K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen iloinen näistä uutisista, pääsen nyt vihdoinkin normaaliarkeen. Mua ei haittaa B ja S suhde, mutta B:n laskelmallisuus on nyt tuotu esiin niin monta kertaa. En haluaisi ajatella sitä että K valikoitui Liverpoolissa laskelmoidusti kuvioihin. Toki heillä on kemiaa, se ei ole laskelmoitua.
 
vierailija
Ehkä B haluaa että shippaajatkin näkee että heillä on lämpimät välit vaikka B seurusteliskin, ettei kenellekään tule kakkaa kriisi. Mehän tiedetään että täälläkin on henkilöitä jotka ottaa shippaamisen liian tosissaan. Ei tietenkään K:ta haittaa, hän itse on huudellut B:tä paljonkin eri tilanteissa, vaikka on koko ajan itse ollut suhteessa.
Apua, mitä ihmettä mun puhelin on oikein korjaillut 😱 Kauhea kriisi eikä kakkaa 🤣
 
vierailija
Sattumaa? Molemmat on kyllä niin taitavia julkisuuden pyörittäjiä, että ei tää sattumaa ole. Mutta ehkä jopa K itse ehdottanut, olis ihan sen tapaista astua Bojanin suojaksi.
Voisiko lopettaa tuon, että K olisi aina kaiken takana. B on ihan itsekin kykenevä tuollaiseen. Ollut julkisuudessa paljon pidempään kuin K:n 1,5 vuotta. Täällä on osalla jotenkin niin ruusuinen ja epärealistinen kuva B:sta. Eiköhän B ole juorulehden jutun jälkeen halunnut kääntää huomion ja ei varmaan ole K:ta haitannut. En kuitenkaan usko, että K lomallaan käyttää aikaansa B:n suhdejuttujen pohdintaan tai fanien reaktioon siitä. Hänellä on oma elämänsä.
 
vierailija
Voisiko lopettaa tuon, että K olisi aina kaiken takana. B on ihan itsekin kykenevä tuollaiseen. Ollut julkisuudessa paljon pidempään kuin K:n 1,5 vuotta. Täällä on osalla jotenkin niin ruusuinen ja epärealistinen kuva B:sta. Eiköhän B ole juorulehden jutun jälkeen halunnut kääntää huomion ja ei varmaan ole K:ta haitannut. En kuitenkaan usko, että K lomallaan käyttää aikaansa B:n suhdejuttujen pohdintaan tai fanien reaktioon siitä. Hänellä on oma elämänsä.
amen
 
vierailija
Mä olen iloinen näistä uutisista, pääsen nyt vihdoinkin normaaliarkeen. Mua ei haittaa B ja S suhde, mutta B:n laskelmallisuus on nyt tuotu esiin niin monta kertaa. En haluaisi ajatella sitä että K valikoitui Liverpoolissa laskelmoidusti kuvioihin. Toki heillä on kemiaa, se ei ole laskelmoitua.
No tämä sama kusettaja Bojan tyyppi on aina näissä ketjuissa sylkemässä myrkkyään. Myös K saanut näistä osansa. Lienee joku epäluuloinen persoonallisuus, joka näkee kaikessa jotain vehkeilyä ja taka-ajatuksia ja ottaa ne liian henkilökohtaisesti.
 
vierailija
No en usko. Jos B pussailee avoimesti Sadien kanssa niin kyllä luulisi tajuavan että lehtiin se tulee. Kn ei tarvitse korjata kun Bllä on jo pskat housuissa ja ei Kta tuollaiset kiinnosta.
Jos he oikeasti yhdessä ovat niin mä en usko että Btä välttämättä häiritsee mitä juorulehdet kirjoittelee kun noi ei kuitenkaan ole mitään negatiivisia asioita (vrt. fanien paneskelu tai pettäminen). Ovat varmaan yhdessä eivätkä piilottele mutta eivät myöskään kommentoi asiaa.
 

Yhteistyössä