato muitakin

Se että et itse et ole huomannut vähentyneen, ei tarkoita etteikö niin olisi tapahtunut. Näkeehän sen jo kuunteluissa.

Hetken hiljaiseloa? He lopettivat faneille viestimisen jo aikoja sitten. Heillä on siihen oikeus, mutta ei voi fanejakaan syyttää, että menevät sittne muualle.
 
vierailija
He ovat tehneet säännöllisesti tiktokkia maaliskuuhun asti ja sitten ihan vaan joitakin sen jälkeen. Se on tosi pitkä aika eikä ole fanejen vika jos eivät jaksa päivystää ja odottaa
 
vierailija
No, tämän "hetken hiljaiselon" joka alkoi keväällä aikana/jälkeen heiltä on lähtenyt 50 000 eli lähes neljäsosa kuulijoista Spotifyssä. En millään usko että suurikaan osa palaa uuden levyn myötä enkä usko että mahdollinen ensi kevään Länsi-Euroopan tour tulee myymään kovin hyvin.
 
vierailija
No, tämän "hetken hiljaiselon" joka alkoi keväällä aikana/jälkeen heiltä on lähtenyt 50 000 eli lähes neljäsosa kuulijoista Spotifyssä. En millään usko että suurikaan osa palaa uuden levyn myötä enkä usko että mahdollinen ensi kevään Länsi-Euroopan tour tulee myymään kovin hyvin.
Ota huomioon, että keväällä oli myös niitä viisusoittolistojen kuuntelijoita myöskin, jotka eivät ole Joksujen faneja
 
vierailija
Onhan niitä muitakin Skarsgårdin veljeksiä. Oma suosikkini oli joskus muinnoin Gustaf. Hänen vanhenemisensa laadusta en ole ottanut selvää.
Sen verran on hiljaista että katsoin seuraako D ketään Skarsgårdeista ja eipä näyttänyt seuraavan. Vain Gustafilla ja Valtterilla näytti olevan instat ja heilläkään ei ole D seuratuissa. Oi olispa jotain omaa elämää!
 
vierailija
Onks täällä joku Joksut on menneen talven lumia tyyppi paikalla, kun hokee sitä, että heidän momentumi on mennyt??? Joksuilla on ihan hyvä tilanne tällä hetkellä ja vaikka heillä ei olis mitään suurta fanikuntaa niin ei heillä tarvitsekaan olla. He pystyvät kyllä kiertää vielä Eurooppaa yms
Ohis. Mä kyl fanina pelkään, et se suosio hiipuu tosta, jos ei sitä kontenttia tule kohta enemmän. Joksut ovat sen kokoinen bändi, ettei heillä ole kauheasti varaa menettää kuuntelijoita. Lisää pitäisi saada jostakin tai edes pidettyä vanhat.
 

Yhteistyössä