K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siksi koska tuo on varmaan eka huhu mikä on ollut kun ei tuolla ole seiskaa kuten täällä. :D minä aattelisin myös sitä toista osapuolta ja sanoisin että havainnot on vääriä, hyvää päivänjatkoa :D
Mä taas en missään nimessä vastaisi mitään. En siis haluaisi antaa vaikutelmaa että olisin vähäisimmässäkään määrin kiinnostunut ottamaan kantaa mihinkään juoruihin. Enkä varsinkaan haluaisi lukea seuraavaksi, että "NÄHTY LÄÄPPIMÄSSÄ MUTTA KIELTÄÄ KAIKEN!"
 
vierailija
Tämähän riippuu ihan missä piireissä liikkuu. Varmaan jossain wt piireissä kaikkia kuvataankin.
Niin, sitä porukkaa on kuitenkin paljon. Kun jokaisella on kamera, ja kuvia otetaan aivan joka paikassa eikä se ole edes kiellettyä, ei kukaan tosiaan voi tuudittautua siihen, että ympärillä olisi aina vain sitä parempaa väkeä, joka ei kuvaisi.
 
vierailija
No eiköhän B kieltäisi tuon. Otti kantaa myös twitterjuoruun ja sanoi ettei kutsunut fanityttöä bäkkärille niin voisi hyvin kieltää juorulehden väitteet myös.
Ehkä on oppinut siitä? Päättänyt, ettei kommentoi enää mitään paskaa, mitä hänestä syötetään. Tuskin kokee tarvetta "suojella" Sadieta oman mielenterveytensä kustannuksella, kun tuosta artikkelista on kiinnostunut äärimmäisen pieni joukko ihmisiä. -> ei haittaa Sadieta, joka on tottunut paljon pahempiin juoruihin.
 
vierailija
Vuosi 2027 ja Bojan on menossa naimisiin.

Joku yksinäinen kaivaa kompostin ketjun esille. Ei ole menossa naimisiin, ei pidä paikkaansa. K:ta se oikeasti silti rakastaa ja odottaa.
Vauvalla vahvat defenssit ja projisoinnit menossa 🤣 🤣 ky ky kyllä pa paras asia mitä heille (k ja b) on tapahtunut että löysivät toisensa 🤣 hei pliis. Se on paras asia mitä Sinulle tapahtui, ei heille.
 
vierailija
No eiköhän B kieltäisi tuon. Otti kantaa myös twitterjuoruun ja sanoi ettei kutsunut fanityttöä bäkkärille niin voisi hyvin kieltää juorulehden väitteet myös.
Ei, B ei kommentoinut sitä bäkkärijuorua mitenkään silloin kun tilanne oli päällä. Vasta kuukausia myöhemmin viittasi asiaan haastattelussa muiden juttujen lomassa, kun puhui paniikkikohtauksistaan ja ahdistuksestaan ja sanoi, että siihen liittyivät nämä kamalat juorut, joita hänestä oli levitelty, mm. toi bäkkärijuoru. Miksi hän siis nytkään ottaisi jonkun juorulehden juttuun kantaa, oli jutussa perää tai ei? Parasta on vain antaa sen olla.
 
vierailija
Mua vähän hämmentää, kuinka itsestään selvänä jotkut tuntuvat pitävän sitä, että jos bongaa julkkiksen, ottaa tästä kuvan. Ei kaikki vaan tee niin, edes tässä ajassa.
Jotkut pitää joo, mutta onneksi ei läheskään kaikki. Minä en kuvaisi yhtään ketään. Okei jos on söpö koira niin saatan kuvata, mutta vaan koiraa, en ikinä omistajaa :D
 
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
 
vierailija
Niitten sivuilla on lehdistölle joku Sanjin Dukic, Kroatiasta sähköpostin perusteella. En oo ennen kuullutkaan tästä.
Ton tehtävänä on varmaan ensisijaisesti delegoida haastatteluja ja tiedottaa joksuja koskevista uutisista. En usko että se on sellanen jolla on heidän seurustelukuvioistaan mitään sanottavaa, ei välttämättä edes tietoa.
 
vierailija
Täällä kun saa sanoa negatiivisetkin ajatukset, niin mua kyllä ärsyttää kuinka Bojan vain ja ainoastaan itselleen hyödyksi olevissa tilanteissa kaivaa tuon Jere-yhteyden esiin. Nytkin kun juorut tuli esiin, niin hupsista tulikin mieleen palata instaan ja laittaa sinne jo vanha kuva Jerestä (ja Joostista, mutta sitä ei edes mainittu). No ilmeisesti se on Jerelle ok kun jakoi sydänten kera.

Sitten kun Jere tarvitsisi tukea, esim. silloin viisujen Israel-kohu tai viime syksyllä Eurotourin lippu-tapaus, niin ollaan ihan hipi hiljaa eikä vahigossakaan muistuteta faneja, että ollaan ystäviä Jeren kanssa.
Mä en lähtisi tekemään näin äärimmäisiä tulkintoja kun ei tiedetä heidän välisestä kommunikaatiostaan mitään. B on saattanut esim. harmitella Klle että nyt juorulehti on kirjoitellut tämmöistä ja K on itse ehdottanut että tehdään joku pieni instatempaus. Tai sit nämä oli vaan sattumaa.
 
vierailija
Asiasta kolmanteen, mutta tiesitteköä, että Janilla on ollut oma youtube kanava jonne laittanut viimeksi tosin 6-vuotta sitten videoita, jossa soittaa kitaralla eri biisejä. Törmäsin ihan sattumalta, kun selasin täs youtubea 😃
 

Yhteistyössä