K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta B:n pitäisi silti itse tukea K:ta julkisesti somessa, vaikka kukaan muukaan K:n ystävä ei näin ole tehnyt? Näissä Bojanin haukkumisissa ei ole koskaan mitään logiikkaa ja kaksinaismoralismi haiskahtaa vahvasti..
En minäkään muista kuin sen Joost:in I love you body and brain, mutta sekin oli lavalla ei ig:ssä, ja B tukee K:ta varmasti yksityisesti, jos tarve ovat kuitenkin läheisiä.
 
vierailija
Reko oli se, joka aloitti shipin. En itse usko, että kyse on edes shippaajista. Ehkä osa vain on kriittisempiä B:n tekemisiä kohtaan tai ei sitten niin paljon tykkää B:stä muutenkaan. Osa voi tietysti olla shippareitakin. Täällä on jotenkin outo oletus, että B:sta ei saa sanoa mitään muuta kuin positiivista.
K aloitti ne boyfriend-jutut siellä bussissa ja jatkoi B:n huutelua tosi kauan. Rekokin lietsoi kyllä välissä sitä hommaa. B on itse ollut paljon varovaisempi puheissaan, tuonut brotheria ja ystävyyttä esiin. Siksi on outoa syytellä juuri B:tä laskelmoinnista. Ei tietenkään kaikki shippaajat arvostele B:tä, mutta muutamat. Jos tulee esiin että B:llä on muutakin elämää kuin K, tänne tulee aina niitä lakonisia ”Nyt on sopiva hetki jäädä tästä laivasta” -kommentteja ja samassa kommentissa tulee sitten niitä hyväksikäyttösyytöksiä. Onhan se silloin selvää mistä ne kumpuaa.
 
vierailija
Mikä tuossa oli siis taustalla? Miten se siis oli tukea, tai mihin? Kauniisti sanottu toki, mutta en tiedä kontekstia.
Toi liittyi kai siihen, kun osa Joost:in faneista ei tykännyt K:sta siinä Trafikissa, en nyt muista liittyikö tää siihen Israel keissiin jotenkin, mutta canseloivat ja haukkuivat K:ta ja leikkasivat K:n osuutta pois Trafik biisistä, ehkä ollut sitten jotain ulkomuotoonkin haukkumista tai muuta.
 

Yhteistyössä