K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärsin puutarhan väitteiden perusteella niin, että täällä on ihan hirveitä juttuja. Seesteisempää ja fiksumpaa kommentointia täällä näyttää olevan kuin puutarhassa. En olisi uskonut.
 
vierailija
Ymmärsin puutarhan väitteiden perusteella niin, että täällä on ihan hirveitä juttuja. Seesteisempää ja fiksumpaa kommentointia täällä näyttää olevan kuin puutarhassa. En olisi uskonut.
Ullätus. Ollaan kaikki seesteisellä Välimerellä viettämässä ihanaa iltaa hyvän ruoan ja mukavan lämpöisen kelin helliessä. Raavaat riitelee keskenään kun eihän heillä muuta elämää olekaan. Ja taas täytyy huomenna aamuviideltä nousta kuuraamaan paremman väen vessanpönttöjä.
 
vierailija
En häpeä. Tuo ihmisen irvikuva on itse ilkeillyt palstalla kuukausitolkulla ja haukkunut mm. vammaisia jotka ei todellakaan mahda tilalleen itse mitään. Mua hävettäisi vain jos se olisi mun lapsi.
Mä en ole "haukkunut vammaisia", oon sanonut itseäni ärsyttäneitä komentteja vammaisiksi tms., enkä sitäkään pitkään aikaan, ja siltikin se on eri asia.
 
vierailija
Ullätus. Ollaan kaikki seesteisellä Välimerellä viettämässä ihanaa iltaa hyvän ruoan ja mukavan lämpöisen kelin helliessä. Raavaat riitelee keskenään kun eihän heillä muuta elämää olekaan. Ja taas täytyy huomenna aamuviideltä nousta kuuraamaan paremman väen vessanpönttöjä.
Minä olen kylläkin Karibialla. Mutta olenkin pikkuisen parempaa väkeä. Suorastaan eliittiä.
 

Yhteistyössä