K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä vähän luulen että jos B on julkisella paikalla muhinoinut muina miehinä Sadien kanssa, niin kyllä kohta tullaan hetskukaapista karmit kaulassa isommalle yleisölle. Ei se niin tyhmä ole. Eli en myöskään osta tota paniikkipostausteoriaa.
Tuota julkista muhinointia en usko. Ei B niin tyhmä ole. Yhdessä ovat mutta tietävät hullut fanit.
 
vierailija
Ihmisillä hämärtyy mikä on totta ja mikä ei. Jostain syystä osa uskoo vain sen minkä näkee somessa, että vain se on totta. Jos siellä ei ole viitteitä jostain asiasta, sitä ei ole näille henkilöille olemassa, koska sitä ei ole kerrottu siellä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka kertovat omasta elämästään kaiken somessa. Kaikki eivät tee niin. Minun somessani näkyy mitä harrastan, mikä lemmikki minulla on. Somen perusteella minulla ei ole lapsia, eikä miestä. Molempia silti löytyy.
 
vierailija
Mä vähän luulen että jos B on julkisella paikalla muhinoinut muina miehinä Sadien kanssa, niin kyllä kohta tullaan hetskukaapista karmit kaulassa isommalle yleisölle. Ei se niin tyhmä ole. Eli en myöskään osta tota paniikkipostausteoriaa.
Maailma on mennyt kummalliseksi. Hetskumiehet esittävät h*moa julkisuudessa, koska haluavat piilottaa tyttöystävänsä.
 
vierailija
Itse asiassa ainakin yhden muistan ihan viimeisen vuoden ajalta. Se oli jossain baarissa ja siitä oli otettu takaapäin kuva. Olisko ollu joskus loppuvuodesta?
On näitä näkynyt useampia mm. MC tilillä. Mut ei sellaisia, joissa ois ollut jonkun kanssa läheisissä tunnelmissa. Sen takia vaikea uskoa, et KUKAAN ei ottaisi kuvaa jos hempeilee keskellä Ljubljanaa Hollywood tähtösen kanssa.
 
vierailija
Ihmisillä hämärtyy mikä on totta ja mikä ei. Jostain syystä osa uskoo vain sen minkä näkee somessa, että vain se on totta. Jos siellä ei ole viitteitä jostain asiasta, sitä ei ole näille henkilöille olemassa, koska sitä ei ole kerrottu siellä. Toki on olemassa ihmisiä, jotka kertovat omasta elämästään kaiken somessa. Kaikki eivät tee niin. Minun somessani näkyy mitä harrastan, mikä lemmikki minulla on. Somen perusteella minulla ei ole lapsia, eikä miestä. Molempia silti löytyy.
Jep. K:n tyttis on taas julkinen salaisuus. Häntä piilotellaan, mutta ei kuitenkaan piilotella. Ehkä sitten luotetaan siihen, että normaalit ihmiset eivät soittele asioista Seiskaan.
 
vierailija
Ei ole kovin paljoa yksi salakuva vuodessa. Sadiestakin tulee paparazzin kuvia ehkä neljän kuukauden välein.
Papatazzeista en tiedä mutta fanit ja muut tunnistelijat taatusti kuvaavat paljonkin. Yleensä niitä ei vaan tuutata someen, koska se nyt vaan on aika inhaa. Se huhtikuinen kuva sadiesta ja bojanin hihasta oli fandomille onnenkantamoinen, koska siitähän tää koko juttu alkoi selvitä. Yleensä tuollaisia ei julkaista, mutta totta kai niitä otetaan. Mutta kyllä siitäkin ymmärrettiin että salakuvahan se oli ja vielä erityisen nolo kun sen poseeraajan pärstä on nyt jaettu varmaan miljoona kertaa.
 

Yhteistyössä