K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla ainakin meni vähän aikaa ennen kuin tajusin keistä tässä edes oli kyse. Tiedän toki Jessen, mutta en hirveästi seuraa kärtsää ja sen hoviin tuntuu liittyvän paljon nimiä. Vaikka fanikunnassa heidät tiedetäänkin, ei taida tosiaan yleistä kiinnostusta riittää juorulehtiin saakka.
Todennäköisesti osa seuraa silti Kärtsän tuttavapiirien tilejä vilahduksen toivossa.
 
vierailija
Onko mitkään muut ketjut vauvalla ikinä lukossa kuin kb-ketjut? Nehän on täynnä trolleja, mutta silti pysyvät aina auki. Missään muualla ei varmaan ilmianneta ja poistella kommentteja koko ajan niinkuin kb-ketjuissa.
 
vierailija
Onko mitkään muut ketjut vauvalla ikinä lukossa kuin kb-ketjut? Nehän on täynnä trolleja, mutta silti pysyvät aina auki. Missään muualla ei varmaan ilmianneta ja poistella kommentteja koko ajan niinkuin kb-ketjuissa.
Oon mä ainakin joskus nähnyt, että ketjuja on laitettu lukkoon, mutta harvinaista se on. Hc shippari Palstapoliisi saa syyttää itseään, että ketjut katoaa ja menee lukkoon :D mahtaa vituttaa :D:D
 
vierailija
En mä ainakaan pidä. Joku kunnioitus sentään heitä kohtaan, jotka oikeasti siellä keikalla kävivät.
Mitä hiton kunnioitusta? Siis siitä, että ovat maksaneet lipun ja menneet paikalle, koska ovat kyenneet? Ja miksi heitä mitenkään loukkaisi se, että jollain muulla on vaikka just tuliaisiksi tuotu keikkapaita just siltä keikalta? Käytkö sä tivaamassa joka ikiseltä ihmiseltä jolla näet paidan, että olitko keikalla, todista.

Mulla muuten on ihan henkkamaukalta ostettu yhden bändin kiertuepaita. En ollut kiertueella syystä koska en ollut vielä syntynyt. Onko tämäkin epäkunnioittavaa?

Ihme säätöä stana.
 

Yhteistyössä