K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä. Tähän itsekin olen kyllästynyt. Ystäviä tuetaan myös vaikeina hetkinä julkisesti, eikä vain silloin kun on nostetta ja siitä itse hyötyy. Vertaa esim. Joostiin, joka on ihan eri tavalla tukenut K:ta myös p***amyrskyn keskellä. Toisaalta B ei taida oikein kestää julkisuuden negatiivisia puolia, joten tavallaan ymmärrän.
Miten Joost on tukenut K:ta?
 
vierailija
Kiva, että B on löytänyt kumppanin. En ole ihan vakuuttunut, miten hän kestää tuon tasoisen staran kanssa seurustelun mukanaan tuomaa julkisuutta, kun oma vähäinenkin ja aika kiltti huomio on käynyt terveyden päälle. No ehkä poistuu somesta kokonaan ja välttää seuraamasta itsestään kirjoitettuja juttuja tai kommentteja.
 
vierailija
En mäkään mutta voi toki olla. Mutta on B huomioinut Kta instassa biisijulkistusten ulkopuolellakin, jännästi vaan ne aina unohtuu.
-eri
Niinpä, nää kaikki nostetaan näissä kommenteissa aina niin valikoiden esille. Enemmän B on hehkuttanut K:n isoja etappeja (Emma gaala, UMK, chachachata laulanut lukemattomia kertoja) kuin K B:n, siihen nähden että B on vieläpä ollut pitkiä aikoja kokonaan somesta pois välillä. Mutta kun B hehkuttaa jotain, nämä muutamat epäilijät yhdistää sen aina johonkin tulevaan sinkkuun, kiertueeseen, whatever. Vähän vaikea olis aktiivisesti työskentelevällä muusikolla osua sellaiseen saumaan hehkutuksineen, ettei varmasti ole yhtään musiikkia tai kiertuetta tulossa lähiaikoina, joilla sen jutun voi näissä kommenteissa sitten heti vesittää. Ei näiden henkilöiden kanssa vaan voi mitenkään onnistua vaikka tekisi mitä, aina se käännetään väärin päin kuitenkin.
 
vierailija
Kiva, että B on löytänyt kumppanin. En ole ihan vakuuttunut, miten hän kestää tuon tasoisen staran kanssa seurustelun mukanaan tuomaa julkisuutta, kun oma vähäinenkin ja aika kiltti huomio on käynyt terveyden päälle. No ehkä poistuu somesta kokonaan ja välttää seuraamasta itsestään kirjoitettuja juttuja tai kommentteja.
Rakkaus voittaa. Ihmeellinen voima.

ei ehkä sais, mutta odotan ekaa paparazzi kuvaa 😬😅
 
vierailija
Kiva, että B on löytänyt kumppanin. En ole ihan vakuuttunut, miten hän kestää tuon tasoisen staran kanssa seurustelun mukanaan tuomaa julkisuutta, kun oma vähäinenkin ja aika kiltti huomio on käynyt terveyden päälle. No ehkä poistuu somesta kokonaan ja välttää seuraamasta itsestään kirjoitettuja juttuja tai kommentteja.
Mä en usko, että toi suhde kestää kovin pitkään, mutta mikäs siinä jos on jotain kivaa lisää elämään.
 
vierailija
Monin tavoin, mutta ei tämä ole mikään kilpailu. Jokainen tukee tavallaan.
-eri
En mä kilpailua tässä mielestäni viritellytkään 😳 Mulla ei siis ole mitään tietoa joostista enkä juuri kärtsääkään seuraa, niin en tiedä yhtään miten sitä on tuettu tai missä se on tukea edes tarvinnut. Jos joostilla on siis ollut monia eri tapoja niin kai niistä nyt jonkun voisi kertoakin
 
vierailija
Mä olen iloinen näistä uutisista, pääsen nyt vihdoinkin normaaliarkeen. Mua ei haittaa B ja S suhde, mutta B:n laskelmallisuus on nyt tuotu esiin niin monta kertaa. En haluaisi ajatella sitä että K valikoitui Liverpoolissa laskelmoidusti kuvioihin. Toki heillä on kemiaa, se ei ole laskelmoitua.
Shippaajilla alkaa B:n dissaus heti kun selviää ettei B surkeana odota varattua miestä koko ikäänsä. Jos sun mielestä B laskelmoi niin mitäs K teki? Hän oli se joka oli varattu koko ajan ja ruokki shippiä vaikka kuinka kauan. Musta molemmat on ihania, eikä kumpikaan ansaitse mitään haukkumista, mutta joku tasapuolisuus sentään tuohon suhtautumiseen. Tuo asenne että B:llä ei saisi olla ketään tai häntä aletaan syyttää laskelmoivaksi on ihan sairasta suorastaan.
 

Yhteistyössä