K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole ilmoittanut yhtään mitään. Pointti oli alusta pitäen se, että punaisen tukan perusteella joku sanoi tehneensä varman tunnistuksen, johon minä ja joku toinen reagoitiin, kumpikin punatukkaisina. Minun viestiini vastattiin että minut on tunnistettu ja blokattu, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Luulin että tässä vain vitsaillaan, mutta joku siis ilmeisesti ihan oikeasti on nyt jonkun toisen tunnistanut, ainakin omasta mielestään, ja luuli sitten minua häneksi, kun naureskelin omalle punapäisyydelleni (jonka tosiaan olen täällä maininnut mutta ei mua aiemmin ole luultu keneksikään).
A:ta tässä mielestäni ainoastaan tunnisteltiin ja hänellähän on vain se nautatili, jonka on kertonut? Eli luulen, ettei kukaan ole tunnistanut yhtään ketään.
 
vierailija
Toivottavasti tarkoitit kuitenkin Joksut? No joo, jospa kuitenkin julkaisisivat sitä kiertuetta SOON ja se Bluzakin mahdollisesti syyskuun aikana vielä... Mutta luultavasti ovat kiireisiä levyn viimeistelyssä, joten aika hiljaista voi tietty olla.
Ymmärrettävää, jos ovat hiljaisia levyn teon aikana. Mutta eiköhän heistä jotain välillä kuitenkin kuulu ja tosiaan Bluzahan saattaa tulla just ens kuussa ja sit tuo kiertueaikataulu. Mutta suon heille hiljaiseloa somesta, kun todennäköisesti levyä viimeistelevät, jotta saavat sen ajallaan tehtyä
 
vierailija
Ymmärrettävää, jos ovat hiljaisia levyn teon aikana. Mutta eiköhän heistä jotain välillä kuitenkin kuulu ja tosiaan Bluzahan saattaa tulla just ens kuussa ja sit tuo kiertueaikataulu. Mutta suon heille hiljaiseloa somesta, kun todennäköisesti levyä viimeistelevät, jotta saavat sen ajallaan tehtyä
Toivottavasti laittaisivat Openstagen kautta pätkän jostain biisistä jota ei olla vielä kuultu, senkin avulla jaksais hieman paremmin jos muuten tulee olemaan hiljaista!
 
vierailija
Meillä kompostilaisilla on muutakin elämää, toisin kuin shippaajilla. Eikä meitä vois puutarha vähempää kiinnostaa. Itse oon Välimeren rannalla ja katselen parvekkeelta pimenevää iltaa ja laivojen lipumista ohitse. Koko päivä oltu menossa ja kohta ulos syömään.
Onpa upeeta, me muut saadaan kyllä vaan haaveilla noin hienoista oloista...
 
vierailija
Toivottavasti laittaisivat Openstagen kautta pätkän jostain biisistä jota ei olla vielä kuultu, senkin avulla jaksais hieman paremmin jos muuten tulee olemaan hiljaista!
Ehkä me saadaan niitä viikkokirjeitä ainakin jossain kohtaa. Ja en usko, että he koko syyskuuta tulee olemaan hiljaisia, onhan Krisillä ja Bojanilla se Krisin isän keikkakin alle kuukauden päästä 🙂
 

Yhteistyössä